Dat hoop ik ook, maar ik vrees er eigenlijk voor. Dit is bij de jongere doelgroep extreem populair en stond nog niet op de keuzelijst.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dus waarschijnlijk een eenmalig optreden.
Gelukkig heeft die generatie een attention span van niks dus dat scheeltquote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik vrees er eigenlijk voor. Dit is bij de jongere doelgroep extreem populair en stond nog niet op de keuzelijst.
groeit ze wel weer over heenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Evenstar het volgende:
Stemplaat van dochter! Sorry, soms gaat het ook fout.
Ik denk eerder dat dit pas het begin is.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit is volgend jaar wel verdwenen
Ik waardeer deze naïviteit ontzettend. Was ik er ook maar mee gezegend.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit is volgend jaar wel verdwenen
En nu komt het er natuurlijk wel in...quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik vrees er eigenlijk voor. Dit is bij de jongere doelgroep extreem populair en stond nog niet op de keuzelijst.
Iets andere anatomie wel.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
HUNTR/X doet me wel een beetje denken aan de Powerpuff girls![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk toch meer aan Hatsune Miku. Die heeft gelukkig de Top 2000 nooit gehaaldquote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Saja Boys in de Top 2000 genot.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit pas het begin is.
Gezondheidquote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan Hatsune Miku. Die heeft gelukkig de Top 2000 nooit gehaald
Gewoon huisarrest geven tot de volgende stemweek.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Evenstar het volgende:
Stemplaat van dochter! Sorry, soms gaat het ook fout.
Zelfs voor die vrouw zelf.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve dat het een verdomd lastig nummer is om goed te zingen
Mij aan Team America: World Policequote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dat bailabaila ofzoiets. Die gast zat vandeweek bij Viaplay Dartsquote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Saja Boys in de Top 2000 genot.
Dat is ook wel bewezen, kunnen we stellen...quote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve dat het een verdomd lastig nummer is om goed te zingen
Kerstvoorstelling met de band Ocobar, met Leo Blokhuis die wat verhaaltjes vertelt en verder gastartiesten Jeangu Macrooy, Thijs Boontjes en néomí. Vorig jaar ook geweest, met andere gastartiesten (Tangarine en Frédérique Spigt), best leuk.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat leuk!! Ik vind haar zo'n mooie stem hebben
Zo en ik had ook altijd wel een beetje een crush op 'r
Ik wil deze J-Pop banger in de Top #durftedromenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan Hatsune Miku. Die heeft gelukkig de Top 2000 nooit gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik had stiekem al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben het toch met @:Strani eens.
Zeer 80s verantwoord inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit klinkt echt al gewoon hot. Mega 80s. Klinkt het althans.
Dat is wel jeugdsentimentquote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |