Ik hou totaal niet van K-pop en toch vond ik dit liedje leuk vanaf het moment dat ik het hoorde. Het spreekt een veel breder publiek aan dan andere K-pop, denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
63. Huntr/X – Golden
Zaaddodende dertien-in-een-dozijn pop met twee regels Koreaans erin, zodat het door kan gaan voor K-pop en alle fans er met open ogen intuinen. Prima dat er qua genres en qua talen wat meer verbreding en diversiteit in de lijst komt, maar konden ze nu echt niets beters vinden?
Het klinkt ook best wel pop.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van K-pop en toch vond ik dit liedje leuk vanaf het moment dat ik het hoorde. Het spreekt een veel breder publiek aan dan andere K-pop, denk ik.
max 3, maar waarschijnlijk 2.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Benieuwd hoeveel nrs van Van Duin we in de lijst gaan krijgen als Andre komt te overlijden
Ja, dat.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was allesbehalve mn favoriete bob maar ik ben tegenwoordig blij met elke dylan-plaat die de lijst uberhaupt nog haalt
De eerste van zes, zie ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was allesbehalve mn favoriete bob maar ik ben tegenwoordig blij met elke dylan-plaat die de lijst uberhaupt nog haalt
Onderschat de vox populi niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
max 3, maar waarschijnlijk 2.
Tsja, smaken verschillen. Ik heb nog liever Gangnam Style terug in de lijst, dat was wel gimmicky maar op zich nog wel leuk.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van K-pop en toch vond ik dit liedje leuk vanaf het moment dat ik het hoorde. Het spreekt een veel breder publiek aan dan andere K-pop, denk ik.
Regende het?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze draaiden we op oma's uitvaart. Echt
Doe ik ook niet, maar er staan er 3 op de keuzelijst.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Onderschat de vox populi niet.
De eerste vraag is hoeveel nummers op de keuzelijstquote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Onderschat de vox populi niet.
Ik ken het niet en ben benieuwd of ik het met je eens ben.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hoeven bijvoorbeeld het Pizzalied of Willempie er ook niet per se in natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
max 3, maar waarschijnlijk 2.
Ja, dat.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mopperkontië is een smakeloos landquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |