Ik Throwing It All Away van Genesis denk ikquote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als ik darter zou zijn zou ik Winning van The Sound als walk-on song gebruiken.
Als dat de enige manier is...
Tis dus wel een trend de laatste jaren dat darters een minder bekende/minder populaire walk-on song inruilen voor iets wat er bij het (Ally Pally) publiek als zoete koek in gaat.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De helft van de darters kiest dus voor platgereden paden.
Van die 'rap' die vooral Tante Kaat leuk vindt om een keer gek op te doen.quote:
Goddamn White Trash van Ministryquote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hier had ook een Eefje kunnen staan, ook Nederlandstalig én een vrouw. Dus win-winquote:
Zal wel weer een anagram voor orale herpes zijnquote:
Mag jouw interpretatie zijn.quote:
Ennnn die mag van de bingokaart af.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier had ook een Eefje kunnen staan, ook Nederlandstalig én een vrouw. Dus win-win
Bazensong. Maar wanneer gaat onze jarenlange stemactie voor Winning nu eens echt lukken?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Clowns.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die 'rap' die vooral Tante Kaat leuk vindt om een keer gek op te doen.
Dat is Django Wagner ookquote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag jouw interpretatie zijn.
Ik vind het gewoon een vette artiest.
Gezien de noteringen had ik inderdaad kunnen concluderen dat die mensen bestaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag jouw interpretatie zijn.
Ik vind het gewoon een vette artiest.
zodra de pindafanaat in de darts mee doet rond kerstquote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bazensong. Maar wanneer gaat onze jarenlange stemactie voor Winning nu eens echt lukken?
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh voor de gelegenheid in het Frans
Hebben jullie T2K klassieker Terug in de Tijd al eens in het Frans gehoord?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh voor de gelegenheid in het Frans
Ergens in de eerste uurtjes van de 80s top zoveel volgend jaar. Gok ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bazensong. Maar wanneer gaat onze jarenlange stemactie voor Winning nu eens echt lukken?
Nee ik hou niet van kamper muziek.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is Django Wagner ook
Heel accuraatquote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die 'rap' die vooral Tante Kaat leuk vindt om een keer gek op te doen.
Maar vet is ie wel!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van kamper muziek.
Je zei net nog van Diggy Dex te houden anders?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van kamper muziek.
Ooh even vergeten dat Vali ook geen vrouw isquote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ennnn die mag van de bingokaart af.
Wist niet dat Diggy in transitie was gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |