Van mij mag er komend weekend wel een meter vallen, bestel ik m'n boodschappen wel bij Appiequote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik had al sneeuw verwacht maar helaas nog niks..
Hejjjj Fritsieeequote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mag er komend weekend wel een meter vallen, bestel ik m'n boodschappen wel bij Appie
Heb er een geopendquote:
Goedemorgen...🤗quote:Op zondag 4 januari 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
En ja, het is zeker fris @:Frummelie , 12.5 graden ijn huis
Sneeuw ligt hier wel redelijk
Even beneden zitten tot het licht is en dan naar mijn hobbykamer.
Vind er ook niet zo heel veel aan tot nu toequote:
Waarom wil je het zo koud in je huis hebben child, dat is toch niet gezond?quote:Op zondag 4 januari 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
En ja, het is zeker fris @:Frummelie , 12.5 graden ijn huis
Sneeuw ligt hier wel redelijk
Even beneden zitten tot het licht is en dan naar mijn hobbykamer.
Hey Frummiequote:Op maandag 5 januari 2026 04:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wennen, even de volgende aflevering afwachten...😉
Ja onvoorstelbaar tochquote:Op woensdag 7 januari 2026 06:35 schreef spapaars het volgende:
We zijn een beetje de aansluiting met de winter en de sneeuw kwijt.
Het hele land is in rep en roer vanwege een paar centimeter sneeuw.
https://www.parool.nl/ned(...)-opgestart~bbf9f8bb/quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar toch
Ik zat van de week vol verbijstering te kijken dat er een extra nieuwsuitzending kwam over het weer
We hebben al wel eens veel meer sneeuw gehad dan dit.
Vroeger was er geen sociaal media, toen hoorde je nooit over problemen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)-opgestart~bbf9f8bb/
Ik moet ook nog even wennen, even de volgende aflevering afwachten...😉quote:
Goedemorgen...❤️quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |