De meesten wel, sommigen niet. Net zoals nu eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij denkt dat mensen uit die tijd zich netjes gedroegen?
hmquote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meesten wel, sommigen niet. Net zoals nu eigenlijk.
Dan is het geen echte vriendinquote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kan ook appen van hey ik zie dit of ben je daar mee bezig?
Nada , niks niet
is dat misschien een Thaise gewoonte dat mensen zo afstandelijk gedrag vertonen?quote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kan ook appen van hey ik zie dit of ben je daar mee bezig?
Nada , niks niet
Geen idee eigenlijk. Gedrag heeft natuurlijk ook met opvoeding te maken, mijn ouders waren niet gelovig maar mij is wel altijd geleerd goed om te gaan met andere mensen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja veel van onze normen en waarden in nederland komen uit de bijbel toch?
quote:Op maandag 22 december 2025 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Beetje zoals jij je voelt als je een maaltijd hebt overgeslagen.
Dat is gewoon zeker dat het zal gebeuren.quote:Misschien zelfs...
quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren.
nee denk ik nietquote:Op maandag 22 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat misschien een Thaise gewoonte dat mensen zo afstandelijk gedrag vertonen?
Het zijn in de eerste plaats ballie haar verwachtingen hoe vrienden op zo'n post kunnen of moeten reageren. Als zo'n verwachting niet uitkomt maakt dat die ander niet meteen een slechte vriend. Die ander heeft immers niet getekend om aan jouw verwachtingen te voldoen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat misschien een Thaise gewoonte dat mensen zo afstandelijk gedrag vertonen?
quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leeftijd van de vuurwerkslachtoffers is al aan het dalen
Het aantal vingers ook.quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leeftijd van de vuurwerkslachtoffers is al aan het dalen
nou goed dit gaat natuurlijk niet om 1 post.quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn in de eerste plaats ballie haar verwachtingen hoe vrienden op zo'n post kunnen of moeten reageren. Als zo'n verwachting niet uitkomt maakt dat die ander niet meteen een slechte vriend. Die ander heeft immers niet getekend om aan jouw verwachtingen te voldoen.
dat sowieso. maar gewoon helemaal geen erkenning geven aan waar een 'vriendin' mee bezig is, qua woning bouwen enzo.... of die andere gozer die haar negeerde als ze appte ofzo... ik denk misschien is er een bepaalde etiquette die we gemist hebbenquote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn in de eerste plaats ballie haar verwachtingen hoe vrienden op zo'n post kunnen of moeten reageren. Als zo'n verwachting niet uitkomt maakt dat die ander niet meteen een slechte vriend. Die ander heeft immers niet getekend om aan jouw verwachtingen te voldoen.
Samequote:Op maandag 22 december 2025 14:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Gedrag heeft natuurlijk ook met opvoeding te maken, mijn ouders waren niet gelovig maar mij is wel altijd geleerd goed om te gaan met andere mensen.
die gast is isreali. denk dat hij gewoon op zijn pik is getrapt dat ik het alleen heb gedaan en met mij die 'vriendschap' had omdat hij dan wel genoeg geld had om wat te ondernemen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat sowieso. maar gewoon helemaal geen erkenning geven aan waar een 'vriendin' mee bezig is, qua woning bouwen enzo.... of die andere gozer die haar negeerde als ze appte ofzo... ik denk misschien is er een bepaalde etiquette die we gemist hebben
En armen en handenquote:Op maandag 22 december 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het aantal vingers ook.
Godverquote:Op maandag 22 december 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het aantal vingers ook.
suc6quote:Op maandag 22 december 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga even aanhoren of ik nog een jaartje mag blijven
ook weer waarquote:Op maandag 22 december 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die gast is isreali. denk dat hij gewoon op zijn pik is getrapt dat ik het alleen heb gedaan en met mij die 'vriendschap' had omdat hij dan wel genoeg geld had om wat te ondernemen.
En misschien een salarisverhoging?quote:Op maandag 22 december 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga even aanhoren of ik nog een jaartje mag blijven
Dat begrijp ik. En natuurlijk heb ik net zo goed mijn verwachtingen bij een vriendschap. Blijft ook een feit dat dingen die ik 'normaal' vind, niet voor iedereen gelden. En dat ik dus niet automatisch anderen iets kwalijk nemen als zij niet doen wat ik normaal vind. Dat is namelijk mijn norm, niet die van hen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed dit gaat natuurlijk niet om 1 post.
Verder weet ik niet hoe jij in jouw vriendschappen bent maar als ik zo iets zie in mijn vriendschappen dan ben ik geïnteresseerd en vraag ik wat die persoon aan het doen is.
je vindt niet dat er in vriendschappen een soort van 'bare minimum' hoort te zijn qua verwachtingen?quote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. En natuurlijk heb ik net zo goed mijn verwachtingen bij een vriendschap. Blijft ook een feit dat dingen die ik 'normaal' vind, niet voor iedereen gelden. En dat ik dus niet automatisch anderen iets kwalijk nemen als zij niet doen wat ik normaal vind. Dat is namelijk mijn norm, niet die van hen.
ja denk dat die thaise wel een beetje jaloers isquote:Op maandag 22 december 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal vergeet niet dat veel mensen waarschijnlijk ook jaloers zijn op jouw situatie, zeker locals daar. Je hebt geld om zomaar een huis te kopen dat je leuk vindt, én werkt niet.
Ik lees hier alleen ballie haar perceptie van de werkelijkheid. Obv daarvan kan ik niet oordelen wat het perspectief is van de ander.quote:Op maandag 22 december 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat sowieso. maar gewoon helemaal geen erkenning geven aan waar een 'vriendin' mee bezig is, qua woning bouwen enzo.... of die andere gozer die haar negeerde als ze appte ofzo... ik denk misschien is er een bepaalde etiquette die we gemist hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |