Nee maar dat hoeft toch ook niet. Het is wel leuk (vind ik danquote:
Dat is waar, er zitten er wel een paar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft toch ook niet. Het is wel leuk (vind ik dan) om hier 'oude' rls bekenden tegen te komen.
Aii volgende keer een elektrische voeten verwarmer erbijquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar jee wat had ik een koude voeten, ze tintelde gewoon
Ik heb het zelden koud maar gisteren die voeten, werd er kriegel van
En ben wel heel benieuwd hoe het met @Jockari gaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, er zitten er wel een paar.
Maar ook niet echt fanatiek
Ja ik ook heb hem al een paar keer gementiond maar geen gehoor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En ben wel heel benieuwd hoe het met @:jockari gaat
oh gelukkig komt hij wel zo nu en dan online.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook heb hem al een paar keer gementiond maar geen gehoor.
Maar ik zie dat hij zo af en tooe nog wel even online is, dat is ook al een geruststelling
Nu al wel weer 15 dagen geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh gelukkig komt hij wel zo nu en dan online.
Kamille theequote:Op maandag 29 december 2025 01:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga zo maar mijn bed uit
Even wat warms drinken
Misschien kan je zo wel slapenquote:Op maandag 29 december 2025 01:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Alleen mijn bed is lekker warm en ik ben super lui
Jij ook de beste wensen Frummeliequote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef Frummelie het volgende:
Lieve Fokkertjes, allemaal een hele fijne jaarwisseling en voorzichtig hé met de knallertjes...
🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾
Frummeliequote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef Frummelie het volgende:
Lieve Fokkertjes, allemaal een hele fijne jaarwisseling en voorzichtig hé met de knallertjes...
🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾
Thnx....❤️💋quote:Op woensdag 31 december 2025 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen Frummelie
Thnx...💋❤️quote:Op woensdag 31 december 2025 20:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frummelie![]()
![]()
Fijne jaarwisseling voor jou ook!
Thnx...💋❤️quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
RLS / Hele fijne jaarwisseling, en een gezond 2026 vol met RLSsen
Maak ik een mooitopic reageert er bijna niemandquote:
Ik zit the b old te kijken, twee afleveringen en dan eens kijken wat ik dan ga kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen, Ik lig naar House of Villains te kijken...
Wat een vreselijk programma, ik had me er heel wat van voorgesteld... wat een no go
Sorry, ik zag het even over het hoofd... ben nog een beetje...🥱quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak ik een mooitopic reageert er bijna niemand![]()
Hey Frummiehow are you?
Fijn zo, hier ook alles okidokiquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry, ik zag het even over het hoofd... ben nog een beetje...🥱
Ja goed hoor... en met jou?
Ja ik moet straks ook even op zoek... het wordt vandaag een lekkere regenachtige dag...ik heb geen afspraken gemaakt dus voor de buis vandaag..quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit the b old te kijken, twee afleveringen en dan eens kijken wat ik dan ga kijken
ZIt nu ook vilain te kijken maar i k denk niet dat het hem gaat wordenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik moet straks ook even op zoek... het wordt vandaag een lekkere regenachtige dag...ik heb geen afspraken gemaakt dus voor de buis vandaag..
Ik vind het een verschrikking, die Jaap die probeert grappig te doen wat zo gemaakt is... bléhquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt nu ook vilain te kijken maar i k denk niet dat het hem gaat worden
Dank je engine, voor jou ook de mooiste en liefste wensenquote:
Dankjequote:Op donderdag 1 januari 2026 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je engine, voor jou ook de mooiste en liefste wensen
Ik lag gewoon op tijd in bed, dus ben hem slapend uit en slapend uit gegaanquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lag gewoon op tijd in bed, dus ben hem slapend uit en slapend uit gegaan
Ja toch. Ik blijf echt niet zitten vechten tegen de slaap omdat het oudjaarsavond isquote:
Het zelfde voor jou Lojandaquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef lojanda het volgende:
Lieve allemaal, ik wens jullie een fantastisch 2026 met heel veel liefde, geluk en vooral gezondheid
Ik ben er aan begonnen, maar kom er niet goed in. Ben al drie keer opnieuw begonnenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef Peuterjuffie het volgende:
Hier ook bezig met Klem, vind het erg goed. Voor Kerst een film gehad die ik al heel lang zocht en wilde hebben. Big Stan, blijft een super comedie.
Ik vond het ook goed maar ik heb het al een paar jaar geleden gezien op NPO...quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er aan begonnen, maar kom er niet goed in. Ben al drie keer opnieuw begonnen
Misschien ga ik het nog een kans gevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond het ook goed maar ik heb het al een paar jaar geleden gezien op NPO...
Het is echt goed hoor Dod...👌
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |