Gezondheidquote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan Hatsune Miku. Die heeft gelukkig de Top 2000 nooit gehaald
Gewoon huisarrest geven tot de volgende stemweek.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Evenstar het volgende:
Stemplaat van dochter! Sorry, soms gaat het ook fout.
Zelfs voor die vrouw zelf.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve dat het een verdomd lastig nummer is om goed te zingen
Mij aan Team America: World Policequote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
HUNTR/X doet me wel een beetje denken aan de Powerpuff girls![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dat bailabaila ofzoiets. Die gast zat vandeweek bij Viaplay Dartsquote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Saja Boys in de Top 2000 genot.
Dat is ook wel bewezen, kunnen we stellen...quote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve dat het een verdomd lastig nummer is om goed te zingen
Kerstvoorstelling met de band Ocobar, met Leo Blokhuis die wat verhaaltjes vertelt en verder gastartiesten Jeangu Macrooy, Thijs Boontjes en néomí. Vorig jaar ook geweest, met andere gastartiesten (Tangarine en Frédérique Spigt), best leuk.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat leuk!! Ik vind haar zo'n mooie stem hebben
Zo en ik had ook altijd wel een beetje een crush op 'r
Ik wil deze J-Pop banger in de Top #durftedromenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan Hatsune Miku. Die heeft gelukkig de Top 2000 nooit gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik had stiekem al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben het toch met @:Strani eens.
Zeer 80s verantwoord inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit klinkt echt al gewoon hot. Mega 80s. Klinkt het althans.
Dat is wel jeugdsentimentquote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg grietjes die een Nirvana smiley shirt dragen en géén idee hebben wie het isquote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef Berkery het volgende:
Mijn dochter was 10 jaar geleden leip van One Direction en loopt tegenwoordig in Nirvana shirts. Dus er is nog hoop.
dummie de mummiequote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef asco het volgende:
Ah, eindelijk weer iets toen ik nog leefde.
Jesus, this is a nice limo.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Mij aan Team America: World Police
Verdorie.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had stiekem al zo'n vermoeden
Dat ik met m'n 44 jaar nog jeugdig genoemd wordquote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit zal voor jeugdigen leuk zijn
Deze mag er meteen in:quote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef TLC het volgende:
Er komt n tijd dat we AI nummers in de Top 2000 gaan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ik was legit bang voor die gebroken veteraan hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef TLC het volgende:
Hopelijk nemen ze daar een duidelijk standpunt op in. Maar dat zal wel niet, want het is de top en die moet wel een allemansvriend zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef TLC het volgende:
Wie is dat, onze @Cassa95?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben we de Top 2000 statisticus dit jaar uberhaupt gehoord op de radio?
Ja, en het hangt in de kast naast shirts van Slipknot, BMTH, Sleep Token en dat soort meuk.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Genoeg grietjes die een Nirvana smiley shirt dragen en géén idee hebben wie het is
Dus ik hoop dat de jouwe dat wel weet
Niet met David COverdale, die stopt er juist meequote:
Ik denk ook dat die tactisch onder het tapijt is geveegd, ook al beloofden ze dat niet te doen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik was legit bang voor die gebroken veteraan hoor
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig was die hype nét te vroeg en overvleugeld door Marco Bquote:Op donderdag 25 december 2025 13:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik was legit bang voor die gebroken veteraan hoor
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dank je, even gemist![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Alle walk-on songs in de Top 2000 van 2025 (2024):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*PDC-darters met een tourkaart, WK-deelnemers en de prominente vrouwen zijn meegenomen.
** Eigenlijk in de versie van Hermes House Band
Als iemand nog aanvullingen heeft hoor ik het graag
Helaas (nog) niet in de Top 2000 o.a.:Gewoon 51 van de 128 walk-on songs van het huidige WK in de Top 2000, klasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Playlist · Olaf Labs · 125 items · 120 saves
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De helft van de darters kiest dus voor platgereden paden.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gewoon 51 van de 128 walk-on songs van het huidige WK in de Top 2000, klasse
Marco is tenminste nog een mens van vlees en bloed. En hij maakt geen opruiende shit.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig was die hype nét te vroeg en overvleugeld door Marco B
Het is al de vierde keer dit jaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het één keer per jaar met elkaar eens zijn overleven we wel, toch?
Ik Throwing It All Away van Genesis denk ikquote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als ik darter zou zijn zou ik Winning van The Sound als walk-on song gebruiken.
Als dat de enige manier is...
Tis dus wel een trend de laatste jaren dat darters een minder bekende/minder populaire walk-on song inruilen voor iets wat er bij het (Ally Pally) publiek als zoete koek in gaat.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De helft van de darters kiest dus voor platgereden paden.
Van die 'rap' die vooral Tante Kaat leuk vindt om een keer gek op te doen.quote:
Goddamn White Trash van Ministryquote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hier had ook een Eefje kunnen staan, ook Nederlandstalig én een vrouw. Dus win-winquote:
Zal wel weer een anagram voor orale herpes zijnquote:
Mag jouw interpretatie zijn.quote:
Ennnn die mag van de bingokaart af.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier had ook een Eefje kunnen staan, ook Nederlandstalig én een vrouw. Dus win-win
Bazensong. Maar wanneer gaat onze jarenlange stemactie voor Winning nu eens echt lukken?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Clowns.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die 'rap' die vooral Tante Kaat leuk vindt om een keer gek op te doen.
Dat is Django Wagner ookquote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag jouw interpretatie zijn.
Ik vind het gewoon een vette artiest.
Gezien de noteringen had ik inderdaad kunnen concluderen dat die mensen bestaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag jouw interpretatie zijn.
Ik vind het gewoon een vette artiest.
zodra de pindafanaat in de darts mee doet rond kerstquote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bazensong. Maar wanneer gaat onze jarenlange stemactie voor Winning nu eens echt lukken?
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh voor de gelegenheid in het Frans
Hebben jullie T2K klassieker Terug in de Tijd al eens in het Frans gehoord?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh voor de gelegenheid in het Frans
Ergens in de eerste uurtjes van de 80s top zoveel volgend jaar. Gok ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bazensong. Maar wanneer gaat onze jarenlange stemactie voor Winning nu eens echt lukken?
Nee ik hou niet van kamper muziek.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is Django Wagner ook
Heel accuraatquote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die 'rap' die vooral Tante Kaat leuk vindt om een keer gek op te doen.
Maar vet is ie wel!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van kamper muziek.
Je zei net nog van Diggy Dex te houden anders?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van kamper muziek.
Ooh even vergeten dat Vali ook geen vrouw isquote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ennnn die mag van de bingokaart af.
Wist niet dat Diggy in transitie was gegaan?
Ik vreesde al dat deze zou komen lol.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zei net nog van Diggy Dex te houden anders?
Ja je voorzet was voor open doel ouwe reusquote:Op donderdag 25 december 2025 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vreesde al dat deze zou komen lol.
in het toilet hangt wel wat toiletpapier... of je schiet meteen in de pot dat kan ookquote:Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik word hier een beetje opgewonden van
Broekje uit?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik word hier een beetje opgewonden van
Blijkbaar nietquote:
Jammer, die was echt fucking goed tijdens de Top zoveel. 80s of 90s, geen idee van wanneer die plaat is. Ik denk 90s.quote:
Goed/verkeerd opgevoed?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
Pippie 2 komt naar me toe.
“You know how they say three times is a charm?”
Uh ja.
“Well, Germany lost twice”
Vrolijke Kerstfeest
1992quote:Op donderdag 25 december 2025 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, die was echt fucking goed tijdens de Top zoveel. 80s of 90s, geen idee van wanneer die plaat is. Ik denk 90s.
Wie is er nu weer afgevallen bij X-factorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |