De Top 2000.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
wat is iets waar jullie nu naar uit kijken?
Vuurwerkvrij bestaan. Ik word een beetje moe van dat mijn hond steeds angstig is, omdat andere mensen lekker egocentrisch en hedonistisch bezig zijn.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ja dat snap ikquote:Op maandag 22 december 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vuurwerkvrij bestaan. Ik word een beetje moe van dat mijn hond steeds angstig is, omdat andere mensen lekker egocentrisch en hedonistisch bezig zijn.
quote:
Beetje zoals jij je voelt als je een maaltijd hebt overgeslagen.quote:Ook onze zon zal ooit veranderen in een rode reus. Wanneer de waterstof bijna op is, gaat de zon opzwellen tot 250 keer haar originele grote, en zal minimaal Mercurius en Venus op eten en misschien zelfs de aarde.
Concert 17 januari.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Overigens. Nice. Daar kijk ik ook wel naar uit.quote:Op maandag 22 december 2025 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Beetje zoals jij je voelt als je een maaltijd hebt overgeslagen.
Op dit moment weinig helaas.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2025 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Beetje zoals jij je voelt als je een maaltijd hebt overgeslagen.
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vuurwerkvrij bestaan. Ik word een beetje moe van dat mijn hond steeds angstig is, omdat andere mensen lekker egocentrisch en hedonistisch bezig zijn.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren.
Wil je je leven iet wat langer Recce?quote:
Met zo'n instelling niet nee.quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren.
Alsof er genoeg politie is om dat te gaan handhaven.quote:Op maandag 22 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet nee.
Geld op tijd krijgen.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Dat is de realiteit nu eenmaal.quote:Op maandag 22 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet nee.
quote:Op maandag 22 december 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof er genoeg politie is om dat te gaan handhaven.
quote:Op maandag 22 december 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is de realiteit nu eenmaal.
Helaas lukt dat niet. Had graag iets gepland maar het mag helaas niet zo zijn. En daarbij zit ik momenteel thuis met een burnout dus jeejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |