Yup, heerlijk weer voor een kop snert nadat je van buiten af komtquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er hier nu wel lekker uit zonnetje schijnt lekker
Ik ga vanavond BBQquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, heerlijk weer voor een kop snert nadat je van buiten af komt
Warm aankleden dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga vanavond BBQik moet nog maar afwachten wat dat gaat worden met deze kou
Ja dat wordt wel heel dik aankledenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Warm aankleden dus
Maar wel lekker!
Ik heb nog wel wat skibroeken en ski jacks voor je.... lekker warm... en een paar lekkere mutsen hihi..😜quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wordt wel heel dik aankleden
We gaan zien wat het wordt
Heb ik wat aan ben al onderweg 🤣quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat skibroeken en ski jacks voor je.... lekker warm... en een paar lekkere mutsen hihi..😜
BBQ met van die wanten aanquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat skibroeken en ski jacks voor je.... lekker warm... en een paar lekkere mutsen hihi..😜
Dank je.quote:
Oei in deze kou BBQ'nquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga vanavond BBQik moet nog maar afwachten wat dat gaat worden met deze kou
Wat ontzettend koud bij jou binnen Cotsquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Warm aankleden mag ik ook wel. Kwam net thuis in een huis van 8.5 graden...
Warm drinken, elektrische deken en het wordt snel warmer
Was tweeënhalf dag wegquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei in deze kou BBQ'n
[..]
Wat ontzettend koud bij jou binnen CotsIs de verwarming stuk?
Ja dat las ik net in je eigen topicquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was tweeënhalf dag weg
Maar nu is het inmiddels 14 graden en wordt steeds beter
Inmiddels ben ik echt comfortabelquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat las ik net in je eigen topic![]()
Als ik wegga zet ik de verwarming nooit lager dan 18 graden![]()
Begint bij jou toch alweer wat op te warmen.
Elektrische deken is lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik echt comfortabel
Hang lekker op de luie stoel
Bondgenoten inhalen
En vanavond HP-film(s) kijken
Ja lekker bakken en braden. Deken op zijn heetst. Geweldigquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Elektrische deken is lekker![]()
Oh je gaat Harry Potter films kijkenVeel kijk plezier.
![]()
Hier Netflix aanstaan.
Ik ben aan het zoeken naar een leuke serie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja lekker bakken en braden. Deken op zijn heetst. Geweldig
Wat ben je aan het kijken?
Hmmmmmm... lastige.... em herkenbaar. Daarom ga ik gemakkelijker voor Harryquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een leuke serie.
Klem gekeken (vond ik heel goed). Respira ook al gekeken.
Zit door series/ films te zappen maar vind nog niks wat me aanspreekt.
Geen zin meer in kerstfilms. Op zoek naar een actie/ dram/ of thriller.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
En net klaar met 12 afleveringen 'the price of confession'. matige serie maar wilde het einde zien
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hmmmmmm... lastige.... em herkenbaar. Daarom ga ik gemakkelijker voor Harry
Je hebt wel een brede keus...
Ares ben ik mee bezig, aanrader
The beast in me
La Palma speelt met kerst, maar is geen kerstserie
En Boots is erg goed
Dan vind je die twee series vast ook matigquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat klopt wel (brede keus).
The beast in me heb ik al gezien en vond ik goed![]()
La palma vond ik matig..![]()
Boots en Ares ga ik opzoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |