Verdorie.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had stiekem al zo'n vermoeden
Dat ik met m'n 44 jaar nog jeugdig genoemd wordquote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit zal voor jeugdigen leuk zijn
Deze mag er meteen in:quote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef TLC het volgende:
Er komt n tijd dat we AI nummers in de Top 2000 gaan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ik was legit bang voor die gebroken veteraan hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef TLC het volgende:
Hopelijk nemen ze daar een duidelijk standpunt op in. Maar dat zal wel niet, want het is de top en die moet wel een allemansvriend zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef TLC het volgende:
Wie is dat, onze @Cassa95?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben we de Top 2000 statisticus dit jaar uberhaupt gehoord op de radio?
Ja, en het hangt in de kast naast shirts van Slipknot, BMTH, Sleep Token en dat soort meuk.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Genoeg grietjes die een Nirvana smiley shirt dragen en géén idee hebben wie het is
Dus ik hoop dat de jouwe dat wel weet
Niet met David COverdale, die stopt er juist meequote:
Ik denk ook dat die tactisch onder het tapijt is geveegd, ook al beloofden ze dat niet te doen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik was legit bang voor die gebroken veteraan hoor
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
HUNTR/X doet me wel een beetje denken aan de Powerpuff girls![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig was die hype nét te vroeg en overvleugeld door Marco Bquote:Op donderdag 25 december 2025 13:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik was legit bang voor die gebroken veteraan hoor
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dank je, even gemist![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Alle walk-on songs in de Top 2000 van 2025 (2024):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*PDC-darters met een tourkaart, WK-deelnemers en de prominente vrouwen zijn meegenomen.
** Eigenlijk in de versie van Hermes House Band
Als iemand nog aanvullingen heeft hoor ik het graag
Helaas (nog) niet in de Top 2000 o.a.:Gewoon 51 van de 128 walk-on songs van het huidige WK in de Top 2000, klasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Playlist · Olaf Labs · 125 items · 120 saves
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De helft van de darters kiest dus voor platgereden paden.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gewoon 51 van de 128 walk-on songs van het huidige WK in de Top 2000, klasse
Marco is tenminste nog een mens van vlees en bloed. En hij maakt geen opruiende shit.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig was die hype nét te vroeg en overvleugeld door Marco B
Het is al de vierde keer dit jaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het één keer per jaar met elkaar eens zijn overleven we wel, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |