Yup, heerlijk weer voor een kop snert nadat je van buiten af komtquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er hier nu wel lekker uit zonnetje schijnt lekker
Ik ga vanavond BBQquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, heerlijk weer voor een kop snert nadat je van buiten af komt
Warm aankleden dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga vanavond BBQik moet nog maar afwachten wat dat gaat worden met deze kou
Ja dat wordt wel heel dik aankledenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Warm aankleden dus
Maar wel lekker!
Ik heb nog wel wat skibroeken en ski jacks voor je.... lekker warm... en een paar lekkere mutsen hihi..😜quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wordt wel heel dik aankleden
We gaan zien wat het wordt
Heb ik wat aan ben al onderweg 🤣quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat skibroeken en ski jacks voor je.... lekker warm... en een paar lekkere mutsen hihi..😜
BBQ met van die wanten aanquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat skibroeken en ski jacks voor je.... lekker warm... en een paar lekkere mutsen hihi..😜
Dank je.quote:
Oei in deze kou BBQ'nquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga vanavond BBQik moet nog maar afwachten wat dat gaat worden met deze kou
Wat ontzettend koud bij jou binnen Cotsquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Warm aankleden mag ik ook wel. Kwam net thuis in een huis van 8.5 graden...
Warm drinken, elektrische deken en het wordt snel warmer
Was tweeënhalf dag wegquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei in deze kou BBQ'n
[..]
Wat ontzettend koud bij jou binnen CotsIs de verwarming stuk?
Ja dat las ik net in je eigen topicquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was tweeënhalf dag weg
Maar nu is het inmiddels 14 graden en wordt steeds beter
Inmiddels ben ik echt comfortabelquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat las ik net in je eigen topic![]()
Als ik wegga zet ik de verwarming nooit lager dan 18 graden![]()
Begint bij jou toch alweer wat op te warmen.
Elektrische deken is lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik echt comfortabel
Hang lekker op de luie stoel
Bondgenoten inhalen
En vanavond HP-film(s) kijken
Ja lekker bakken en braden. Deken op zijn heetst. Geweldigquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Elektrische deken is lekker![]()
Oh je gaat Harry Potter films kijkenVeel kijk plezier.
![]()
Hier Netflix aanstaan.
Ik ben aan het zoeken naar een leuke serie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja lekker bakken en braden. Deken op zijn heetst. Geweldig
Wat ben je aan het kijken?
Hmmmmmm... lastige.... em herkenbaar. Daarom ga ik gemakkelijker voor Harryquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een leuke serie.
Klem gekeken (vond ik heel goed). Respira ook al gekeken.
Zit door series/ films te zappen maar vind nog niks wat me aanspreekt.
Geen zin meer in kerstfilms. Op zoek naar een actie/ dram/ of thriller.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
En net klaar met 12 afleveringen 'the price of confession'. matige serie maar wilde het einde zien
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hmmmmmm... lastige.... em herkenbaar. Daarom ga ik gemakkelijker voor Harry
Je hebt wel een brede keus...
Ares ben ik mee bezig, aanrader
The beast in me
La Palma speelt met kerst, maar is geen kerstserie
En Boots is erg goed
Dan vind je die twee series vast ook matigquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat klopt wel (brede keus).
The beast in me heb ik al gezien en vond ik goed![]()
La palma vond ik matig..![]()
Boots en Ares ga ik opzoeken
Dan klik ik er snel doorheenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa ik wilde weten hoe het in elkaar zat![]()
pfff stug doorkijken dus
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef Kissingbird het volgende:
Boots spreekt me wel aan. Krijgt ook hele goede reviews zie ik.
Ares spreekt me ook aan.
Ik ga Boots opzetten. Bedankt voor de tips
La palma vond ik weinig qua verhaal. Gekeken om mee in slaap te vallenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan vind je die twee series vast ook matig
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan klik ik er snel doorheen
Ik houd van rampenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
La palma vond ik weinig qua verhaal. Gekeken om mee in slaap te vallen
Sowieso alle seksualiteit sla ik over. Zo saaiquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaa ik spoel ook dingen door
![]()
steeds een paar sec..
Ooooh die moet ik ook nog zienquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Oh en Snowpiercer kijk ik ook nog. Vind ik ook wel een goede serie.
Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Ik vind hem tof!quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh die moet ik ook nog zien
Oh neequote:Op vrijdag 26 december 2025 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
Oh en wat ik ook leuk vind is 'series' zoals selling sunset of kookwedstrijden. Verstand op 0 programma's
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee
Daar verschillen we in!
Al is Vanderpump rules en zo wel weer leuk...
Misschien moet ik die Sunset eens weer proberen. Dat was lang geleden.
Alleen bij kookseries denk ik altijd "doe niet zo raar met eten"
Ik vind het altijd zo zonde van het voedsel... de natuurlijke smaak en van die lullige porties...quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Vanderpump kijk ik dan weer niet![]()
En die kookdingen, ik vind het wel leuk om te zien wat ze kunnen bedenken / maken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zonde van het voedsel... de natuurlijke smaak en van die lullige porties...
Hey Birdiequote:
Fijn! Moet zelf nog verder kijken, alleen zoveel keuzesstressquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Boots aflevering 6 aan het kijken nu![]()
Vind hem gooooeeedBedankt voor de tip.
Was verbaasd jou hier weer eens te zien.quote:
Aflevering 8 bezig nuquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn! Moet zelf nog verder kijken, alleen zoveel keuzesstress
Misschien op Oudjaar oidDan heb ik de tijd om te bingen
Moet nog even denken doe ik die nacht ga aanpakken. Denk haken en series.
Had eerst andere dingen op de planning, alleen met telkens schrikken van de knallen is dat niet slim. Met haken maak ik bijna geen foutjes of zo. Dus lekker naald in de knuist en gaan
quote:
Ja was een tijd geleden weer dat ik hier heb gepostquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was verbaasd jou hier weer eens te zien.
Ja, het loopt niet zo hard hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ook goedemorguh
[..]
Ja was een tijd geleden weer dat ik hier heb gepost![]()
Ja, maar jee wat had ik een koude voeten, ze tintelde gewoonquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
En genoten van de winter BBQ @:dotteke?
Nee maar dat hoeft toch ook niet. Het is wel leuk (vind ik danquote:
Dat is waar, er zitten er wel een paar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft toch ook niet. Het is wel leuk (vind ik dan) om hier 'oude' rls bekenden tegen te komen.
Aii volgende keer een elektrische voeten verwarmer erbijquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar jee wat had ik een koude voeten, ze tintelde gewoon
Ik heb het zelden koud maar gisteren die voeten, werd er kriegel van
En ben wel heel benieuwd hoe het met @Jockari gaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, er zitten er wel een paar.
Maar ook niet echt fanatiek
Ja ik ook heb hem al een paar keer gementiond maar geen gehoor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En ben wel heel benieuwd hoe het met @:jockari gaat
oh gelukkig komt hij wel zo nu en dan online.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook heb hem al een paar keer gementiond maar geen gehoor.
Maar ik zie dat hij zo af en tooe nog wel even online is, dat is ook al een geruststelling
Nu al wel weer 15 dagen geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh gelukkig komt hij wel zo nu en dan online.
Kamille theequote:Op maandag 29 december 2025 01:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga zo maar mijn bed uit
Even wat warms drinken
Misschien kan je zo wel slapenquote:Op maandag 29 december 2025 01:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Alleen mijn bed is lekker warm en ik ben super lui
Jij ook de beste wensen Frummeliequote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef Frummelie het volgende:
Lieve Fokkertjes, allemaal een hele fijne jaarwisseling en voorzichtig hé met de knallertjes...
🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾
Frummeliequote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef Frummelie het volgende:
Lieve Fokkertjes, allemaal een hele fijne jaarwisseling en voorzichtig hé met de knallertjes...
🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾
Thnx....❤️💋quote:Op woensdag 31 december 2025 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen Frummelie
Thnx...💋❤️quote:Op woensdag 31 december 2025 20:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frummelie![]()
![]()
Fijne jaarwisseling voor jou ook!
Thnx...💋❤️quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
RLS / Hele fijne jaarwisseling, en een gezond 2026 vol met RLSsen
Maak ik een mooitopic reageert er bijna niemandquote:
Ik zit the b old te kijken, twee afleveringen en dan eens kijken wat ik dan ga kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen, Ik lig naar House of Villains te kijken...
Wat een vreselijk programma, ik had me er heel wat van voorgesteld... wat een no go
Sorry, ik zag het even over het hoofd... ben nog een beetje...🥱quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak ik een mooitopic reageert er bijna niemand![]()
Hey Frummiehow are you?
Fijn zo, hier ook alles okidokiquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry, ik zag het even over het hoofd... ben nog een beetje...🥱
Ja goed hoor... en met jou?
Ja ik moet straks ook even op zoek... het wordt vandaag een lekkere regenachtige dag...ik heb geen afspraken gemaakt dus voor de buis vandaag..quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit the b old te kijken, twee afleveringen en dan eens kijken wat ik dan ga kijken
ZIt nu ook vilain te kijken maar i k denk niet dat het hem gaat wordenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik moet straks ook even op zoek... het wordt vandaag een lekkere regenachtige dag...ik heb geen afspraken gemaakt dus voor de buis vandaag..
Ik vind het een verschrikking, die Jaap die probeert grappig te doen wat zo gemaakt is... bléhquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt nu ook vilain te kijken maar i k denk niet dat het hem gaat worden
Dank je engine, voor jou ook de mooiste en liefste wensenquote:
Dankjequote:Op donderdag 1 januari 2026 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je engine, voor jou ook de mooiste en liefste wensen
Ik lag gewoon op tijd in bed, dus ben hem slapend uit en slapend uit gegaanquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lag gewoon op tijd in bed, dus ben hem slapend uit en slapend uit gegaan
Ja toch. Ik blijf echt niet zitten vechten tegen de slaap omdat het oudjaarsavond isquote:
Het zelfde voor jou Lojandaquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef lojanda het volgende:
Lieve allemaal, ik wens jullie een fantastisch 2026 met heel veel liefde, geluk en vooral gezondheid
Ik ben er aan begonnen, maar kom er niet goed in. Ben al drie keer opnieuw begonnenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef Peuterjuffie het volgende:
Hier ook bezig met Klem, vind het erg goed. Voor Kerst een film gehad die ik al heel lang zocht en wilde hebben. Big Stan, blijft een super comedie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |