Ik had er nooit van gehoord, maar dat geldt voor de meeste volkszangersquote:
is dat diezelfde van wie de auto werd gejat met zn kids er in?quote:
En nog een andere nep-Zweed: Jeffrey de Graaf.quote:Op maandag 22 december 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was op dit WK overigens ook een Nederlander actief voor Noorwegen. Cor Dekker
Maar die woon al iets langer in @:Fogel land
Is dat een broer van die darter?quote:
Geen idee, ik ken 'm niet. Maar wel erg voor zo'n jongen.quote:Op maandag 22 december 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat diezelfde van wie de auto werd gejat met zn kids er in?
Ken ik ook niet maar ik had wel gehoord dat er een auto was gejat met kinderen.quote:Op maandag 22 december 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die gejatte auto was van Sander Kwarten zegt google
Ziet er wel uit als een volkszangerquote:
Bij ons op het kamp.quote:Op maandag 22 december 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een volkszanger
Ja, dat zit ook in de genen, vermoed ik.quote:Op maandag 22 december 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een volkszanger
Hij komt uit Tielquote:Op maandag 22 december 2025 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zit ook in de genen, vermoed ik.
ah das niet dezelfdequote:Op maandag 22 december 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die gejatte auto was van Sander Kwarten zegt google
Denk ik meld het even, kun je het zelf invullenquote:Op maandag 22 december 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
In Tiel wonen veel volkszangers of kampers?
je bent ook wel erg laat... heb je er maar heel kort plezier vanquote:Op maandag 22 december 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
De kerstboom versieren is echt een hel voor een perfectionist. Duurde 3u voor ik de lampjes er naar wens in had zitten![]()
De 2e boom laat ik maar zitten voor dit jaar
Ja maar ik ben niet zo bekend met Tiel.quote:Op maandag 22 december 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk ik meld het even, kun je het zelf invullen
Ja dacht eerst dat ik er dit jaar geen zou neerzetten, omdat ik het grootste deel van december op vakantie was. Maar nu komen er volgende week 2x vrienden eten dus wil ik het toch een beetje kerstig makenquote:Op maandag 22 december 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent ook wel erg laat... heb je er maar heel kort plezier van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |