SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is laatquote:
Stiekem zou ik ook wel een 13e maand willenquote:Op maandag 22 december 2025 13:26 schreef Wrapster het volgende:
Salaris komt morgen, incl. 13e maand![]()
Dat is het wachten wel waard.
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stiekem zou ik ook wel een 13e maand willen
Het is een leuk extraatje en komt goed van pas. Heb een jaar met veel uitgaven achter de rug dus de spaarrekening is er wel blij mee.quote:Op maandag 22 december 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stiekem zou ik ook wel een 13e maand willen
Mijn kerstcadeau komt in februariquote:Op maandag 22 december 2025 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig kerstcadeautjes dit jaar dus
Dat is wel lekker jaquote:Op maandag 22 december 2025 13:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is een leuk extraatje en komt goed van pas. Heb een jaar met veel uitgaven achter de rug dus de spaarrekening is er wel blij mee.
De motor die je laatst postte? Waar ik iets met AI mee had gedaanquote:Op maandag 22 december 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn kerstcadeau komt in februari
Ipv geld heb ik liever iets anders lekkers... Misschien heb ik geluk en heb ik ook nog iets leuks rond kerst.quote:[..]
Dat is wel lekker ja
Die jaquote:Op maandag 22 december 2025 13:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
De motor die je laatst postte? Waar ik iets met AI mee had gedaan
[..]
Ipv geld heb ik liever iets anders lekkers... Misschien heb ik geluk en heb ik ook nog iets leuks rond kerst.
Komt niet uit België natuurlijk. Waarschijnlijk Chinees namaakspul.quote:
Dat wel, nog geduld hebbenquote:
klinkt als veelquote:Op maandag 22 december 2025 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
Salaris is er vandaag + IKB + km uitruil + tegemoetkoming zorgverzekering + declaraties + compensatie sport abonnement
Soms is dat zo. Maar dan heb je wel iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 22 december 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel, nog geduld hebben
De KSC-VREETMEET in februariquote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
wat is iets waar jullie nu naar uit kijken?
28 December.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Dat zekerquote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Soms is dat zo. Maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken
Dat de zon een rode reus wordt.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
De Top 2000.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Vuurwerkvrij bestaan. Ik word een beetje moe van dat mijn hond steeds angstig is, omdat andere mensen lekker egocentrisch en hedonistisch bezig zijn.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ja dat snap ikquote:Op maandag 22 december 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vuurwerkvrij bestaan. Ik word een beetje moe van dat mijn hond steeds angstig is, omdat andere mensen lekker egocentrisch en hedonistisch bezig zijn.
quote:
Beetje zoals jij je voelt als je een maaltijd hebt overgeslagen.quote:Ook onze zon zal ooit veranderen in een rode reus. Wanneer de waterstof bijna op is, gaat de zon opzwellen tot 250 keer haar originele grote, en zal minimaal Mercurius en Venus op eten en misschien zelfs de aarde.
Concert 17 januari.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Overigens. Nice. Daar kijk ik ook wel naar uit.quote:Op maandag 22 december 2025 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Beetje zoals jij je voelt als je een maaltijd hebt overgeslagen.
Op dit moment weinig helaas.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2025 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vuurwerkvrij bestaan. Ik word een beetje moe van dat mijn hond steeds angstig is, omdat andere mensen lekker egocentrisch en hedonistisch bezig zijn.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren.
Wil je je leven iet wat langer Recce?quote:
Met zo'n instelling niet nee.quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren.
Alsof er genoeg politie is om dat te gaan handhaven.quote:Op maandag 22 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet nee.
Geld op tijd krijgen.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Dat is de realiteit nu eenmaal.quote:Op maandag 22 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet nee.
quote:Op maandag 22 december 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof er genoeg politie is om dat te gaan handhaven.
quote:Op maandag 22 december 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is de realiteit nu eenmaal.
Helaas lukt dat niet. Had graag iets gepland maar het mag helaas niet zo zijn. En daarbij zit ik momenteel thuis met een burnout dus jeejquote:
oh joh.quote:Op maandag 22 december 2025 14:00 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Helaas lukt dat niet. Had graag iets gepland maar het mag helaas niet zo zijn. En daarbij zit ik momenteel thuis met een burnout dus jeejDe feestdagen zit ik ook niet op te wachten.
Kijk en daar is het probleem. Mensen die zich alleen aan regels houden, omdat ze gepakt kunnen worden. Je houdt je netjes aan het vuurwerkverbod voor een ander, dieren, milieu etc. Niet omdat je bang bent voor een straf.quote:Op maandag 22 december 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof er genoeg politie is om dat te gaan handhaven.
Misschien net zoals in de VS wat meer wapens toestaan zodat we zelf kunnen handhaven.quote:Op maandag 22 december 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk en daar is het probleem. Mensen die zich alleen aan regels houden, omdat ze gepakt kunnen worden. Je houdt je netjes aan het vuurwerkverbod voor een ander, dieren, milieu etc. Niet omdat je bang bent voor een straf.
Of is de enige reden dat jij iemand anders niet vermoord ook alleen omdat je geen zin hebt 25 jaar cel?
Vetquote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen direct The Purge invoeren, want er is toch niet genoeg politie
Heel veel gedoe achter de rug met veel onzekerheid door reorganisaties. Heb gelukkig wel iets nieuws gevonden wat ook nog beter betaald maar het heeft teveel energie gekost en nu zit ik ermee omdat ik maar stug door bleef werken. Heb ook maar een week verlof opgenomen dit jaar en dat is natuurlijk sowieso al niet goed.quote:Op maandag 22 december 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh.das niet leuk Wrapster. Heb je iets waarmee je jezelf thuis kan vermaken?
hoop dat je iets vindt wrapsterquote:Op maandag 22 december 2025 14:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heel veel gedoe achter de rug met veel onzekerheid door reorganisaties. Heb gelukkig wel iets nieuws gevonden wat ook nog beter betaald maar het heeft teveel energie gekost en nu zit ik ermee omdat ik maar stug door bleef werken. Heb ook maar een week verlof opgenomen dit jaar en dat is natuurlijk sowieso al niet goed.
Ik heb hier thuis wel dingen waar ik me mee kan vermaken. Ben op dit moment veel met AI bezig en andere projectjes bezig. Ik verlang echter ook nog naar iets anders wat voor mij rustgevend werkt en dat lijkt gewoon niet te lukken helaas.
denk zonder straffen dat het 1 grote teringzooi wordt jaquote:Op maandag 22 december 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben normale mensen geen moraal ofzo?
Dat is toch fucking raar?quote:Op maandag 22 december 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk zonder straffen dat het 1 grote teringzooi wordt ja
Ik geef niet opquote:Op maandag 22 december 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat je iets vindt wrapster
Beterschap gewenstquote:Op maandag 22 december 2025 14:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik geef niet op![]()
En in de tussentijd werken aan herstel.
Dus jij houdt je alleen in het bijzijn van een agent aan morele kwesties? Goed om te wetenquote:Op maandag 22 december 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De overheid kan wel met allemaal verboden komen, als er niet op gehandhaafd kan worden schiet het ook niet op.
Waar zeg ik dat het over mij gaat?quote:Op maandag 22 december 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus jij houdt je alleen in het bijzijn van een agent aan morele kwesties? Goed om te weten
En je bent hier natuurlijk ook welkom alleen vandaag was even te last minute.quote:
Ik had mijn hoop in de mensheid allang verloren, maar elke keer als ik dat zeg dan ben ik een vervelend persoon ofzo.quote:Op maandag 22 december 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de mens zo is. Denk niet dat van we van nature goed zijn
Ja ik heb ook nooit gezegd dat ik namens mezelf praat maar ik zie het gewoon niet gebeuren omdat er niet genoeg politie is.quote:Op maandag 22 december 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het over mij gaat?
volgens wie?quote:Op maandag 22 december 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had mijn hoop in de mensheid allang verloren, maar elke keer als ik dat zeg dan ben ik een vervelend persoon ofzo.
Ik weet. Echter is plannen op dit moment erg lastig omdat ik me morgen zomaar weer klote kan voelen en alleen maar op bed wil liggen... Maar heb nu in ieder geval de FOK!stok die ik kan gaan verplaatsen, goed doel om een leuk ritje te maken.quote:Op maandag 22 december 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
En je bent hier natuurlijk ook welkom alleen vandaag was even te last minute.
Als je je een keer in het weekend goed voelt mag je natuurlijk altijd berichtje sturen (ik kan vaak wel).quote:Op maandag 22 december 2025 14:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik weet. Echter is plannen op dit moment erg lastig omdat ik me morgen zomaar weer klote kan voelen en alleen maar op bed wil liggen... Maar heb nu in ieder geval de FOK!stok die ik kan gaan verplaatsen, goed doel om een leuk ritje te maken.
quote:Op maandag 22 december 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Het was toch ook zo met de zelfscan kassa's dat veel meer mensen dingen expres niet scande omdat er toch geen controle was? en dat ze het ook niet echt als stelen zagen
ja kloptquote:Op maandag 22 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn ook gelovigen die denken dat niet-gelovigen geen moraal etc hebben omdat ze geen heiligmoraal boekje hebben of gestraft worden door een god.
Dat zijn dezelfde mensen die dus alleen moraal hebben dankzij hun heilige boekje. Dus hebben ook geen moraal van zichzelf dus.
Zal ik doenquote:Op maandag 22 december 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je je een keer in het weekend goed voelt mag je natuurlijk altijd berichtje sturen (ik kan vaak wel).
Ik scan altijd alles. Wat ik koop.quote:Op maandag 22 december 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Het was toch ook zo met de zelfscan kassa's dat veel meer mensen dingen expres niet scande omdat er toch geen controle was? en dat ze het ook niet echt als stelen zagen
Ik heb daar gelukkig geen boekje voor nodig. Mensen zijn van nature sociale dieren en ik geef gewoon om mijn medemens.quote:Op maandag 22 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn ook gelovigen die denken dat niet-gelovigen geen moraal etc hebben omdat ze geen heiligmoraal boekje hebben of gestraft worden door een god.
Dat zijn dezelfde mensen die dus alleen moraal hebben dankzij hun heilige boekje. Dus hebben ook geen moraal van zichzelf dus.
dat sowieso, want als je het niet scan, koop je het ook niet.quote:Op maandag 22 december 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik scan altijd alles. Wat ik koop.
nou ja veel van onze normen en waarden in nederland komen uit de bijbel toch?quote:Op maandag 22 december 2025 14:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig geen boekje voor nodig. Mensen zijn van nature sociale dieren en ik geef gewoon om mijn medemens.
Voordat de bijbel er was waren die normen en waarden er ook niet, of is er ooit iemand geweest die bedacht eea eens op te moeten schrijven?quote:Op maandag 22 december 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja veel van onze normen en waarden in nederland komen uit de bijbel toch?
ja omdat ik denk dat iedereen als een stel wilde tekeer gingquote:Op maandag 22 december 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordat de bijbel er was waren die normen en waarden er ook niet, of is er ooit iemand geweest die bedacht eea eens op te moeten schrijven?
Leuk he, social media.quote:Op maandag 22 december 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind het zo raar!1
ik post mijn huis op insta. Oud collega waarmee ik max een jaar ofzo heb gewerkt reageert super enthousiast en zo en dan die zogenaamde thaise vriendin ziet elke post op insta maar vraagt echt nergens naar.
vind dat zo frappant
Gewoon een ongefundeerde aanname dus.quote:Op maandag 22 december 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ik denk dat iedereen als een stel wilde tekeer ging
nou ja je kan ook appen van hey ik zie dit of ben je daar mee bezig?quote:Op maandag 22 december 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk he, social media.
jij denkt dat mensen uit die tijd zich netjes gedroegen?quote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een ongefundeerde aanname dus.
De meesten wel, sommigen niet. Net zoals nu eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij denkt dat mensen uit die tijd zich netjes gedroegen?
hmquote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meesten wel, sommigen niet. Net zoals nu eigenlijk.
Dan is het geen echte vriendinquote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kan ook appen van hey ik zie dit of ben je daar mee bezig?
Nada , niks niet
is dat misschien een Thaise gewoonte dat mensen zo afstandelijk gedrag vertonen?quote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kan ook appen van hey ik zie dit of ben je daar mee bezig?
Nada , niks niet
Geen idee eigenlijk. Gedrag heeft natuurlijk ook met opvoeding te maken, mijn ouders waren niet gelovig maar mij is wel altijd geleerd goed om te gaan met andere mensen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja veel van onze normen en waarden in nederland komen uit de bijbel toch?
quote:Op maandag 22 december 2025 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon zeker dat het zal gebeuren.quote:Misschien zelfs...
quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren.
nee denk ik nietquote:Op maandag 22 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat misschien een Thaise gewoonte dat mensen zo afstandelijk gedrag vertonen?
Het zijn in de eerste plaats ballie haar verwachtingen hoe vrienden op zo'n post kunnen of moeten reageren. Als zo'n verwachting niet uitkomt maakt dat die ander niet meteen een slechte vriend. Die ander heeft immers niet getekend om aan jouw verwachtingen te voldoen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat misschien een Thaise gewoonte dat mensen zo afstandelijk gedrag vertonen?
quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leeftijd van de vuurwerkslachtoffers is al aan het dalen
Het aantal vingers ook.quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leeftijd van de vuurwerkslachtoffers is al aan het dalen
nou goed dit gaat natuurlijk niet om 1 post.quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn in de eerste plaats ballie haar verwachtingen hoe vrienden op zo'n post kunnen of moeten reageren. Als zo'n verwachting niet uitkomt maakt dat die ander niet meteen een slechte vriend. Die ander heeft immers niet getekend om aan jouw verwachtingen te voldoen.
dat sowieso. maar gewoon helemaal geen erkenning geven aan waar een 'vriendin' mee bezig is, qua woning bouwen enzo.... of die andere gozer die haar negeerde als ze appte ofzo... ik denk misschien is er een bepaalde etiquette die we gemist hebbenquote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn in de eerste plaats ballie haar verwachtingen hoe vrienden op zo'n post kunnen of moeten reageren. Als zo'n verwachting niet uitkomt maakt dat die ander niet meteen een slechte vriend. Die ander heeft immers niet getekend om aan jouw verwachtingen te voldoen.
Samequote:Op maandag 22 december 2025 14:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Gedrag heeft natuurlijk ook met opvoeding te maken, mijn ouders waren niet gelovig maar mij is wel altijd geleerd goed om te gaan met andere mensen.
die gast is isreali. denk dat hij gewoon op zijn pik is getrapt dat ik het alleen heb gedaan en met mij die 'vriendschap' had omdat hij dan wel genoeg geld had om wat te ondernemen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat sowieso. maar gewoon helemaal geen erkenning geven aan waar een 'vriendin' mee bezig is, qua woning bouwen enzo.... of die andere gozer die haar negeerde als ze appte ofzo... ik denk misschien is er een bepaalde etiquette die we gemist hebben
En armen en handenquote:Op maandag 22 december 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het aantal vingers ook.
Godverquote:Op maandag 22 december 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het aantal vingers ook.
suc6quote:Op maandag 22 december 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga even aanhoren of ik nog een jaartje mag blijven
ook weer waarquote:Op maandag 22 december 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die gast is isreali. denk dat hij gewoon op zijn pik is getrapt dat ik het alleen heb gedaan en met mij die 'vriendschap' had omdat hij dan wel genoeg geld had om wat te ondernemen.
En misschien een salarisverhoging?quote:Op maandag 22 december 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga even aanhoren of ik nog een jaartje mag blijven
Dat begrijp ik. En natuurlijk heb ik net zo goed mijn verwachtingen bij een vriendschap. Blijft ook een feit dat dingen die ik 'normaal' vind, niet voor iedereen gelden. En dat ik dus niet automatisch anderen iets kwalijk nemen als zij niet doen wat ik normaal vind. Dat is namelijk mijn norm, niet die van hen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed dit gaat natuurlijk niet om 1 post.
Verder weet ik niet hoe jij in jouw vriendschappen bent maar als ik zo iets zie in mijn vriendschappen dan ben ik geïnteresseerd en vraag ik wat die persoon aan het doen is.
je vindt niet dat er in vriendschappen een soort van 'bare minimum' hoort te zijn qua verwachtingen?quote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. En natuurlijk heb ik net zo goed mijn verwachtingen bij een vriendschap. Blijft ook een feit dat dingen die ik 'normaal' vind, niet voor iedereen gelden. En dat ik dus niet automatisch anderen iets kwalijk nemen als zij niet doen wat ik normaal vind. Dat is namelijk mijn norm, niet die van hen.
ja denk dat die thaise wel een beetje jaloers isquote:Op maandag 22 december 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal vergeet niet dat veel mensen waarschijnlijk ook jaloers zijn op jouw situatie, zeker locals daar. Je hebt geld om zomaar een huis te kopen dat je leuk vindt, én werkt niet.
Ik lees hier alleen ballie haar perceptie van de werkelijkheid. Obv daarvan kan ik niet oordelen wat het perspectief is van de ander.quote:Op maandag 22 december 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat sowieso. maar gewoon helemaal geen erkenning geven aan waar een 'vriendin' mee bezig is, qua woning bouwen enzo.... of die andere gozer die haar negeerde als ze appte ofzo... ik denk misschien is er een bepaalde etiquette die we gemist hebben
Iedereen moet zelf weten wat ie van een vriendschap verlangt/verwacht, maar m.i. moet je een beetje gelijke verwachtingen hebben en geven én nemen (niet alleen geven of alleen nemen, dat is geen vriendschap). Alleen dan, is mijn ervaring althans, werkt het.quote:Op maandag 22 december 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je vindt niet dat er in vriendschappen een soort van 'bare minimum' hoort te zijn qua verwachtingen?
Speltip 6: niet je hand overspelen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En misschien een salarisverhoging?
Dan is het ook wel lastig om dat steeds langs te zien komen misschien, laat staan ernaar vragen en er meer over horen. Dan wordt ze steeds weer herinnerd aan iets dat zij ook graag wil maar niet heeft/kan krijgen. Nou ja dat kan ik me in ieder geval zo voorstellen, misschien zit ik er helemaal naast hoorquote:Op maandag 22 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat die thaise wel een beetje jaloers is
Ik geloof niet in universele definities als het hierom gaat. Wat ik beschouw als een vriendschap is waarschijnlijk heel wat anders dan dat jij vindt en dat kan prima naast elkaar bestaan. Binnen mijn definitie is er dus niet zoiets als een 'bare minimum'. Dat soort termen is bij mij meer van toepassingen op kennissen, collega's etc. en dan heb je het meer over basale omgangsvormen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je vindt niet dat er in vriendschappen een soort van 'bare minimum' hoort te zijn qua verwachtingen?
Maar wie bepaald die verwachtingen dan? En foto's liken op insta zegt ook niets qua "bare minimum".quote:Op maandag 22 december 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk niet dat je er ver naast zit.quote:Op maandag 22 december 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het ook wel lastig om dat steeds langs te zien komen misschien, laat staan ernaar vragen en er meer over horen. Dan wordt ze steeds weer herinnerd aan iets dat zij ook graag wil maar niet heeft/kan krijgen. Nou ja dat kan ik me in ieder geval zo voorstellen, misschien zit ik er helemaal naast hoor
Ik heb alleen een beeld van het soort mannen dat ze aantrekt.quote:Op maandag 22 december 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
ja ik weet natuurlijk sowieso niet wat voor types onze bal allemaal aantrekt qua vrienden en kennissenkring.
dus doe maar een aanname
belangrijk blijft dat er aan staatquote:Op maandag 22 december 2025 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb alleen een beeld van het soort mannen dat ze aantrekt.![]()
Onder die verwachtingen valt bij mij niets over reageren op social media.quote:Op maandag 22 december 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar interesse tonen wel vind ik. Als je geen interesse in je vriend hebt waar is dan die zogenaamde vriendschap op gebaseerd ?quote:Op maandag 22 december 2025 14:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar wie bepaald die verwachtingen dan? En foto's liken op insta zegt ook niets qua "bare minimum".
dat zijn niet altijd kwaliteitssnacks zoals je zietquote:Op maandag 22 december 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
ja ik weet natuurlijk sowieso niet wat voor types onze bal allemaal aantrekt qua vrienden en kennissenkring.
dus doe maar een aanname
Wat ze daadwerkelijk trekt is ze vooralsnog heel discreet over.quote:
ja dat frikandelverhaal kennen we nogquote:Op maandag 22 december 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zijn niet altijd kwaliteitssnacks zoals je ziet
nee maar jullie blijven nu teveel hangen op die sociale mediaquote:Op maandag 22 december 2025 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Onder die verwachtingen valt bij mij niets over reageren op social media.
Als ik iemand bel of app verwacht ik een reactie.
Als je steeds jaloers bent op een vriend(in) en daardoor geen interesse toont is het sowieso lastig een vriendschap te onderhouden denk ik. Je zou blij moeten zijn voor je vrienden, als je dat niet kunt zijn wordt het allemaal verdomde lastigquote:Op maandag 22 december 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar interesse tonen wel vind ik. Als je geen interesse in je vriend hebt waar is dan die zogenaamde vriendschap op gebaseerd ?
trek niet zoveel aanquote:Op maandag 22 december 2025 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ze daadwerkelijk trekt is ze vooralsnog heel discreet over.
Vooral stekkers van gekleurde lampjes naar stopcontacten volgens mijquote:Op maandag 22 december 2025 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ze daadwerkelijk trekt is ze vooralsnog heel discreet over.
Dit ging over 'af' niet over 'aan'.quote:
wel af?quote:
Hoef je ook niet zo veel uit te trekkenquote:
Misschien wil ze gewoon wachten tot ze je ziet/spreekt? Of wil ze je appen maar komt er iets tussen. (geen idee hoevaak je dr spreekt).quote:Op maandag 22 december 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar jullie blijven nu teveel hangen op die sociale media![]()
Ze kan ook bellen en vragen bv. Het is meer dat ik over het gebrek aan interesse iets vindt. niet een like ofzo.
als dat een vereiste zou zijn, heb ik geen vrienden.quote:Op maandag 22 december 2025 14:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar wie bepaald die verwachtingen dan? En foto's liken op insta zegt ook niets qua "bare minimum".
dat wordt geen happy ending voor jequote:Op maandag 22 december 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dan wil ik korting op mijn boeking.
Waardeloze vriendschap als je dat niet voor elkaar over hebt.quote:Op maandag 22 december 2025 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt geen happy ending voor je
ja nou dat dus. ik wil altijd dat mijn vrienden het goed doenquote:Op maandag 22 december 2025 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je steeds jaloers bent op een vriend(in) en daardoor geen interesse toont is het sowieso lastig een vriendschap te onderhouden denk ik. Je zou blij moeten zijn voor je vrienden, als je dat niet kunt zijn wordt het allemaal verdomde lastig
Bare minimum hadden we het net nog overquote:Op maandag 22 december 2025 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waardeloze vriendschap als je dat niet voor elkaar over hebt.
Bare indeedquote:Op maandag 22 december 2025 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Bare minimum hadden we het net nog over
Of je kunt je er gewoon niet in verplaatsen. Dat kan ook.quote:Op maandag 22 december 2025 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je steeds jaloers bent op een vriend(in) en daardoor geen interesse toont is het sowieso lastig een vriendschap te onderhouden denk ik. Je zou blij moeten zijn voor je vrienden, als je dat niet kunt zijn wordt het allemaal verdomde lastig
Hoe is het met je verwondingen?quote:Op maandag 22 december 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben te autistisch voor vriendschappen.
Precies dat. En dat ze midden in een gesprek in één keer stopt met reageren voldoet ook niet aan mijn verwachtingen. Zo onfatsoenlijk.quote:Op maandag 22 december 2025 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Bare minimum hadden we het net nog over
nou zo ben ik helemaal nietquote:Op maandag 22 december 2025 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies dat. En dat ze midden in een gesprek in één keer stopt met reageren voldoet ook niet aan mijn verwachtingen. Zo onfatsoenlijk.
* AirwiN verwijdert @:bitterbal van het vriendenlijstje![]()
En vervolgens nog ontkennen ook.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ben gewoon teleurgesteld geraakt dit jaar in mensen. Das het een beetje
Meteen gaslighten.quote:Op maandag 22 december 2025 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens nog ontkennen ook.![]()
Ook dat past voor mij niet in een vriendschap.
Ben je weer in je eigen crib?quote:Op maandag 22 december 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zitten er nog. Straks weer fysio.
En dan zo vlak voor de Kerstdagen. Naastenliefde is ook niet meer wat het ooit is geweest. De verloedering van onze christelijke normen en waarden.quote:
na 1 januari is dat over.... nu is het feest der liefde en samen en blablaquote:Op maandag 22 december 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen reageert wel heel lief op m'n oorlogswonden
Ohquote:Op maandag 22 december 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee
Kan mezelf nog niet aankleden en kan ook nog niet koken.
ik was aan het wachten op je kwartetquote:
Bare minimum.quote:
Nee, typisch wel net voor kerst.quote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen driving home for Christmas voor hem.
Timing heeft hij inderdaad welquote:
Of juist wel. Hij arriveert alleen een paar dagen te vroeg.quote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen driving home for Christmas voor hem.
quote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of juist wel. Hij arriveert alleen een paar dagen te vroeg.
Ik heb net sinds 1 okt promotie gemaakt en salarisverhoging gaat bij ons standaard op 1 januari.quote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En misschien een salarisverhoging?
Jaquote:Op maandag 22 december 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
Was het George Michael die op kerst overleed?
valt wat voor te zeggen.quote:Op maandag 22 december 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik moet blijven.
De mandversie van het gesprek was: je bent te goed en te slim, en daardoor heb je moeite om met de rest te communiceren. Werk aan het laatste.
Maximale salarisverhoging natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik moet blijven.
De mandversie van het gesprek was: je bent te goed en te slim, en daardoor heb je moeite om met de rest te communiceren. Werk aan het laatste.
CAO enzo.quote:Op maandag 22 december 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maximale salarisverhoging natuurlijk.
Die hebben we hier niet. Wel wat mensen die eruit vliegen dus iedereen in onzekerheid. Komt de sfeer wel ten goede natuurlijk.quote:
Te goed en te slim zijn vertaalt zich dus niet naar een passende beloning. Karig.quote:
Ai. Dat is niet fijn.quote:Op maandag 22 december 2025 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet. Wel wat mensen die eruit vliegen dus iedereen in onzekerheid. Komt de sfeer wel ten goede natuurlijk.
Vertaalt zich altijd in meer werk en perfect worden.quote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te goed en te slim zijn vertaalt zich dus niet naar een passende beloning. Karig.
Mogen de andere collega's ook hun +1 meenemen?quote:Op maandag 22 december 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen afscheidsborrel van die leidinggevende. Hij heeft de hond ook uitgenodigd
Nee, maar mijn hond is geen +1, die is projectondersteunerquote:Op maandag 22 december 2025 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mogen de andere collega's ook hun +1 meenemen?
De vertaling, "Je bent autistisch en kwekgek maar we kunnen je niet makkelijk ontslaan dus toe maar weer in 2026"quote:Op maandag 22 december 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik moet blijven.
Jammer voor jou dat ik niet autistisch ben.quote:Op maandag 22 december 2025 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vertaling, "Je bent autistisch en kwekgek maar we kunnen je niet makkelijk ontslaan dus toe maar weer in 2026"
Ik wilde slechts even de bevestiging van "kwekgek"quote:Op maandag 22 december 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat ik niet autistisch ben.
Ben je zo'n vitaal onderdeel van het bedrijfquote:Op maandag 22 december 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En als ik ontslag neem dan gaat het bedrijf in rouw.
Ja en geliefd.quote:Op maandag 22 december 2025 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je zo'n vitaal onderdeel van het bedrijf
Op maandag 22 december 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, dat is het ook wel eigenlijk.quote:
9 januari, juni en 27 augustusquote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
USSSSSSSSS daar ben jequote:Op maandag 22 december 2025 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vertaling, "Je bent autistisch en kwekgek maar we kunnen je niet makkelijk ontslaan dus toe maar weer in 2026"
Ik moet dat ook nog steeds een keer maken.quote:Op maandag 22 december 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
Oeh ik ga tweede kerstdag brunchen met knakworstjes in bladerdeeg want ik heb dat allemaal in huis bedenk ik mij nu.
Nu al zin in alles wat ik die dag ga eten. Eerste kerstdag weet ik nog niet precies want dan ga ik naar mijn vader.
heeft dat allemaal te maken met wat we niet aan je ouders mogen vertellen?quote:
Doen, is lekker.quote:Op maandag 22 december 2025 18:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet dat ook nog steeds een keer maken.
denk dat ik wat ovensnacks haal voor 1e kerstdagquote:Op maandag 22 december 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
Oeh ik ga tweede kerstdag brunchen met knakworstjes in bladerdeeg want ik heb dat allemaal in huis bedenk ik mij nu.
Nu al zin in alles wat ik die dag ga eten. Eerste kerstdag weet ik nog niet precies want dan ga ik naar mijn vader.
ze weten het al, maar nee hoor niet allemaalquote:Op maandag 22 december 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft dat allemaal te maken met wat we niet aan je ouders mogen vertellen?
Ook lekkerquote:Op maandag 22 december 2025 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat ik wat ovensnacks haal voor 1e kerstdag
Woahquote:Op maandag 22 december 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en geliefd.
Kreeg vorige week tijdens het uitdelen van het kerstpakket door de directeur nog een speciale boodschap en compliment van de directeur. Die kregen andere mensen niet.
ah hoeven we het niet meer stil te houdenquote:Op maandag 22 december 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze weten het al, maar nee hoor niet allemaal
Ja weet ikquote:
Ook dat weet ikquote:
wie gaan er dartsen vanavond??quote:Op maandag 22 december 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je nou weer met US trouwen @:MOeraskat?
quote:
| 1 2 3 4 | Gian van Veen Alan Soutar Nathan Aspinall Leonard Gates Luke Humphries Paul Lim Charlie Manby Adam Sevada |
ah daarvan ken ik twee namenquote:
jahquote:
wat hij zeiquote:
Gian van Veen is een groot talent. Werd dit jaar EUropean Masterquote:
en regerend tweevoudig jeugdwereldkampioenquote:Op maandag 22 december 2025 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gian van Veen is een groot talent. Werd dit jaar EUropean Master
ik zag vanmiddag ook een Nederlander winnen waarvan ik de naam niet kende.quote:Op maandag 22 december 2025 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gian van Veen is een groot talent. Werd dit jaar EUropean Master
Weer?quote:Op maandag 22 december 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Kevin Doets.quote:Op maandag 22 december 2025 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag vanmiddag ook een Nederlander winnen waarvan ik de naam niet kende.
zo nu en dan zet ik SKY even aan maar t kan me net te weinig boeien om lang te kijken
gaat ie verhuizen?quote:Op maandag 22 december 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kevin Doets.
Waarschijnlijk voor het laatst Nederlander dit jaar.
Volgend jaar heet hij Kevin DOetsonquote:
Zijn er al twee meer dan ikquote:
ah vandaar voor t laatstquote:Op maandag 22 december 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend jaar heet hij Kevin DOetson
Woont al in Zweden namelijk
Ja wordt Zweed.quote:
ik snap dat wel... beter daar zweed zijn dan hier zwetenquote:Op maandag 22 december 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wordt Zweed.
Had een vriendin daar, en een kindje, nou uit met die vriendin maar hij vondt het land nog steeds wel leuk, en dus dat kindje, BLAAAAJe weet hoe dat gaat
ja vanmiddag ook weer hele discussie over of we dan nog wel voor hem moeten juichen want landverrader ditdat.quote:Op maandag 22 december 2025 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap dat wel... beter daar zweed zijn dan hier zweten
quote:Op maandag 22 december 2025 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap dat wel... beter daar zweed zijn dan hier zweten
als mensen zich daar druk om kunnen maken gaat het goed met de wereldquote:Op maandag 22 december 2025 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vanmiddag ook weer hele discussie over of we dan nog wel voor hem moeten juichen want landverrader ditdat.
TOESTANDEN
Ik had er nooit van gehoord, maar dat geldt voor de meeste volkszangersquote:
is dat diezelfde van wie de auto werd gejat met zn kids er in?quote:
En nog een andere nep-Zweed: Jeffrey de Graaf.quote:Op maandag 22 december 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was op dit WK overigens ook een Nederlander actief voor Noorwegen. Cor Dekker
Maar die woon al iets langer in @:Fogel land
Is dat een broer van die darter?quote:
Geen idee, ik ken 'm niet. Maar wel erg voor zo'n jongen.quote:Op maandag 22 december 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat diezelfde van wie de auto werd gejat met zn kids er in?
Ken ik ook niet maar ik had wel gehoord dat er een auto was gejat met kinderen.quote:Op maandag 22 december 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die gejatte auto was van Sander Kwarten zegt google
Ziet er wel uit als een volkszangerquote:
Bij ons op het kamp.quote:Op maandag 22 december 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een volkszanger
Ja, dat zit ook in de genen, vermoed ik.quote:Op maandag 22 december 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een volkszanger
Hij komt uit Tielquote:Op maandag 22 december 2025 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zit ook in de genen, vermoed ik.
ah das niet dezelfdequote:Op maandag 22 december 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die gejatte auto was van Sander Kwarten zegt google
Denk ik meld het even, kun je het zelf invullenquote:Op maandag 22 december 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
In Tiel wonen veel volkszangers of kampers?
je bent ook wel erg laat... heb je er maar heel kort plezier vanquote:Op maandag 22 december 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
De kerstboom versieren is echt een hel voor een perfectionist. Duurde 3u voor ik de lampjes er naar wens in had zitten![]()
De 2e boom laat ik maar zitten voor dit jaar
Ja maar ik ben niet zo bekend met Tiel.quote:Op maandag 22 december 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk ik meld het even, kun je het zelf invullen
Ja dacht eerst dat ik er dit jaar geen zou neerzetten, omdat ik het grootste deel van december op vakantie was. Maar nu komen er volgende week 2x vrienden eten dus wil ik het toch een beetje kerstig makenquote:Op maandag 22 december 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent ook wel erg laat... heb je er maar heel kort plezier van
Pics van je kerstboomquote:Op maandag 22 december 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
De kerstboom versieren is echt een hel voor een perfectionist. Duurde 3u voor ik de lampjes er naar wens in had zitten![]()
ja dan is 1 boom ook wel genoegquote:Op maandag 22 december 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dacht eerst dat ik er dit jaar geen zou neerzetten, omdat ik het grootste deel van december op vakantie was. Maar nu komen er volgende week 2x vrienden eten dus wil ik het toch een beetje kerstig maken
Volgende week misschien. Als ik ook alle ballen er eindelijk naar wens in heb zitten, na 10x alles erin hangen en weer eruit halen.quote:
in een weiland...quote:
Ik geloof in mij.quote:
das ergens bij die dolfijnen toch?quote:
of naquote:Op maandag 22 december 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt is de eerste treinstation voor Harderwijk.
Voor mij ligt Nunspeet eerder.quote:Op maandag 22 december 2025 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of na
ligt er aan waar je vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ze zeggen hetquote:
Nou ja, hoop toch dat een bepaald iemand niet hier leest. Is al jaren niet meer actief op FOK! Maar ook hem en haar, willen we het fysiek vertellen.quote:Op maandag 22 december 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah hoeven we het niet meer stil te houden
O ja gefeliciteerdquote:Op maandag 22 december 2025 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja, hoop toch dat een bepaald iemand niet hier leest. Is al jaren niet meer actief op FOK! Maar ook hem en haar, willen we het fysiek vertellen.
ah dan houden we het gewoon nog verdektquote:Op maandag 22 december 2025 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja, hoop toch dat een bepaald iemand niet hier leest. Is al jaren niet meer actief op FOK! Maar ook hem en haar, willen we het fysiek vertellen.
Ja alweer, zevende keerquote:Op maandag 22 december 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan laat je die Gergi doen gewoonquote:Op maandag 22 december 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |