Volgens mijn telefoon vanaf morgen(middag) en dan ook een week lang door...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik had al sneeuw verwacht maar helaas nog niks..
Mogguh 🤗quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mijn telefoon vanaf morgen(middag) en dan ook een week lang door...
Hier sneeuwde het gisteren avond om 22 uur alquote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik had al sneeuw verwacht maar helaas nog niks..
Gehele nacht was het regen, en daarna sneeuw wat dus niet bleef liggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier sneeuwde het gisteren avond om 22 uur al
WIe weet vandaag, het sneeuwt nu net ook weer hierquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gehele nacht was het regen, en daarna sneeuw wat dus niet bleef liggen.
Dat moet je ook niet doen Childquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug van boodschappen doen
Winterse bui op mijn hoofd
En glad! Ben onderuit gegaan
Was niet handig jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen Child
Heb je je bezeerd?
Gelukkig maar, kijk wel uit he er wordt al zo gewaarschuwd dat het glad kan zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was niet handig ja
Enkel wat blauwe plekken
Ja, ik dacht dat het meevielquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kijk wel uit he er wordt al zo gewaarschuwd dat het glad kan zijn
Dat scheelt, geeft altijd zo rotzooi als die kapot gaanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het meeviel
Gelukkig waren de eieren nog heel
Oh bah wat balen zegquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt, geeft altijd zo rotzooi als die kapot gaan
Hier stootte ik er van de week een van het aanrecht
Wat een blubber zoooi zeg. En dan moet je niet goed kunnen bukken
NOu ja je moet het even goed opruimenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah wat balen zegEieren gaan ook zo stinken als het niet goed weg is
Had wel een tijdje terug dat een bak kwark stuk ging in de rugzak. Was ook geen succesnummer.
Alleen voor mij minder erg; prima te been
Jep! Überhaupt gewoon geen dingen slopen is mijn instellingquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ja je moet het even goed opruimen
Je kan het maar beter niet hebben dit soort dingen die kapot gaan.
Ik zat het al te denken maar wilde er hier niet over beginnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! Überhaupt gewoon geen dingen slopen is mijn instelling![]()
Maar overwinning; zelf naar de supermarkt gegaan en geen bezorgen
Dank je welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat het al te denken maar wilde er hier niet over beginnen.
Nu je het zelf doet is het oke
Maar knap hoor, hoop dat dit zich voorzet
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Moet even opscheppen hoorben zo blij dat ik de discipline en zo had om het te doen. Om half negen is de supermarkt gelukkig nog erg rustig
En scheelt behoorlijk. Bij Picnic moet je miniaal 40¤ besteden
Nu voor 27,63¤ voor ruim een week eten. Dat motiveert wel.
Ja goed idee!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat mag je ook, en trots zijn op jezelf dat je deze vandaag hebt overwonnen.
En als je dan het verschil weglegt kan je je na een half jaartje of zo mooi trakteren of wat moois voor jezelf
Ja is het ook Kijken of je het met steeds minder kanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja goed idee!
Het is ook een leuke sport om te besparen
Minder dan dit wordt het hem niet denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook Kijken of je het met steeds minder kan
Je weet het nooit, soms goede aanbiedingen. Of twee voor de prijs van 1 dan spaar je de volgende week weer uitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Minder dan dit wordt het hem niet denk ik
Hier nog niet 1 vlokje...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet vandaag, het sneeuwt nu net ook weer hier
Arme jij,. Hier al een paar keer, maar bleef niet liggenquote:
Jij ook al sneeuw maar wel uitkijken hé...🤗quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug van boodschappen doen
Winterse bui op mijn hoofd
En glad! Ben onderuit gegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |