Ja schitterend hé... ik geniet daar ook zo van... agh ja klooie is dat..quote:Op zondag 11 januari 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is heel mooi allemaal om te zien. Ik was graag een eind gaan rijden om die onbevlekte weilanden vol met sneeuw te kunnen zien. Maarr met de scootmobiel is er bijna geen doorkomen aan
Er is hier meer een stoere en dat ben jijquote:
Ja ik ook hoor, maar ik genot al door hier achter het huis te kijken en dan ook al die vogeltjes die eten komen halen in de tuin. Een roodborstje wat in de sneeuwzit of van die koolmeesjes De lijken dan helemaal zo klein en teerquote:Op zondag 11 januari 2026 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé... ik geniet daar ook zo van... agh ja klooie is dat..
Niet als het winterweer betreftquote:Op zondag 11 januari 2026 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is hier meer een stoere en dat ben jij
Euhh d'r is niks aan de hand hoor bij mijn weten...quote:Op zondag 11 januari 2026 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen mensen
Doe eens lief tegen elkaar
Die kleine dunne pootjes in de sneeuwquote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar ik genot al door hier achter het huis te kijken en dan ook al die vogeltjes die eten komen halen in de tuin. Een roodborstje wat in de sneeuwzit of van die koolmeesjes De lijken dan helemaal zo klein en teer
Maak een grapje johquote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Euhh d'r is niks aan de hand hoor bij mijn weten...
Ik laat mij nergens door tegen houden.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet als het winterweer betreft
Ja echt hequote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die kleine dunne pootjes in de sneeuw
Zou er haast sokjes voor gaan haken
Ja prachtig hé, echt genieten... ik ga het missen morgen...quote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar ik genot al door hier achter het huis te kijken en dan ook al die vogeltjes die eten komen halen in de tuin. Een roodborstje wat in de sneeuwzit of van die koolmeesjes De lijken dan helemaal zo klein en teer
Eergisteren was alles weg. Zaterdagmorgen is er een superdun laagje gevallen, er lig nu her en der nog een beetje. Wel jammer lag hier minimaal 30 cmquote:Op zondag 11 januari 2026 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja prachtig hé, echt genieten... ik ga het missen morgen...
Hahaha en dan hopen op dappere burgers die je wegduwenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat mij nergens door tegen houden.
Het is wel net een slapstick als ik nu op pad ga hoor.
Ik blijft snel vast zitten en slip alle kanten op
Ik zet mij soms zelf vast, de banden draaien maar komt geen mm voooruit
Weer wat geleerdquote:Op zondag 11 januari 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he
Maar ik hoorde siteren dat vogels de bloedvaten in hun voeten zeg maar heel dicht bijelkaar zitten waardoor hun lichaam verwarmd wordt
Kijk dit vind ik nu heel mooi Child, dat juist jij iemand gaat helpen.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha en dan hopen op dappere burgers die je wegduwen
Zou het wel willen zien![]()
Iemand die slecht ter been is donderdag geholpen
Die was gevallen. Zag het gebeuren, dus ren erheen. Hele grote en zware man. Dus kreeg hem niet omhoog. Uiteindelijk twee andere vrouwen erbij en hem op de been gekregen
Vervolgens die man naar zijn huis gebracht. Stukje van twee minuten lopen in een half uur gedaan...
Arme man
Ja is ook zo, die dunne kleine pootjes.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Het ziet er altijd zo zielig uit
Ja hier is vrijdag nog aardig wat gevallen... en dat ligt er nog... hopelijk krijgen we vaker zo'n periode met sneeuw.. en nu is het tijd voor een hdp ontbijtje...quote:Op zondag 11 januari 2026 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eergisteren was alles weg. Zaterdagmorgen is er een superdun laagje gevallen, er lig nu her en der nog een beetje. Wel jammer lag hier minimaal 30 cm
Je laat iemand toch niet liggenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nu heel mooi Child, dat juist jij iemand gaat helpen.
Je bent een prachtig mooi mens
Eet smakelijk Frum, leuk dat je er weer even was.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier is vrijdag nog aardig wat gevallen... en dat ligt er nog... hopelijk krijgen we vaker zo'n periode met sneeuw.. en nu is het tijd voor een hdp ontbijtje...
Fijne zondag allemaal...
Bij eenden dan ook nog zo oranjequote:Op zondag 11 januari 2026 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, die dunne kleine pootjes.
Jij ookquote:Op zondag 11 januari 2026 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier is vrijdag nog aardig wat gevallen... en dat ligt er nog... hopelijk krijgen we vaker zo'n periode met sneeuw.. en nu is het tijd voor een hdp ontbijtje...
Fijne zondag allemaal...
Watch youre back vind ik niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
Nou hebben Zwaard van Damocles gehad, Pandora loopt net, Vals Spel is ook bezig net als Wacht your Back en laat ik House of Villains ook maar meerekenen onder dit soort programma's.
Je kunt ze natuurlijk allemaal leuk vinden, maar het een zit nou eenmaal beter in elkaar dan het andere. Watch you Back heb ik niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen, maar voor wat de rest betreft vind ik Vals Spel er wel met kop en schouders bovenuit steken. Zwaard het ik niet eens afgekeken. Jullie?
Ik vind dat niet echt een leuk programma WYB eerlijk gezegtquote:Op maandag 12 januari 2026 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Zit naar Watch Your Back te kijken... raak een beetje in de warrios van dit soort gelijke programma's...
En mis toch de start van BB..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |