Net na de stemweek is slechte timingquote:Op donderdag 25 december 2025 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste vraag is hoeveel nummers op de keuzelijst
De tweede vraag is wanneer hij overlijdt
Of de bloemkolen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou hoeven bijvoorbeeld het Pizzalied of Willempie er ook niet per se in natuurlijk.
Die staan er al inquote:
Drie, naast deze het Pizza lied en Bim Bam (stond jaren ook in de Top 2000)quote:Op donderdag 25 december 2025 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste vraag is hoeveel nummers op de keuzelijst
De tweede vraag is wanneer hij overlijdt
Bim Bamquote:Op donderdag 25 december 2025 13:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Drie, naast deze het Pizza lied en Bim Bam (stond jaren ook in de Top 2000)
Dat gok ik ook ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:16 schreef Tussle266 het volgende:
Laatste keer dat we deze horen trouwens. Volgend jaar diep in de eerste nacht en in 2027 uit de lijst.
Zoveel noteringen heeft Dolly nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:16 schreef camilero het volgende:
[..]
Bloemkolen staan er al teveel in
Ook dat is t mooie van de Top 2000, die zekerheidquote:Op donderdag 25 december 2025 13:18 schreef Cee het volgende:
Laatste keer dat ik dit nummer dit jaar hoor, godzijdank.
Welke film?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb echt wel genoten van deze film hoor
Ja, dus waarschijnlijk een eenmalig optreden.quote:
Dat hoop ik ook, maar ik vrees er eigenlijk voor. Dit is bij de jongere doelgroep extreem populair en stond nog niet op de keuzelijst.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dus waarschijnlijk een eenmalig optreden.
Gelukkig heeft die generatie een attention span van niks dus dat scheeltquote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik vrees er eigenlijk voor. Dit is bij de jongere doelgroep extreem populair en stond nog niet op de keuzelijst.
groeit ze wel weer over heenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Evenstar het volgende:
Stemplaat van dochter! Sorry, soms gaat het ook fout.
Ik denk eerder dat dit pas het begin is.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit is volgend jaar wel verdwenen
Ik waardeer deze naïviteit ontzettend. Was ik er ook maar mee gezegend.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit is volgend jaar wel verdwenen
En nu komt het er natuurlijk wel in...quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik vrees er eigenlijk voor. Dit is bij de jongere doelgroep extreem populair en stond nog niet op de keuzelijst.
Iets andere anatomie wel.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
HUNTR/X doet me wel een beetje denken aan de Powerpuff girls![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk toch meer aan Hatsune Miku. Die heeft gelukkig de Top 2000 nooit gehaaldquote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
HUNTR/X doet me wel een beetje denken aan de Powerpuff girls![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Saja Boys in de Top 2000 genot.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit pas het begin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |