Ik weet ook niet wat ik ervan vinden moet...quote:Op maandag 12 januari 2026 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt een leuk programma WYB eerlijk gezegt
Ik zit de woeste grond te kijken
Ja dat is idd en beetje zonde...😉quote:Op maandag 12 januari 2026 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier gestopt met videoland.
Dus geen Vals Spel meer. Een abonnement voor een programma is van de gekken
O daar ben ik al klaar mee is op een gegeven moment ook wel langdradigquote:Op maandag 12 januari 2026 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik ervan vinden moet...![]()
Dat heb ik ook even gevolgd, misschien ook maar weer eens oppakken... ik zit nu te kijken naar overtreders, altijd wel geinig.... nog 30 afl te gaan...hdp
Ja... vals spel is wel leukquote:Op maandag 12 januari 2026 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is idd en beetje zonde...😉
Ik heb nu een tijdje dit soort programma's niet gevolgd dan is het wel weer leuk..quote:Op maandag 12 januari 2026 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar ben ik al klaar mee is op een gegeven moment ook wel langdradig
Is nu weer wat nieuws op een soort handhaving centrale meldkamer utrecht, komen ook te veel van dat soort programmma's
Ja, ik vind het leuk om te kijkenquote:Op maandag 12 januari 2026 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nu een tijdje dit soort programma's niet gekeken dan is het wel weer leuk..
En woeste grond is dus wel de moeite waard?
Woeste grond staat wel op mijn lijstjequote:Op maandag 12 januari 2026 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nu een tijdje dit soort programma's niet gevolgd dan is het wel weer leuk..
En woeste grond is dus wel de moeite waard?
Ik ga ook maar weer een poging wagen met woeste grond...quote:Op maandag 12 januari 2026 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Woeste grond staat wel op mijn lijstje
Alleen nu filmpjes op youtube kijken
Ik heb een kanaal ontdekt waarvan ik en afspeellijst binge.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer een poging wagen met woeste grond...
Kijk je dan allerlei filmpjes op youtube?
Ooh oké...👍quote:Op maandag 12 januari 2026 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een kanaal ontdekt waarvan ik en afspeellijst binge.
Ondertussen wel bezig (ingewikkeld haakwerkje)
Wat is er loos?quote:Op maandag 12 januari 2026 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Wat heb je toch een vreselijk asociaal k.tvolk... gatver, die grote muilen...
Haha bij die overtreders, wat heeft dat jonge grut toch een grote muil..quote:
O lol.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha bij die overtreders, wat heeft dat jonge grut toch een grote muil..
Oh! Ja... door dat soort programma's geven echt het beeld dat er een hele generatie verrot is... zal vast wel meevallen, alleen e normale jeugd is saai voor op beeldquote:Op maandag 12 januari 2026 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja ook zo'n lekker programma 👍quote:Op maandag 12 januari 2026 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lol.
Ja dat is bar en boos. Ik kijk ewout die bij de politie meenloopt ook altijd. Het is echt bar en boos
Bizar he? Toen ik jong was en zonder licht op de fiets zat was het 'ik zat fout, kom maar met die bekeuring kunnen we allebei door'.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en als je dan thuis kwam kreeg je nog op je klotuh ookquote:Op maandag 12 januari 2026 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizar he? Toen ik jong was en zonder licht op de fiets zat was het 'ik zat fout, kom maar met die bekeuring kunnen we allebei door'.
Kut dat ik 'gepakt' was maar er tegenin gaan kwam nooit in me op, nog steeds niet; zinloos gewoon.
Inderdaad. Zo snap ik die rellen bij demonstraties ook niet; als je ziet dat het uit de hand loopt ga je toch gewoon weg? Er zijn altijd van die gasten die dan tegen de ME moeten vechten als die ze wegsturen.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als je dan thuis kwam kreeg je nog op je klotuh ook
Tegenwoordig slaan de jongeren elkaar de kop in en als dan de politie komt krijgen die nog een grote bek van de ouder ipv dat ze hun kind aanpakken
Ik snap dat ook niet. Het lijkt wel of een groot deel van de mensenheid geen fatsoen meer in zijn lijf heeft zittenquote:Op maandag 12 januari 2026 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo snap ik die rellen bij demonstraties ook niet; als je ziet dat het uit de hand loopt ga je toch gewoon weg? Er zijn altijd van die gasten die dan tegen de ME moeten vechten als die ze wegsturen.
En dan achteraf jammeren op social media dat ze klappen gehad hebben
Toen, vroegah, FC Groningen nog in een woonwijk zat in de stad zat, was mijn broer mee gaan rellen. Kreeg een fikse klap met een wapenstok. Toen hij thuis kwam janken bij ons mams... kreeg een partij op zijn flikker... tegenwoordig zouden veel moeders gaan jammeren op de socialsquote:Op maandag 12 januari 2026 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo snap ik die rellen bij demonstraties ook niet; als je ziet dat het uit de hand loopt ga je toch gewoon weg? Er zijn altijd van die gasten die dan tegen de ME moeten vechten als die ze wegsturen.
En dan achteraf jammeren op social media dat ze klappen gehad hebben
Ik ook niet als ik fout zit, zit ik fout... en dan moet je maar op de blaren zitten...quote:Op maandag 12 januari 2026 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizar he? Toen ik jong was en zonder licht op de fiets zat was het 'ik zat fout, kom maar met die bekeuring kunnen we allebei door'.
Kut dat ik 'gepakt' was maar er tegenin gaan kwam nooit in me op, nog steeds niet; zinloos gewoon.
Het lijkt niet alleen zo, het is gewoon zo... geen respect geen empathie... nakkes nada...quote:Op maandag 12 januari 2026 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Het lijkt wel of een groot deel van de mensenheid geen fatsoen meer in zijn lijf heeft zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |