Yup, heerlijk weer voor een kop snert nadat je van buiten af komtquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er hier nu wel lekker uit zonnetje schijnt lekker
Ik ga vanavond BBQquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, heerlijk weer voor een kop snert nadat je van buiten af komt
Warm aankleden dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga vanavond BBQik moet nog maar afwachten wat dat gaat worden met deze kou
Ja dat wordt wel heel dik aankledenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Warm aankleden dus
Maar wel lekker!
Ik heb nog wel wat skibroeken en ski jacks voor je.... lekker warm... en een paar lekkere mutsen hihi..😜quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wordt wel heel dik aankleden
We gaan zien wat het wordt
Heb ik wat aan ben al onderweg 🤣quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat skibroeken en ski jacks voor je.... lekker warm... en een paar lekkere mutsen hihi..😜
BBQ met van die wanten aanquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat skibroeken en ski jacks voor je.... lekker warm... en een paar lekkere mutsen hihi..😜
Dank je.quote:
Oei in deze kou BBQ'nquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga vanavond BBQik moet nog maar afwachten wat dat gaat worden met deze kou
Wat ontzettend koud bij jou binnen Cotsquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Warm aankleden mag ik ook wel. Kwam net thuis in een huis van 8.5 graden...
Warm drinken, elektrische deken en het wordt snel warmer
Was tweeënhalf dag wegquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei in deze kou BBQ'n
[..]
Wat ontzettend koud bij jou binnen CotsIs de verwarming stuk?
Ja dat las ik net in je eigen topicquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was tweeënhalf dag weg
Maar nu is het inmiddels 14 graden en wordt steeds beter
Inmiddels ben ik echt comfortabelquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat las ik net in je eigen topic![]()
Als ik wegga zet ik de verwarming nooit lager dan 18 graden![]()
Begint bij jou toch alweer wat op te warmen.
Elektrische deken is lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik echt comfortabel
Hang lekker op de luie stoel
Bondgenoten inhalen
En vanavond HP-film(s) kijken
Ja lekker bakken en braden. Deken op zijn heetst. Geweldigquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Elektrische deken is lekker![]()
Oh je gaat Harry Potter films kijkenVeel kijk plezier.
![]()
Hier Netflix aanstaan.
Ik ben aan het zoeken naar een leuke serie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja lekker bakken en braden. Deken op zijn heetst. Geweldig
Wat ben je aan het kijken?
Hmmmmmm... lastige.... em herkenbaar. Daarom ga ik gemakkelijker voor Harryquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een leuke serie.
Klem gekeken (vond ik heel goed). Respira ook al gekeken.
Zit door series/ films te zappen maar vind nog niks wat me aanspreekt.
Geen zin meer in kerstfilms. Op zoek naar een actie/ dram/ of thriller.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
En net klaar met 12 afleveringen 'the price of confession'. matige serie maar wilde het einde zien
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hmmmmmm... lastige.... em herkenbaar. Daarom ga ik gemakkelijker voor Harry
Je hebt wel een brede keus...
Ares ben ik mee bezig, aanrader
The beast in me
La Palma speelt met kerst, maar is geen kerstserie
En Boots is erg goed
Dan vind je die twee series vast ook matigquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat klopt wel (brede keus).
The beast in me heb ik al gezien en vond ik goed![]()
La palma vond ik matig..![]()
Boots en Ares ga ik opzoeken
Dan klik ik er snel doorheenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa ik wilde weten hoe het in elkaar zat![]()
pfff stug doorkijken dus
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef Kissingbird het volgende:
Boots spreekt me wel aan. Krijgt ook hele goede reviews zie ik.
Ares spreekt me ook aan.
Ik ga Boots opzetten. Bedankt voor de tips
La palma vond ik weinig qua verhaal. Gekeken om mee in slaap te vallenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan vind je die twee series vast ook matig
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan klik ik er snel doorheen
Ik houd van rampenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
La palma vond ik weinig qua verhaal. Gekeken om mee in slaap te vallen
Sowieso alle seksualiteit sla ik over. Zo saaiquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaa ik spoel ook dingen door
![]()
steeds een paar sec..
Ooooh die moet ik ook nog zienquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Oh en Snowpiercer kijk ik ook nog. Vind ik ook wel een goede serie.
Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Ik vind hem tof!quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh die moet ik ook nog zien
Oh neequote:Op vrijdag 26 december 2025 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
Oh en wat ik ook leuk vind is 'series' zoals selling sunset of kookwedstrijden. Verstand op 0 programma's
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee
Daar verschillen we in!
Al is Vanderpump rules en zo wel weer leuk...
Misschien moet ik die Sunset eens weer proberen. Dat was lang geleden.
Alleen bij kookseries denk ik altijd "doe niet zo raar met eten"
Ik vind het altijd zo zonde van het voedsel... de natuurlijke smaak en van die lullige porties...quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Vanderpump kijk ik dan weer niet![]()
En die kookdingen, ik vind het wel leuk om te zien wat ze kunnen bedenken / maken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zonde van het voedsel... de natuurlijke smaak en van die lullige porties...
Hey Birdiequote:
Fijn! Moet zelf nog verder kijken, alleen zoveel keuzesstressquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Boots aflevering 6 aan het kijken nu![]()
Vind hem gooooeeedBedankt voor de tip.
Was verbaasd jou hier weer eens te zien.quote:
Aflevering 8 bezig nuquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn! Moet zelf nog verder kijken, alleen zoveel keuzesstress
Misschien op Oudjaar oidDan heb ik de tijd om te bingen
Moet nog even denken doe ik die nacht ga aanpakken. Denk haken en series.
Had eerst andere dingen op de planning, alleen met telkens schrikken van de knallen is dat niet slim. Met haken maak ik bijna geen foutjes of zo. Dus lekker naald in de knuist en gaan
quote:
Ja was een tijd geleden weer dat ik hier heb gepostquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was verbaasd jou hier weer eens te zien.
Ja, het loopt niet zo hard hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ook goedemorguh
[..]
Ja was een tijd geleden weer dat ik hier heb gepost![]()
Ja, maar jee wat had ik een koude voeten, ze tintelde gewoonquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
En genoten van de winter BBQ @:dotteke?
Nee maar dat hoeft toch ook niet. Het is wel leuk (vind ik danquote:
Dat is waar, er zitten er wel een paar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft toch ook niet. Het is wel leuk (vind ik dan) om hier 'oude' rls bekenden tegen te komen.
Aii volgende keer een elektrische voeten verwarmer erbijquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar jee wat had ik een koude voeten, ze tintelde gewoon
Ik heb het zelden koud maar gisteren die voeten, werd er kriegel van
En ben wel heel benieuwd hoe het met @Jockari gaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, er zitten er wel een paar.
Maar ook niet echt fanatiek
Ja ik ook heb hem al een paar keer gementiond maar geen gehoor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En ben wel heel benieuwd hoe het met @:jockari gaat
oh gelukkig komt hij wel zo nu en dan online.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook heb hem al een paar keer gementiond maar geen gehoor.
Maar ik zie dat hij zo af en tooe nog wel even online is, dat is ook al een geruststelling
Nu al wel weer 15 dagen geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh gelukkig komt hij wel zo nu en dan online.
Kamille theequote:Op maandag 29 december 2025 01:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga zo maar mijn bed uit
Even wat warms drinken
Misschien kan je zo wel slapenquote:Op maandag 29 december 2025 01:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Alleen mijn bed is lekker warm en ik ben super lui
Jij ook de beste wensen Frummeliequote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef Frummelie het volgende:
Lieve Fokkertjes, allemaal een hele fijne jaarwisseling en voorzichtig hé met de knallertjes...
🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾
Frummeliequote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef Frummelie het volgende:
Lieve Fokkertjes, allemaal een hele fijne jaarwisseling en voorzichtig hé met de knallertjes...
🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾
Thnx....❤️💋quote:Op woensdag 31 december 2025 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen Frummelie
Thnx...💋❤️quote:Op woensdag 31 december 2025 20:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frummelie![]()
![]()
Fijne jaarwisseling voor jou ook!
Thnx...💋❤️quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
RLS / Hele fijne jaarwisseling, en een gezond 2026 vol met RLSsen
Maak ik een mooitopic reageert er bijna niemandquote:
Ik zit the b old te kijken, twee afleveringen en dan eens kijken wat ik dan ga kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen, Ik lig naar House of Villains te kijken...
Wat een vreselijk programma, ik had me er heel wat van voorgesteld... wat een no go
Sorry, ik zag het even over het hoofd... ben nog een beetje...🥱quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak ik een mooitopic reageert er bijna niemand![]()
Hey Frummiehow are you?
Fijn zo, hier ook alles okidokiquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry, ik zag het even over het hoofd... ben nog een beetje...🥱
Ja goed hoor... en met jou?
Ja ik moet straks ook even op zoek... het wordt vandaag een lekkere regenachtige dag...ik heb geen afspraken gemaakt dus voor de buis vandaag..quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit the b old te kijken, twee afleveringen en dan eens kijken wat ik dan ga kijken
ZIt nu ook vilain te kijken maar i k denk niet dat het hem gaat wordenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik moet straks ook even op zoek... het wordt vandaag een lekkere regenachtige dag...ik heb geen afspraken gemaakt dus voor de buis vandaag..
Ik vind het een verschrikking, die Jaap die probeert grappig te doen wat zo gemaakt is... bléhquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt nu ook vilain te kijken maar i k denk niet dat het hem gaat worden
Dank je engine, voor jou ook de mooiste en liefste wensenquote:
Dankjequote:Op donderdag 1 januari 2026 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je engine, voor jou ook de mooiste en liefste wensen
Ik lag gewoon op tijd in bed, dus ben hem slapend uit en slapend uit gegaanquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lag gewoon op tijd in bed, dus ben hem slapend uit en slapend uit gegaan
Ja toch. Ik blijf echt niet zitten vechten tegen de slaap omdat het oudjaarsavond isquote:
Het zelfde voor jou Lojandaquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef lojanda het volgende:
Lieve allemaal, ik wens jullie een fantastisch 2026 met heel veel liefde, geluk en vooral gezondheid
Ik ben er aan begonnen, maar kom er niet goed in. Ben al drie keer opnieuw begonnenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef Peuterjuffie het volgende:
Hier ook bezig met Klem, vind het erg goed. Voor Kerst een film gehad die ik al heel lang zocht en wilde hebben. Big Stan, blijft een super comedie.
Ik vond het ook goed maar ik heb het al een paar jaar geleden gezien op NPO...quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er aan begonnen, maar kom er niet goed in. Ben al drie keer opnieuw begonnen
Misschien ga ik het nog een kans gevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond het ook goed maar ik heb het al een paar jaar geleden gezien op NPO...
Het is echt goed hoor Dod...👌
Volgens mijn telefoon vanaf morgen(middag) en dan ook een week lang door...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik had al sneeuw verwacht maar helaas nog niks..
Mogguh 🤗quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mijn telefoon vanaf morgen(middag) en dan ook een week lang door...
Hier sneeuwde het gisteren avond om 22 uur alquote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef Frummelie het volgende:
Gehele nacht was het regen, en daarna sneeuw wat dus niet bleef liggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier sneeuwde het gisteren avond om 22 uur al
WIe weet vandaag, het sneeuwt nu net ook weer hierquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gehele nacht was het regen, en daarna sneeuw wat dus niet bleef liggen.
Dat moet je ook niet doen Childquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug van boodschappen doen
Winterse bui op mijn hoofd
En glad! Ben onderuit gegaan
Was niet handig jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen Child
Heb je je bezeerd?
Gelukkig maar, kijk wel uit he er wordt al zo gewaarschuwd dat het glad kan zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was niet handig ja
Enkel wat blauwe plekken
Ja, ik dacht dat het meevielquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kijk wel uit he er wordt al zo gewaarschuwd dat het glad kan zijn
Dat scheelt, geeft altijd zo rotzooi als die kapot gaanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het meeviel
Gelukkig waren de eieren nog heel
Oh bah wat balen zegquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt, geeft altijd zo rotzooi als die kapot gaan
Hier stootte ik er van de week een van het aanrecht
Wat een blubber zoooi zeg. En dan moet je niet goed kunnen bukken
NOu ja je moet het even goed opruimenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah wat balen zegEieren gaan ook zo stinken als het niet goed weg is
Had wel een tijdje terug dat een bak kwark stuk ging in de rugzak. Was ook geen succesnummer.
Alleen voor mij minder erg; prima te been
Jep! Überhaupt gewoon geen dingen slopen is mijn instellingquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ja je moet het even goed opruimen
Je kan het maar beter niet hebben dit soort dingen die kapot gaan.
Ik zat het al te denken maar wilde er hier niet over beginnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! Überhaupt gewoon geen dingen slopen is mijn instelling![]()
Maar overwinning; zelf naar de supermarkt gegaan en geen bezorgen
Dank je welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat het al te denken maar wilde er hier niet over beginnen.
Nu je het zelf doet is het oke
Maar knap hoor, hoop dat dit zich voorzet
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Moet even opscheppen hoorben zo blij dat ik de discipline en zo had om het te doen. Om half negen is de supermarkt gelukkig nog erg rustig
En scheelt behoorlijk. Bij Picnic moet je miniaal 40¤ besteden
Nu voor 27,63¤ voor ruim een week eten. Dat motiveert wel.
Ja goed idee!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat mag je ook, en trots zijn op jezelf dat je deze vandaag hebt overwonnen.
En als je dan het verschil weglegt kan je je na een half jaartje of zo mooi trakteren of wat moois voor jezelf
Ja is het ook Kijken of je het met steeds minder kanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja goed idee!
Het is ook een leuke sport om te besparen
Minder dan dit wordt het hem niet denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook Kijken of je het met steeds minder kan
Je weet het nooit, soms goede aanbiedingen. Of twee voor de prijs van 1 dan spaar je de volgende week weer uitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Minder dan dit wordt het hem niet denk ik
Hier nog niet 1 vlokje...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet vandaag, het sneeuwt nu net ook weer hier
Arme jij,. Hier al een paar keer, maar bleef niet liggenquote:
Jij ook al sneeuw maar wel uitkijken hé...🤗quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug van boodschappen doen
Winterse bui op mijn hoofd
En glad! Ben onderuit gegaan
Van mij mag er komend weekend wel een meter vallen, bestel ik m'n boodschappen wel bij Appiequote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef Frummelie het volgende:
Hejjjj Fritsieeequote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mag er komend weekend wel een meter vallen, bestel ik m'n boodschappen wel bij Appie
Heb er een geopendquote:
Goedemorgen...🤗quote:Op zondag 4 januari 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
En ja, het is zeker fris @:Frummelie , 12.5 graden ijn huis
Sneeuw ligt hier wel redelijk
Even beneden zitten tot het licht is en dan naar mijn hobbykamer.
Vind er ook niet zo heel veel aan tot nu toequote:
Waarom wil je het zo koud in je huis hebben child, dat is toch niet gezond?quote:Op zondag 4 januari 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
En ja, het is zeker fris @:Frummelie , 12.5 graden ijn huis
Sneeuw ligt hier wel redelijk
Even beneden zitten tot het licht is en dan naar mijn hobbykamer.
Hey Frummiequote:Op maandag 5 januari 2026 04:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wennen, even de volgende aflevering afwachten...😉
Ja onvoorstelbaar tochquote:Op woensdag 7 januari 2026 06:35 schreef spapaars het volgende:
We zijn een beetje de aansluiting met de winter en de sneeuw kwijt.
Het hele land is in rep en roer vanwege een paar centimeter sneeuw.
https://www.parool.nl/ned(...)-opgestart~bbf9f8bb/quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar toch
Ik zat van de week vol verbijstering te kijken dat er een extra nieuwsuitzending kwam over het weer
We hebben al wel eens veel meer sneeuw gehad dan dit.
Vroeger was er geen sociaal media, toen hoorde je nooit over problemen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)-opgestart~bbf9f8bb/
Ik moet ook nog even wennen, even de volgende aflevering afwachten...😉quote:
Goedemorgen...❤️quote:
Morguh Frum, is het weer zoverquote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:58 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke Mogguh, help ik maak er weer een bende van...😜
Hier is bijna alles al weggedooitquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:09 schreef Frummelie het volgende:
Btw d'r is hier Friesland weer aardig wat sneeuw gevallen... nu lichte dooi... later gaat het weer vriezen en sneeuwen en stevig waaien.. dus er komt nog van alles aan...⛄️❄️⛄️
Agh jammer... wij krijgen nog genoeg hier...🥳quote:
Ja de gevoelstemperaturen gaan aardig koud aanvoelenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh jammer... wij krijgen nog genoeg hier...🥳
Maaar brrrr wat gaat het kkkoud worden hé...🥶
Morguh Frum, ben nog niet buiten geweest dus geen idee of het koud is.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:22 schreef Frummelie het volgende:
🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶
Wow wat is het kkkkoud...
Goedemorgen all...⛄️❄️⛄️
IJsbloemen hier en -9quote:Op zondag 11 januari 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum, ben nog niet buiten geweest dus geen idee of het koud is.
Het is hier -7 en ik ga straks wel naar buiten een heerlijke temperatuur droog en vorst zo goed voor het lijfquote:Op zondag 11 januari 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
IJsbloemen hier en -9
Dus ik vind dat een temperatuur die ik niet hoef te testen
Mijn lijf doet er niet aan meequote:Op zondag 11 januari 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier -7 en ik ga straks wel naar buiten een heerlijke temperatuur droog en vorst zo goed voor het lijf
Nou ik heb alleen maar even m'n neus naar buiten gestoken omdat de katjes naar buiten wilde... hiquote:Op zondag 11 januari 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum, ben nog niet buiten geweest dus geen idee of het koud is.
We zijn het weer niet eensquote:Op zondag 11 januari 2026 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn lijf doet er niet aan mee
En het is een groot, bevroren sneeuwellende
Gewoon fucking koud dus.... ijsbloemen op je ramen?quote:Op zondag 11 januari 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
IJsbloemen hier en -9
Dus ik vind dat een temperatuur die ik niet hoef te testen
Ja hier ook -7... nou ik blijf nog even lekker onder m'n schaapje... strakjes lekker ontbijtje op bed...😋quote:Op zondag 11 januari 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier -7 en ik ga straks wel naar buiten een heerlijke temperatuur droog en vorst zo goed voor het lijf
Luilak ben je toch ook, ik zit hier al gedoucht en alquote:Op zondag 11 januari 2026 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier ook -7... nou ik blijf nog even lekker onder m'n schaapje... strakjes lekker ontbijtje op bed...😋
Het is heel mooi allemaal om te zien. Ik was graag een eind gaan rijden om die onbevlekte weilanden vol met sneeuw te kunnen zien. Maarr met de scootmobiel is er bijna geen doorkomen aanquote:Op zondag 11 januari 2026 08:36 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel mooi er ligt hier nog prachtige sneeuw, het is spek en spekglad .. nog even vab genieten... morgen is alles weer weg... helaas..
Altijd heerlijk lui op zondag... de dag dat het mag van mezelf... normaal altijd vroeg... maar nu even niet Dotje... haha...quote:Op zondag 11 januari 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luilak ben je toch ook, ik zit hier al gedoucht en al
Je hebt groot gelijk hoor, jou leven jou keuzequote:Op zondag 11 januari 2026 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Altijd heerlijk lui op zondag... de dag dat het mag van mezelf... normaal altijd vroeg... maar nu even niet Dotje... haha...
Ja bovenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon fucking koud dus.... ijsbloemen op je ramen?
Jepquote:Op zondag 11 januari 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn het weer niet eens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geniet hier van, ondanks dat ik regelmatig vast zit met de scootmobiel in de sneeuw
Ja schitterend hé... ik geniet daar ook zo van... agh ja klooie is dat..quote:Op zondag 11 januari 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is heel mooi allemaal om te zien. Ik was graag een eind gaan rijden om die onbevlekte weilanden vol met sneeuw te kunnen zien. Maarr met de scootmobiel is er bijna geen doorkomen aan
Er is hier meer een stoere en dat ben jijquote:
Ja ik ook hoor, maar ik genot al door hier achter het huis te kijken en dan ook al die vogeltjes die eten komen halen in de tuin. Een roodborstje wat in de sneeuwzit of van die koolmeesjes De lijken dan helemaal zo klein en teerquote:Op zondag 11 januari 2026 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé... ik geniet daar ook zo van... agh ja klooie is dat..
Niet als het winterweer betreftquote:Op zondag 11 januari 2026 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is hier meer een stoere en dat ben jij
Euhh d'r is niks aan de hand hoor bij mijn weten...quote:Op zondag 11 januari 2026 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen mensen
Doe eens lief tegen elkaar
Die kleine dunne pootjes in de sneeuwquote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar ik genot al door hier achter het huis te kijken en dan ook al die vogeltjes die eten komen halen in de tuin. Een roodborstje wat in de sneeuwzit of van die koolmeesjes De lijken dan helemaal zo klein en teer
Maak een grapje johquote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Euhh d'r is niks aan de hand hoor bij mijn weten...
Ik laat mij nergens door tegen houden.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet als het winterweer betreft
Ja echt hequote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die kleine dunne pootjes in de sneeuw
Zou er haast sokjes voor gaan haken
Ja prachtig hé, echt genieten... ik ga het missen morgen...quote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar ik genot al door hier achter het huis te kijken en dan ook al die vogeltjes die eten komen halen in de tuin. Een roodborstje wat in de sneeuwzit of van die koolmeesjes De lijken dan helemaal zo klein en teer
Eergisteren was alles weg. Zaterdagmorgen is er een superdun laagje gevallen, er lig nu her en der nog een beetje. Wel jammer lag hier minimaal 30 cmquote:Op zondag 11 januari 2026 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja prachtig hé, echt genieten... ik ga het missen morgen...
Hahaha en dan hopen op dappere burgers die je wegduwenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat mij nergens door tegen houden.
Het is wel net een slapstick als ik nu op pad ga hoor.
Ik blijft snel vast zitten en slip alle kanten op
Ik zet mij soms zelf vast, de banden draaien maar komt geen mm voooruit
Weer wat geleerdquote:Op zondag 11 januari 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he
Maar ik hoorde siteren dat vogels de bloedvaten in hun voeten zeg maar heel dicht bijelkaar zitten waardoor hun lichaam verwarmd wordt
Kijk dit vind ik nu heel mooi Child, dat juist jij iemand gaat helpen.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha en dan hopen op dappere burgers die je wegduwen
Zou het wel willen zien![]()
Iemand die slecht ter been is donderdag geholpen
Die was gevallen. Zag het gebeuren, dus ren erheen. Hele grote en zware man. Dus kreeg hem niet omhoog. Uiteindelijk twee andere vrouwen erbij en hem op de been gekregen
Vervolgens die man naar zijn huis gebracht. Stukje van twee minuten lopen in een half uur gedaan...
Arme man
Ja is ook zo, die dunne kleine pootjes.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Het ziet er altijd zo zielig uit
Ja hier is vrijdag nog aardig wat gevallen... en dat ligt er nog... hopelijk krijgen we vaker zo'n periode met sneeuw.. en nu is het tijd voor een hdp ontbijtje...quote:Op zondag 11 januari 2026 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eergisteren was alles weg. Zaterdagmorgen is er een superdun laagje gevallen, er lig nu her en der nog een beetje. Wel jammer lag hier minimaal 30 cm
Je laat iemand toch niet liggenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nu heel mooi Child, dat juist jij iemand gaat helpen.
Je bent een prachtig mooi mens
Eet smakelijk Frum, leuk dat je er weer even was.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier is vrijdag nog aardig wat gevallen... en dat ligt er nog... hopelijk krijgen we vaker zo'n periode met sneeuw.. en nu is het tijd voor een hdp ontbijtje...
Fijne zondag allemaal...
Bij eenden dan ook nog zo oranjequote:Op zondag 11 januari 2026 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, die dunne kleine pootjes.
Jij ookquote:Op zondag 11 januari 2026 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier is vrijdag nog aardig wat gevallen... en dat ligt er nog... hopelijk krijgen we vaker zo'n periode met sneeuw.. en nu is het tijd voor een hdp ontbijtje...
Fijne zondag allemaal...
Watch youre back vind ik niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
Nou hebben Zwaard van Damocles gehad, Pandora loopt net, Vals Spel is ook bezig net als Wacht your Back en laat ik House of Villains ook maar meerekenen onder dit soort programma's.
Je kunt ze natuurlijk allemaal leuk vinden, maar het een zit nou eenmaal beter in elkaar dan het andere. Watch you Back heb ik niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen, maar voor wat de rest betreft vind ik Vals Spel er wel met kop en schouders bovenuit steken. Zwaard het ik niet eens afgekeken. Jullie?
Ik vind dat niet echt een leuk programma WYB eerlijk gezegtquote:Op maandag 12 januari 2026 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Zit naar Watch Your Back te kijken... raak een beetje in de warrios van dit soort gelijke programma's...
En mis toch de start van BB..
Ik weet ook niet wat ik ervan vinden moet...quote:Op maandag 12 januari 2026 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt een leuk programma WYB eerlijk gezegt
Ik zit de woeste grond te kijken
Ja dat is idd en beetje zonde...😉quote:Op maandag 12 januari 2026 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier gestopt met videoland.
Dus geen Vals Spel meer. Een abonnement voor een programma is van de gekken
O daar ben ik al klaar mee is op een gegeven moment ook wel langdradigquote:Op maandag 12 januari 2026 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik ervan vinden moet...![]()
Dat heb ik ook even gevolgd, misschien ook maar weer eens oppakken... ik zit nu te kijken naar overtreders, altijd wel geinig.... nog 30 afl te gaan...hdp
Ja... vals spel is wel leukquote:Op maandag 12 januari 2026 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is idd en beetje zonde...😉
Ik heb nu een tijdje dit soort programma's niet gevolgd dan is het wel weer leuk..quote:Op maandag 12 januari 2026 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar ben ik al klaar mee is op een gegeven moment ook wel langdradig
Is nu weer wat nieuws op een soort handhaving centrale meldkamer utrecht, komen ook te veel van dat soort programmma's
Ja, ik vind het leuk om te kijkenquote:Op maandag 12 januari 2026 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nu een tijdje dit soort programma's niet gekeken dan is het wel weer leuk..
En woeste grond is dus wel de moeite waard?
Woeste grond staat wel op mijn lijstjequote:Op maandag 12 januari 2026 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nu een tijdje dit soort programma's niet gevolgd dan is het wel weer leuk..
En woeste grond is dus wel de moeite waard?
Ik ga ook maar weer een poging wagen met woeste grond...quote:Op maandag 12 januari 2026 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Woeste grond staat wel op mijn lijstje
Alleen nu filmpjes op youtube kijken
Ik heb een kanaal ontdekt waarvan ik en afspeellijst binge.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer een poging wagen met woeste grond...
Kijk je dan allerlei filmpjes op youtube?
Ooh oké...👍quote:Op maandag 12 januari 2026 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een kanaal ontdekt waarvan ik en afspeellijst binge.
Ondertussen wel bezig (ingewikkeld haakwerkje)
Wat is er loos?quote:Op maandag 12 januari 2026 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Wat heb je toch een vreselijk asociaal k.tvolk... gatver, die grote muilen...
Haha bij die overtreders, wat heeft dat jonge grut toch een grote muil..quote:
O lol.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha bij die overtreders, wat heeft dat jonge grut toch een grote muil..
Oh! Ja... door dat soort programma's geven echt het beeld dat er een hele generatie verrot is... zal vast wel meevallen, alleen e normale jeugd is saai voor op beeldquote:Op maandag 12 januari 2026 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja ook zo'n lekker programma 👍quote:Op maandag 12 januari 2026 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lol.
Ja dat is bar en boos. Ik kijk ewout die bij de politie meenloopt ook altijd. Het is echt bar en boos
Bizar he? Toen ik jong was en zonder licht op de fiets zat was het 'ik zat fout, kom maar met die bekeuring kunnen we allebei door'.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en als je dan thuis kwam kreeg je nog op je klotuh ookquote:Op maandag 12 januari 2026 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizar he? Toen ik jong was en zonder licht op de fiets zat was het 'ik zat fout, kom maar met die bekeuring kunnen we allebei door'.
Kut dat ik 'gepakt' was maar er tegenin gaan kwam nooit in me op, nog steeds niet; zinloos gewoon.
Inderdaad. Zo snap ik die rellen bij demonstraties ook niet; als je ziet dat het uit de hand loopt ga je toch gewoon weg? Er zijn altijd van die gasten die dan tegen de ME moeten vechten als die ze wegsturen.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als je dan thuis kwam kreeg je nog op je klotuh ook
Tegenwoordig slaan de jongeren elkaar de kop in en als dan de politie komt krijgen die nog een grote bek van de ouder ipv dat ze hun kind aanpakken
Ik snap dat ook niet. Het lijkt wel of een groot deel van de mensenheid geen fatsoen meer in zijn lijf heeft zittenquote:Op maandag 12 januari 2026 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo snap ik die rellen bij demonstraties ook niet; als je ziet dat het uit de hand loopt ga je toch gewoon weg? Er zijn altijd van die gasten die dan tegen de ME moeten vechten als die ze wegsturen.
En dan achteraf jammeren op social media dat ze klappen gehad hebben
Toen, vroegah, FC Groningen nog in een woonwijk zat in de stad zat, was mijn broer mee gaan rellen. Kreeg een fikse klap met een wapenstok. Toen hij thuis kwam janken bij ons mams... kreeg een partij op zijn flikker... tegenwoordig zouden veel moeders gaan jammeren op de socialsquote:Op maandag 12 januari 2026 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo snap ik die rellen bij demonstraties ook niet; als je ziet dat het uit de hand loopt ga je toch gewoon weg? Er zijn altijd van die gasten die dan tegen de ME moeten vechten als die ze wegsturen.
En dan achteraf jammeren op social media dat ze klappen gehad hebben
Ik ook niet als ik fout zit, zit ik fout... en dan moet je maar op de blaren zitten...quote:Op maandag 12 januari 2026 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizar he? Toen ik jong was en zonder licht op de fiets zat was het 'ik zat fout, kom maar met die bekeuring kunnen we allebei door'.
Kut dat ik 'gepakt' was maar er tegenin gaan kwam nooit in me op, nog steeds niet; zinloos gewoon.
Het lijkt niet alleen zo, het is gewoon zo... geen respect geen empathie... nakkes nada...quote:Op maandag 12 januari 2026 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Het lijkt wel of een groot deel van de mensenheid geen fatsoen meer in zijn lijf heeft zitten
Mogguh Dotje,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Frum. Heb nog geen weer gekeken. Zal zo eens kijken wat ze in petto hebben.
O nou we gaan het zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje,
Ja gisteren zei een weerman dat we de slee en schaatsen enz nog niet op moesten ronden want we zouden nog meer winterse toestanden krijgen..❄️⛄️❄️👏👏👏👏
Morguh Frum o kans op sneeuw, dat heb ik nog niet gehoord.quote:Op maandag 19 januari 2026 06:14 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes...![]()
Het is weer lekker frisjes vandaag vanaf volgende week is de kans op sneeuw weer groot (eerst zien dan geloven)
Maar zou wel gaaf zijn... we krijgen in ieder geval een koude periode..❄️
Mogge.... jaja hier gaat het zaterdag en zondag sneeuwen (als het niet veranderd natuurlijk)quote:Op maandag 19 januari 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum o kans op sneeuw, dat heb ik nog niet gehoord.
Van mij mag het
Hey Frumquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge.... jaja hier gaat het zaterdag en zondag sneeuwen (als het niet veranderd natuurlijk)
Van mij mag het ook, bergen hoog...
Ik erger mij mee aan al dat gejank de hele tijd man o manquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ooh en wat heb ik mij geërgerd aan de Bondgenoten die Thomas met z'n vieze overal waar die tengels gaan poten.. en die chess die gewoon een vriend heeft en alles maar laat gebeuren en het opzoekt, walgelijk..
Haha ja dat ook....quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik erger mij mee aan al dat gejank de hele tijd man o man
Hejj hellooo...quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum![]()
Ik kreeg net een melding dat er sneeuw op komst is
We gaan het zien ik ben er blij mee
Oké, geen Frum, wel een reactiequote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum![]()
Ik kreeg net een melding dat er sneeuw op komst is
We gaan het zien ik ben er blij mee
quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ooh en wat heb ik mij geërgerd aan de Bondgenoten die Thomas met z'n vieze overal waar die tengels gaan poten.. en die chess die gewoon een vriend heeft en alles maar laat gebeuren en het opzoekt, walgelijk..
Goodmorningquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, geen Frum, wel een reactie
Ik hoop het niet... sneeuw komt me niet uit nu...Al die gladde troep
Ooo jij kijkt helemaal niet meer...?quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik mis het niet dus en voel nu ook geen gemis
Ik reageer terwijl het bericht voor jou was, dus ik ben geen Frum,maar reageer welquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning![]()
Geen Frum???
Ooo, ik kan niet wachten heerlijk...⛄️❄️
Al een hele tijd niet, sinds de feestdagen verwaterd... Komt misschien wel weer, maar al dat gejank en geschreeuw om niksquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo jij kijkt helemaal niet meer...?
Oooh op die fiets Hahah...quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik reageer terwijl het bericht voor jou was, dus ik ben geen Frum,maar reageer wel
Sneeuw is leuk, maar niet als je veel dingen moet
[..]
Al een hele tijd niet, sinds de feestdagen verwaterd... Komt misschien wel weer, maar al dat gejank en geschreeuw om nikshet werd me te eentoning.
Er wordt hier gezegd sneeuw of regen, ik hoop het eerstequote:Op woensdag 21 januari 2026 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj hellooo...
Ja kikke hé... me happy...❄️⛄️
Hey Child, had het gelezen, hoe is het nu met je moeder?quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, geen Frum, wel een reactie
Ik hoop het niet... sneeuw komt me niet uit nu...Al die gladde troep
Frum is schijnbaar ook nog niet goed wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik reageer terwijl het bericht voor jou was, dus ik ben geen Frum,maar reageer wel
Sneeuw is leuk, maar niet als je veel dingen moet
[..]
Al een hele tijd niet, sinds de feestdagen verwaterd... Komt misschien wel weer, maar al dat gejank en geschreeuw om nikshet werd me te eentoning.
Oooh bij mij staat wel echt sneeuw... maar kan ook zo weer veranderen...😉quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt hier gezegd sneeuw of regen, ik hoop het eerste
Dat snap ik, ik hoop dat je verstandig bent en je er niet door gaat op de fiets mocht er toch een pak sneeuw valllenquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh volgende week dinsdag pas
Dan gaat het vast wat beter met mijn moeder en sta ik minder onder enorme druk. We gaan het zien, alleen liever wanneer mams weer veilig thuis is en dat ik niet door de sneeuw heen en weer moet
Ja er is niets zo veranderlijk als het weerquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh bij mij staat wel echt sneeuw... maar kan ook zo weer veranderen...😉
Ja dat...😉quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er is niets zo veranderlijk als het weer
Ook begint er dan een nieuw seizoen van De Verraders. Ergens zonde, want dat vind ik vaak wel leuk, maar er zijn wel erg van dat soort programma's geweest de laatste tijd ..quote:Beau van Erven Dorens is binnenkort te zien in een nieuw programma op RTL4, genaamd The Box. Een aantal BN'ers, daar heb je ze weer, gaan op avontuur en moeten vertrouwen op hun instinct.
Mooie nieuwe tv-klus voor Beau, die natuurlijk hoopt op een nieuwe kijkcijferhit na alle kritiek op RTL Tonight.
The Box
Wat is The Box voor soort programma? BN'ers zitten in een grote gele box die ergens in Nederland wordt geplaatst. Wanneer die open gaat begint het avontuur: 'Zonder uitleg, zonder regels. Alleen het onbekende', zo meldt RTL4.
Bijzondere locaties
De deelnemers worden onder leiding van Beau meegenomen naar bijzondere locaties: 'Waar ze telkens opnieuw moeten vertrouwen op hun instinct.'
We zijn benieuwd!
Wanneer te zien?
The Box is vanaf zondag 8 maart iedere week om 20:00 uur te zien op RTL4
Heb de verraders nooit gekeken en wil ik ook niet trekt mij nietquote:Op maandag 26 januari 2026 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Allo! Zag dat in maart 'The Box' begint. Precies als de meeste soortgelijke programma's die we de laatste tijd gehad hebben allemaal afgelopen zijn
[..]
Ook begint er dan een nieuw seizoen van De Verraders. Ergens zonde, want dat vind ik vaak wel leuk, maar er zijn wel erg van dat soort programma's geweest de laatste tijd ..
Vind de Britse verraders eigenlijk ook beter. Misschien ook gewoon omdat het niet weer diezelfde gezichten zijn die je al bij tig andere programma's langs hebt zien komen. Buiten de Britse humor dan, dat ligt me ook wel.quote:Op maandag 26 januari 2026 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de verraders nooit gekeken en wil ik ook niet trekt mij niet
nog meer programma's aan 'Opgelicht In De Liefde?' en '010: De Mensen Die Rotterdam Kleur Geven'
had Salar niet veel commentaar op Jeff toen hij in EJVJL zat?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
EJVJL Jeffrey had ook wat te melden over de tik op de billen
Geloof dat ie Salar niet zo mag, meen dat ie eerder naar hem had uitgehaald, maar weer niet meer precies hoe/wat.
@:greysbones ?
[ afbeelding ]
Zou best kunnen ja, weet wel dat er iets was toen maar hoe/wat, geen idee meerquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
had Salar niet veel commentaar op Jeff toen hij in EJVJL zat?
Prutje,quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:54 schreef Frummelie het volgende:
Hallootjes![]()
Hoe gaat het in de hut van ome Henne?
Goedemorgen zal ik maar overslaan dan...quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wil niet lukken
Zorgen aan mijn kop
Ja al weken last van de buik,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning![]()
Agh jeetje gaat allemaal niet lekker hier ... ziek Dotje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al weken last van de buik,Oh wat erg voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele dikke knuffel... ik duim en bid voor jullie...
Dank je Child,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat erg voor jullie
Een hele dikke knuffel... ik duim en bid voor jullie...
Nou bij jou is dat wel een flink kruisquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Child,zo heeft ieder huisje zijn kruisje helaaas
Vergeet je eigen kruis nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou bij jou is dat wel een flink kruis
Ach jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet je eigen kruis niet![]()
Hoe is het nu met je moeder, gaat het al iets beter?
Ja ribben zijn vervelende dingen, veel rusten is het bestequote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach ja
Woensdag gaat ze naar huis. Tegen die ribben valt niet op te revalideren. Dus met rust komt het wel goed. Ze zit er wel erg doorheen. Alleen samen lossen we het wel op
Helemaal mee eens, alleen zij wil "oefenen" en sneller en beter etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ribben zijn vervelende dingen, veel rusten is het beste
Het is een volwassen vrouw Child, als ze sneller gaat dan kan dan ondervindt ze dat zelf wel .quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen zij wil "oefenen" en sneller en beter etc.
maar soitwe komen er wel uit
Oh ja zeker. Met er samen uitkomen gaat over het huishoudenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een volwassen vrouw Child, als ze sneller gaat dan kan dan ondervindt ze dat zelf wel .
O dat is jammer, dan moet je wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja zeker. Met er samen uitkomen gaat over het huishouden
Ze merkt vanzelf wel wanneer iets niet gaat
maar goed, over een uurtje langs haar huis voor spullen en post en email.
Echt geen zin in, maar goed... het is dat een riem van d'r stuk is gegaan en ze wel echt eentje nodig heeft. Anders zou ik het niet doen.
maar soitnu lekker een theetje drinken, beetje serietje kijken
Beetje hangen op Fok en Reddit
Jij ook een fijne dag en heel erg veel sterkte... ik denk aan je en leef met jullie mee. Dikke knuffelquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, dan moet je wel.
Fijne dag verders vandaag Child doe rustig aan
Dank je wel Lieverd, ook voor julliequote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag en heel erg veel sterkte... ik denk aan je en leef met jullie mee. Dikke knuffel
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al weken last van de buik,Mogguh.. 🤗SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje dat is niet fijn en al weken??
Jeetje zeg dat is schrikken van je zoon... niet te geloven, hoe oud is je zoon?
Ooo wat moet hij een pijn hebben gehad omdat zijn darmen zo vol zaten...
Hopelijk sterkt hij snel aan zodat hij geholpen kan worden.. jeetje Dodje dat is schrikken...pffff
En wat zegt de dokter over jouw buik dan?
Nou sterke met je zoon en jij met je buikje.. wat een ellende toch 😘 🤗Gewoon omdat het kan!
Hey Frum, dank je wel. Ja is zeker schrikken, hij is 41quote:Op zondag 15 februari 2026 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh.. 🤗
Jeetje dat is niet fijn en al weken??
Jeetje zeg dat is schrikken van je zoon... niet te geloven, hoe oud is je zoon?
Ooo wat moet hij een pijn hebben gehad omdat zijn darmen zo vol zaten...
Hopelijk sterkt hij snel aan zodat hij geholpen kan worden.. jeetje Dodje dat is schrikken...pffff
En wat zegt de dokter over jouw buik dan?
Nou sterke met je zoon en jij met je buikje.. wat een ellende toch 😘 🤗
Even een dikke knuffel jouw kant opquote:Op zondag 15 februari 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum, dank je wel. Ja is zeker schrikken, hij is 41
Wat lief, een hele dikke knuffel terugquote:Op zondag 15 februari 2026 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even een dikke knuffel jouw kant op
Jeetje mina zo jong....😣quote:Op zondag 15 februari 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum, dank je wel. Ja is zeker schrikken, hij is 41
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |