quote:Op maandag 22 december 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Het was toch ook zo met de zelfscan kassa's dat veel meer mensen dingen expres niet scande omdat er toch geen controle was? en dat ze het ook niet echt als stelen zagen
ja kloptquote:Op maandag 22 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn ook gelovigen die denken dat niet-gelovigen geen moraal etc hebben omdat ze geen heiligmoraal boekje hebben of gestraft worden door een god.
Dat zijn dezelfde mensen die dus alleen moraal hebben dankzij hun heilige boekje. Dus hebben ook geen moraal van zichzelf dus.
Zal ik doenquote:Op maandag 22 december 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je je een keer in het weekend goed voelt mag je natuurlijk altijd berichtje sturen (ik kan vaak wel).
Ik scan altijd alles. Wat ik koop.quote:Op maandag 22 december 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Het was toch ook zo met de zelfscan kassa's dat veel meer mensen dingen expres niet scande omdat er toch geen controle was? en dat ze het ook niet echt als stelen zagen
Ik heb daar gelukkig geen boekje voor nodig. Mensen zijn van nature sociale dieren en ik geef gewoon om mijn medemens.quote:Op maandag 22 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn ook gelovigen die denken dat niet-gelovigen geen moraal etc hebben omdat ze geen heiligmoraal boekje hebben of gestraft worden door een god.
Dat zijn dezelfde mensen die dus alleen moraal hebben dankzij hun heilige boekje. Dus hebben ook geen moraal van zichzelf dus.
dat sowieso, want als je het niet scan, koop je het ook niet.quote:Op maandag 22 december 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik scan altijd alles. Wat ik koop.
nou ja veel van onze normen en waarden in nederland komen uit de bijbel toch?quote:Op maandag 22 december 2025 14:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig geen boekje voor nodig. Mensen zijn van nature sociale dieren en ik geef gewoon om mijn medemens.
Voordat de bijbel er was waren die normen en waarden er ook niet, of is er ooit iemand geweest die bedacht eea eens op te moeten schrijven?quote:Op maandag 22 december 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja veel van onze normen en waarden in nederland komen uit de bijbel toch?
ja omdat ik denk dat iedereen als een stel wilde tekeer gingquote:Op maandag 22 december 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordat de bijbel er was waren die normen en waarden er ook niet, of is er ooit iemand geweest die bedacht eea eens op te moeten schrijven?
Leuk he, social media.quote:Op maandag 22 december 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind het zo raar!1
ik post mijn huis op insta. Oud collega waarmee ik max een jaar ofzo heb gewerkt reageert super enthousiast en zo en dan die zogenaamde thaise vriendin ziet elke post op insta maar vraagt echt nergens naar.
vind dat zo frappant
Gewoon een ongefundeerde aanname dus.quote:Op maandag 22 december 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ik denk dat iedereen als een stel wilde tekeer ging
nou ja je kan ook appen van hey ik zie dit of ben je daar mee bezig?quote:Op maandag 22 december 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk he, social media.
jij denkt dat mensen uit die tijd zich netjes gedroegen?quote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een ongefundeerde aanname dus.
De meesten wel, sommigen niet. Net zoals nu eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij denkt dat mensen uit die tijd zich netjes gedroegen?
hmquote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meesten wel, sommigen niet. Net zoals nu eigenlijk.
Dan is het geen echte vriendinquote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kan ook appen van hey ik zie dit of ben je daar mee bezig?
Nada , niks niet
is dat misschien een Thaise gewoonte dat mensen zo afstandelijk gedrag vertonen?quote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kan ook appen van hey ik zie dit of ben je daar mee bezig?
Nada , niks niet
Geen idee eigenlijk. Gedrag heeft natuurlijk ook met opvoeding te maken, mijn ouders waren niet gelovig maar mij is wel altijd geleerd goed om te gaan met andere mensen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja veel van onze normen en waarden in nederland komen uit de bijbel toch?
quote:Op maandag 22 december 2025 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Beetje zoals jij je voelt als je een maaltijd hebt overgeslagen.
Dat is gewoon zeker dat het zal gebeuren.quote:Misschien zelfs...
quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren.
nee denk ik nietquote:Op maandag 22 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat misschien een Thaise gewoonte dat mensen zo afstandelijk gedrag vertonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |