Dat gok ik ook ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:16 schreef Tussle266 het volgende:
Laatste keer dat we deze horen trouwens. Volgend jaar diep in de eerste nacht en in 2027 uit de lijst.
Zoveel noteringen heeft Dolly nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:16 schreef camilero het volgende:
[..]
Bloemkolen staan er al teveel in
Ook dat is t mooie van de Top 2000, die zekerheidquote:Op donderdag 25 december 2025 13:18 schreef Cee het volgende:
Laatste keer dat ik dit nummer dit jaar hoor, godzijdank.
Welke film?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb echt wel genoten van deze film hoor
Ja, dus waarschijnlijk een eenmalig optreden.quote:
Dat hoop ik ook, maar ik vrees er eigenlijk voor. Dit is bij de jongere doelgroep extreem populair en stond nog niet op de keuzelijst.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dus waarschijnlijk een eenmalig optreden.
Gelukkig heeft die generatie een attention span van niks dus dat scheeltquote:Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik vrees er eigenlijk voor. Dit is bij de jongere doelgroep extreem populair en stond nog niet op de keuzelijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |