SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is laatquote:
Stiekem zou ik ook wel een 13e maand willenquote:Op maandag 22 december 2025 13:26 schreef Wrapster het volgende:
Salaris komt morgen, incl. 13e maand![]()
Dat is het wachten wel waard.
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stiekem zou ik ook wel een 13e maand willen
Het is een leuk extraatje en komt goed van pas. Heb een jaar met veel uitgaven achter de rug dus de spaarrekening is er wel blij mee.quote:Op maandag 22 december 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stiekem zou ik ook wel een 13e maand willen
Mijn kerstcadeau komt in februariquote:Op maandag 22 december 2025 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig kerstcadeautjes dit jaar dus
Dat is wel lekker jaquote:Op maandag 22 december 2025 13:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is een leuk extraatje en komt goed van pas. Heb een jaar met veel uitgaven achter de rug dus de spaarrekening is er wel blij mee.
De motor die je laatst postte? Waar ik iets met AI mee had gedaanquote:Op maandag 22 december 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn kerstcadeau komt in februari
Ipv geld heb ik liever iets anders lekkers... Misschien heb ik geluk en heb ik ook nog iets leuks rond kerst.quote:[..]
Dat is wel lekker ja
Die jaquote:Op maandag 22 december 2025 13:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
De motor die je laatst postte? Waar ik iets met AI mee had gedaan
[..]
Ipv geld heb ik liever iets anders lekkers... Misschien heb ik geluk en heb ik ook nog iets leuks rond kerst.
Komt niet uit België natuurlijk. Waarschijnlijk Chinees namaakspul.quote:
Dat wel, nog geduld hebbenquote:
klinkt als veelquote:Op maandag 22 december 2025 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
Salaris is er vandaag + IKB + km uitruil + tegemoetkoming zorgverzekering + declaraties + compensatie sport abonnement
Soms is dat zo. Maar dan heb je wel iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 22 december 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel, nog geduld hebben
De KSC-VREETMEET in februariquote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
wat is iets waar jullie nu naar uit kijken?
28 December.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Dat zekerquote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Soms is dat zo. Maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken
Dat de zon een rode reus wordt.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |