Mogguh Dotje,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Frum. Heb nog geen weer gekeken. Zal zo eens kijken wat ze in petto hebben.
O nou we gaan het zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje,
Ja gisteren zei een weerman dat we de slee en schaatsen enz nog niet op moesten ronden want we zouden nog meer winterse toestanden krijgen..❄️⛄️❄️👏👏👏👏
Morguh Frum o kans op sneeuw, dat heb ik nog niet gehoord.quote:Op maandag 19 januari 2026 06:14 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes...![]()
Het is weer lekker frisjes vandaag vanaf volgende week is de kans op sneeuw weer groot (eerst zien dan geloven)
Maar zou wel gaaf zijn... we krijgen in ieder geval een koude periode..❄️
Mogge.... jaja hier gaat het zaterdag en zondag sneeuwen (als het niet veranderd natuurlijk)quote:Op maandag 19 januari 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum o kans op sneeuw, dat heb ik nog niet gehoord.
Van mij mag het
Hey Frumquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge.... jaja hier gaat het zaterdag en zondag sneeuwen (als het niet veranderd natuurlijk)
Van mij mag het ook, bergen hoog...
Ik erger mij mee aan al dat gejank de hele tijd man o manquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ooh en wat heb ik mij geërgerd aan de Bondgenoten die Thomas met z'n vieze overal waar die tengels gaan poten.. en die chess die gewoon een vriend heeft en alles maar laat gebeuren en het opzoekt, walgelijk..
Haha ja dat ook....quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik erger mij mee aan al dat gejank de hele tijd man o man
Hejj hellooo...quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum![]()
Ik kreeg net een melding dat er sneeuw op komst is
We gaan het zien ik ben er blij mee
Oké, geen Frum, wel een reactiequote:Op woensdag 21 januari 2026 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum![]()
Ik kreeg net een melding dat er sneeuw op komst is
We gaan het zien ik ben er blij mee
quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ooh en wat heb ik mij geërgerd aan de Bondgenoten die Thomas met z'n vieze overal waar die tengels gaan poten.. en die chess die gewoon een vriend heeft en alles maar laat gebeuren en het opzoekt, walgelijk..
Goodmorningquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, geen Frum, wel een reactie
Ik hoop het niet... sneeuw komt me niet uit nu...Al die gladde troep
Ooo jij kijkt helemaal niet meer...?quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik mis het niet dus en voel nu ook geen gemis
Ik reageer terwijl het bericht voor jou was, dus ik ben geen Frum,maar reageer welquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning![]()
Geen Frum???
Ooo, ik kan niet wachten heerlijk...⛄️❄️
Al een hele tijd niet, sinds de feestdagen verwaterd... Komt misschien wel weer, maar al dat gejank en geschreeuw om niksquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo jij kijkt helemaal niet meer...?
Oooh op die fiets Hahah...quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik reageer terwijl het bericht voor jou was, dus ik ben geen Frum,maar reageer wel
Sneeuw is leuk, maar niet als je veel dingen moet
[..]
Al een hele tijd niet, sinds de feestdagen verwaterd... Komt misschien wel weer, maar al dat gejank en geschreeuw om nikshet werd me te eentoning.
Er wordt hier gezegd sneeuw of regen, ik hoop het eerstequote:Op woensdag 21 januari 2026 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj hellooo...
Ja kikke hé... me happy...❄️⛄️
Hey Child, had het gelezen, hoe is het nu met je moeder?quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, geen Frum, wel een reactie
Ik hoop het niet... sneeuw komt me niet uit nu...Al die gladde troep
Frum is schijnbaar ook nog niet goed wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik reageer terwijl het bericht voor jou was, dus ik ben geen Frum,maar reageer wel
Sneeuw is leuk, maar niet als je veel dingen moet
[..]
Al een hele tijd niet, sinds de feestdagen verwaterd... Komt misschien wel weer, maar al dat gejank en geschreeuw om nikshet werd me te eentoning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |