Morguh Frum, is het weer zoverquote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:58 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke Mogguh, help ik maak er weer een bende van...😜
Hier is bijna alles al weggedooitquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:09 schreef Frummelie het volgende:
Btw d'r is hier Friesland weer aardig wat sneeuw gevallen... nu lichte dooi... later gaat het weer vriezen en sneeuwen en stevig waaien.. dus er komt nog van alles aan...⛄️❄️⛄️
Agh jammer... wij krijgen nog genoeg hier...🥳quote:
Ja de gevoelstemperaturen gaan aardig koud aanvoelenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh jammer... wij krijgen nog genoeg hier...🥳
Maaar brrrr wat gaat het kkkoud worden hé...🥶
Morguh Frum, ben nog niet buiten geweest dus geen idee of het koud is.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:22 schreef Frummelie het volgende:
🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶❄️🥶
Wow wat is het kkkkoud...
Goedemorgen all...⛄️❄️⛄️
IJsbloemen hier en -9quote:Op zondag 11 januari 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum, ben nog niet buiten geweest dus geen idee of het koud is.
Het is hier -7 en ik ga straks wel naar buiten een heerlijke temperatuur droog en vorst zo goed voor het lijfquote:Op zondag 11 januari 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
IJsbloemen hier en -9
Dus ik vind dat een temperatuur die ik niet hoef te testen
Mijn lijf doet er niet aan meequote:Op zondag 11 januari 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier -7 en ik ga straks wel naar buiten een heerlijke temperatuur droog en vorst zo goed voor het lijf
Nou ik heb alleen maar even m'n neus naar buiten gestoken omdat de katjes naar buiten wilde... hiquote:Op zondag 11 januari 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum, ben nog niet buiten geweest dus geen idee of het koud is.
We zijn het weer niet eensquote:Op zondag 11 januari 2026 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn lijf doet er niet aan mee
En het is een groot, bevroren sneeuwellende
Gewoon fucking koud dus.... ijsbloemen op je ramen?quote:Op zondag 11 januari 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
IJsbloemen hier en -9
Dus ik vind dat een temperatuur die ik niet hoef te testen
Ja hier ook -7... nou ik blijf nog even lekker onder m'n schaapje... strakjes lekker ontbijtje op bed...😋quote:Op zondag 11 januari 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier -7 en ik ga straks wel naar buiten een heerlijke temperatuur droog en vorst zo goed voor het lijf
Luilak ben je toch ook, ik zit hier al gedoucht en alquote:Op zondag 11 januari 2026 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier ook -7... nou ik blijf nog even lekker onder m'n schaapje... strakjes lekker ontbijtje op bed...😋
Het is heel mooi allemaal om te zien. Ik was graag een eind gaan rijden om die onbevlekte weilanden vol met sneeuw te kunnen zien. Maarr met de scootmobiel is er bijna geen doorkomen aanquote:Op zondag 11 januari 2026 08:36 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel mooi er ligt hier nog prachtige sneeuw, het is spek en spekglad .. nog even vab genieten... morgen is alles weer weg... helaas..
Altijd heerlijk lui op zondag... de dag dat het mag van mezelf... normaal altijd vroeg... maar nu even niet Dotje... haha...quote:Op zondag 11 januari 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luilak ben je toch ook, ik zit hier al gedoucht en al
Je hebt groot gelijk hoor, jou leven jou keuzequote:Op zondag 11 januari 2026 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Altijd heerlijk lui op zondag... de dag dat het mag van mezelf... normaal altijd vroeg... maar nu even niet Dotje... haha...
Ja bovenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon fucking koud dus.... ijsbloemen op je ramen?
Jepquote:Op zondag 11 januari 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn het weer niet eens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geniet hier van, ondanks dat ik regelmatig vast zit met de scootmobiel in de sneeuw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |