SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja zit vulling in je weet niet wat je proeft, ze zijn nog lekkerder dan leonidasquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar zit er ook vulling in?
Dat ziet er ook wel erg goed uit.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit vulling in je weet niet wat je proeft, ze zijn nog lekkerder dan leonidas
https://www.villachocola.(...)30ya40LBIE8iRkQq6yOP
Klein beetje maarquote:
Jammer dat ze zo duur zijnquote:
Ik was een tijdje terug in Enschede en zag er een winkel van hunquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja goede bonbons zijn helaas prijzig.
Haha aaah niet eens twee ofzo? Hoe duur was dat danquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug in Enschede en zag er een winkel van hun
Ik dacht ik ga er een paar kopen
Ik ben zonder bonbons weer naar buiten gelopen
Weet niet of dit een compliment of een verwijt isquote:
het is net Henny Huismanquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dit een compliment of een verwijt is
Nee, ik ga niet twee bonbons kopen. Weet zo niet meer wat ze kosten, maar ik kan je zeggen dat ik schrokquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha aaah niet eens twee ofzo? Hoe duur was dat dan
Ga je me nou lopen uitschelden?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha aaah niet eens twee ofzo? Hoe duur was dat dan
nee ik zei dat ess net Henny is.quote:
Oh als er niet eens twee vanaf konden dan geloof ik wel dat het heel duur was.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet twee bonbons kopen. Weet zo niet meer wat ze kosten, maar ik kan je zeggen dat ik schrok
Dus je bent essie aan het uitschelden?quote:
jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je bent essie aan het uitschelden?
We zouden het vaker eens zijn als je gewoon eens luistert naar mijn wijsheden.quote:
Valt toch wel mee met hoe duur het isquote:
Ben mijzelf gek aan het maken met deze lekkernijquote:
Ik zou het gewoon bij vanille of slagroomijs doen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:35 schreef dud0r het volgende:
Oh @:ama @:cherrylips ik heb die chocoroom gekocht.
Nog tips waar die het lekkerste bij is
Dat is ook niet aardig, wat heeft ze jou misdaan?quote:
helemaal niets meer of minder dan dat jij mij misdaan hebt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig, wat heeft ze jou misdaan?
voor handgemaakt zeer zekerquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dat is 1 euro nog wattes per bonbon. Dat valt toch best mee?
Ok, raar gesprek dus weerquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
helemaal niets meer of minder dan dat jij mij misdaan hebt.
Kan me niet voorstellen dat ze dan per stuk ook zo goedkoop zijn want dan kun je er prima twee kopen om te proeven.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ja jij stelt rare vragen nav een foto met mistquote:
Ik ga echt de winkel niet in voor 1 of 2 bonbonsquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dit een compliment of een verwijt is
Schandaligquote:
Kon financieel wel, maar ik ga niet voor gek staan door twee bonbons te kopenquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh als er niet eens twee vanaf konden dan geloof ik wel dat het heel duur was.
Ze is gewoon niet zo aardigquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig, wat heeft ze jou misdaan?
zo rol ikquote:
*Rolt @Nizno de andere kant opquote:
Ja ik ook van jou hoorquote:
Dat heb ik niet. Wel chocoladeijs.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij vanille of slagroomijs doen.
Over links of over rechts?quote:
laat ik dit levensjaar maar eens over links rollen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Wel chocoladeijs.
[..]
Over links of over rechts?
quote:
is goed voor hem zo op een zaterdagquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
wat een zeikerd hier in de winkel, hij moet een keertje hard werken
Je hebt het laatste resterende stukje geloofwaardigheid wat je had te grabbel gegooid toen je je negatief uitlaatte over koffie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:35 schreef dud0r het volgende:
We zouden het vaker eens zijn als je gewoon eens luistert naar mijn wijsheden
"Uitlaatte" is een spelfout; het correcte woord is uitliet, de verleden tijd van 'uitlaten', wat betekent iets naar buiten laten gaan (zoals een hond uitlaten) of iets uiten/zeggen (zich uitlaten), terwijl uitlaat zowel het werkwoord in de tegenwoordige tijd (hij/zij laat uit) is als het zelfstandig naamwoord voor het uitlaatsysteem van een auto.quote:
ik zou dan bewust tot minstens kwart over 5 in die winkel rond hangenquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:23 schreef mschol het volgende:
hij is echt klanten aan het wegjagen
wat een onvriendelijke lul, je zal misschien maar niet om 17:00 weg kunnen
ik heb nog maar enkele wachtende voor me, maar als ik ergens aan het einde was had ik dat zeker gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou dan bewust tot minstens kwart over 5 in die winkel rond hangen
kun je niet wat mensen voor laten ?quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog maar enkele wachtende voor me, maar als ik ergens aan het einde was had ik dat zeker gedaan
ik heb ook nog tijd nodig deze avond/middag, ik snap vooral niet dat zn collega gewoon verdwijnt die ook aan een balie zatquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je niet wat mensen voor laten ?
owww helemaal leuk... iemand die bewust niet mee helpt er bij.. volgende week maar even een flashmob regelen om kwart voor 5quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook nog tijd nodig deze avond/middag, ik snap vooral niet dat zn collega gewoon verdwijnt die ook aan een balie zat
Dat jij vloeibare stront lekker vindt moet jij weten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt het laatste resterende stukje geloofwaardigheid wat je had te grabbel gegooid toen je je negatief uitlaatte over koffie.
Ik had dit graag willen zien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
het is dat ik een eetdate bij de Italiaan heb anders was ik wel even die vervelende laatste klant komen uithangen daar
dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dit graag willen zien.
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hulde voor mij
2 wasmachines gedraaid
Bed verschoond
Retour pakket op de post
Was opgeruimd
Afwas gedaan
Beetje opgeruimd
Whoop whoop
Ik had popcorn klaargezet om het schouwspel te aanschouwen.quote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
schoenen aan doen... en rustig wandelen naar de Italiaan.
Weet je al wat je gaat etenquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
schoenen aan doen... en rustig wandelen naar de Italiaan.
Wat heb je gekochtquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Na 3 weken getwijfeld te hebben over het kopen van een stukje kunst heb ik het gisteren toch gedaan.
Heb jij eigenlijk biljetten met hontjes er op?quote:
Had je het daar twee weken terug al niet over dat je die gekocht had of was dat een anderequote:Op zaterdag 20 december 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een houtsnede druk van een beuk
[ afbeelding ]
Toen was ik nog aan het nadenken over dat ik het ging kopen. Maar ik bleef er maar aandenkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je het daar twee weken terug al niet over dat je die gekocht had of was dat een andere
Nee toen was ze nog aan het twijfelen of ze die ging kopenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je het daar twee weken terug al niet over dat je die gekocht had of was dat een andere
Vast welquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk biljetten met hontjes er op?
Dan heb je de juiste keuze gemaakt door hem te kopen. Ik vind em mooiquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen was ik nog aan het nadenken over dat ik het ging kopen. Maar ik bleef er maar aandenken
De beuk is ook mijn lievelings boom en de kleuren groen pas zo mooi in dit huis bij de rest van het groen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste keuze gemaakt door hem te kopen. Ik vind em mooi
Ik heb mijn favoriete boom nog in de koelkast liggen, komend voorjaar maar eens proberen te ontkiemenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De beuk is ook mijn lievelings boom en de kleuren groen pas zo mooi in dit huis bij de rest van het groen.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn favoriete boom nog in de koelkast liggen, komend voorjaar maar eens proberen te ontkiemen
Een sequoiaquote:
Ik vind beuken ook mooie bomenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De beuk is ook mijn lievelings boom en de kleuren groen pas zo mooi in dit huis bij de rest van het groen.
Je houdt wel van beuken? Huehuehuequote:Op zaterdag 20 december 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezusquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je houdt wel van beuken? Huehuehue
Alles.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:35 schreef dud0r het volgende:
Oh @:ama @:cherrylips ik heb die chocoroom gekocht.
Nog tips waar die het lekkerste bij is
Sookeehquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
Oké nu de laatste aflevering van seizoen 1. #TrueBlood
Neequote:Op zaterdag 20 december 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
Heb je deze nog meegenomen bij de Ikea @:nattekat? https://nl.pepper.com/aanbiedingen/gratis-blauwe-tas-ikea-385532
Die hadden hier vroeger een winkelquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:39 schreef LTVDK het volgende:
Geen grapje overigens https://www.onszaden.nl/sequoiadendron-giganteum
Mijn eerste stukje kunst ever. Volwassen leef ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik vind beuken ook mooie bomenDe houtsnede is door het kleurgebruik erg rustgevend om naar te kijken, vind leuk dat je hem gekocht hebt want had het eerder al keer voorbij zien komen.
Maar mijn andere sok is nog wel goed.quote:
Oke. Doe ik het straks in m'n spruitjes stamppot.quote:
Misschien denkt hij ook wel zo over jouquote:
Dichtmaken!quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mijn andere sok is nog wel goed.
Ik ga denk ik m'n halve verzameling sokken weggooien als er weer nieuwe komenquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen 2e kerstdag weer terug dusquote:
Gewoon allemaal dezelfde sokken kopen, dan kun je weer nieuwe setjes maken als er kapot zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe ik dusquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal dezelfde sokken kopen, dan kun je weer nieuwe setjes maken als er kapot zijn
Wordt niks.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn favoriete boom nog in de koelkast liggen, komend voorjaar maar eens proberen te ontkiemen
Ijsboom.quote:
Ik ookquote:
Dat ook weer niet.quote:
quote:
quote:
Ijsbomen geven geen ijsblokjes voor in mijn drankjes.quote:
Ja, ik heb nog andere sokken met dezelfde print. Dus even kijken of ik nog andere heb met gaten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal dezelfde sokken kopen, dan kun je weer nieuwe setjes maken als er kapot zijn
Heb jij schoonfamilie?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga nog liever naar schoonfamilie.
Dat wordt dus naar de Ikea voor je gratis zakkiequote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt dus naar de Ikea voor je gratis zakkie
Zijn wel goede tassen met verhuizen voor kleding.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
straks koop je een kat in de zakquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan best een hoop zooi in en zijn stevigquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn wel goede tassen met verhuizen voor kleding.
Linguini met een saus van pamplona chorizo, courgette, tomaat en rode wijnquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Linguini met een saus van pamplona chorizo, courgette, tomaat en rode wijn
klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Linguini met een saus van pamplona chorizo, courgette, tomaat en rode wijn
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
klinkt goedik ben burrito's aan het maken
Ik kook eigenlijk ook nooit met wijn, maar mijn drank moet opquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kook bijna nooit met wijn. Als ik het doe is het met witte wijn, want ik vind rode wijn niet zo heel lekker
Wijn is toch lang houdbaar???quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kook eigenlijk ook nooit met wijn, maar mijn drank moet op
als de fles niet open is geweest welquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wijn is toch lang houdbaar???
Na nog iets te vroeg.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bijna weer bedtijd.
Ja precies, geen idee hoe lang ik weg ga zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
o wacht natuurlijk vanwege je Down Under avontuurr
Down Under Nieuwegein | Events, horeca & activiteiten https://share.google/XoUWcrfV2vz0HzJXvquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
o wacht natuurlijk vanwege je Down Under avontuurr
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Down Under Nieuwegein | Events, horeca & activiteiten https://share.google/XoUWcrfV2vz0HzJXv
Zover is dat nou ook weer niet
Oh dan heb je ook al wel een leuke verzameling.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even tijdens het journaal mijn voetbalshirts op vouwen. Die heb ik gisteren alle 20 gewassen. Drogen is vaak niet verstandig, dus heb ze opgehangen, zijn nu wel droog
Ja. zitten wel een paar FC bal op het dakjes tussen, maar dat zijn ook vaak de leukste/mooistequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan heb je ook al wel een leuke verzameling.
Lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Hierdoor heb ik zin in Kerst
Ik leg ze gewoon in een la van mijn ladenkastquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
Je zou eigenlijk zo'n kledingrekje moeten kopen waar je dan alleen maar al je voetbalshirts aan ophangt.
Ewwww traumaquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Down Under Nieuwegein | Events, horeca & activiteiten https://share.google/XoUWcrfV2vz0HzJXv
Zover is dat nou ook weer niet
Kan ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik leg ze gewoon in een la van mijn ladenkast
Zulke erge dingen daar meegemaakt?quote:
Ik kan echt niet waterskiënquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zulke erge dingen daar meegemaakt?
Ik heb het nooit geprobeerd. Ik ben daar alleen geweest voor drankjes en lunch enzo. Dat was altijd primaquote:
had ik niet vooraf bepaald neequote:
Sommige mensen doen dat.quote:
pizza carbonara con gorgonzola... lekker goorquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat.
Maar wat heb je gegeten uiteindelijk?
Dat klinkt wel als goedequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
pizza carbonara con gorgonzola... lekker goor![]()
En een tiramisuutje na
was niets mis mee iddquote:
ja zij en @4EverBlackEyed vinden dat vast ook lekker goorquote:
Iedereen aan de lekkere kaasquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zij en @:4everblackeyed vinden dat vast ook lekker goor
klinkt ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb niet per se lekkere snackkaas, maar ik maakte vandaag wel een tosti met ham, oude kaas en bechamelsaus
Ik vind hem echt heel grappig in hun reality programma.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind Gert een vieze, onprettige man
Iewlie de pewliequote:
ik snap dat sentimentquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind Gert een vieze, onprettige man
Ja, nee, da's waar, misschien is het wel een bijzonder prettige man in het echt. Maar gewoon hoe hij altijd alle veel jongere meisjes van Studio 100 pakt, vind ik vunzig.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap dat sentiment
Ik ken hem verder niet dus heb zelf geen mening.
Hahaha dat zeggen wij thuis ook vaakquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Wtf hoe zegt Viktor koelkast op zijn Vlaams.
Oh Google zegt een frigo. Nou dat heb ik echt nooit eerder gehoord.
das normaal in Vlaanderen iddquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Wtf hoe zegt Viktor koelkast op zijn Vlaams.
Oh Google zegt een frigo. Nou dat heb ik echt nooit eerder gehoord.
VlaamsNijntje.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha dat zeggen wij thuis ook vaak
Nja bij m'n ouders bedoel ik dan
We zijn niet Vlaams
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha dat zeggen wij thuis ook vaak
Nja bij m'n ouders bedoel ik dan
We zijn niet Vlaams
Ik dacht echt wtf zegt die.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
das normaal in Vlaanderen idd
Moest ik destijds ook even aan wennen in het zuiden van Noord-Brabant
Zet youtube maar aan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
is hier nog wat te beleven of kan ik beter youtube aanzetten?
De Vlamingen hebben dus echt nog veeeeel meer van dat soort debiele woorden en mijn moeder vindt dat grappig, dus die gooit ze er af en toe tussendoor, ik ben niet anders gewendquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht echt wtf zegt die.Moest echt even Googlen wat hij überhaupt zei.
ik heb de radio aan. zit wat bij te lezen online en denk... ik kan net zo goed op tijd op bed gaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
is hier nog wat te beleven of kan ik beter youtube aanzetten?
Mie Kro Waa Veequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Vlamingen hebben dus echt nog veeeeel meer van dat soort debiele woorden en mijn moeder vindt dat grappig, dus die gooit ze er af en toe tussendoor, ik ben niet anders gewend![]()
Ze noemen magnetron microgolf
Turnpantoffel is ook een mooie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Vlamingen hebben dus echt nog veeeeel meer van dat soort debiele woorden en mijn moeder vindt dat grappig, dus die gooit ze er af en toe tussendoor, ik ben niet anders gewend![]()
Berichten die je kunt horenquote:
*rilquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mie Kro Waa Vee
Maar die komt van nigella lawson
maar de Preparé smaakt ook altijd prima in Vlaanderenquote:
Kom vechten danquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mie Kro Waa Vee
Maar die komt van nigella lawson
Maar ik vind een microgolf wel logischer voor een magnetron dan frigo voor een koelkast.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
What the helly is dat?quote:
Daar doen ze altijd mayo bijquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar de Preparé smaakt ook altijd prima in Vlaanderen
Lekker hokken.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet youtube maar aan.
duidelijk...quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de radio aan. zit wat bij te lezen online en denk... ik kan net zo goed op tijd op bed gaan
Wat houd u tegen?quote:
ja in Nederland zit dat er ook vaak door heen.quote:
wat heb je nu weer uitgehaald??quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
duidelijk...
mijn huis ruikt morgen naar Lush ben ik bang
Moeten ze maar bezorgen.quote:
en meteen uitgeprobeerd??quote:
gewoon in een teiltje met heet waterquote:
ik weet niet eens of ik een teiltje heb..quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon in een teiltje met heet water
Is this a tub for ants?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon in een teiltje met heet water
Zijn ze van de Lush? Ik sterf al half als ik alleen voorbij die winkel loopquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat die dingen zo al zo enorm ruiken
ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik een teiltje heb..
Vriendin zoeken met bad.quote:
Ohw.quote:
yep...quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn ze van de Lush? Ik sterf al half als ik alleen voorbij die winkel loop
grote kans van wel aangezien zn huis anders wel naar een ander merk zou ruikenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn ze van de Lush? Ik sterf al half als ik alleen voorbij die winkel loop
Ja in de Lush is alles gewoon een grote blend van... ja ik weet niet waar van, van allesquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
yep...
ik mocht ook aan elke ruiken..
ze ruiken allemaal hetzelfde voor mij
ja in die winkel ruikt er zo veel door elkaar heen dat je niets meer ruiktquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
yep...
Dat vind ik ook altijdquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
yep...
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vriendin zoeken met bad.
[..]
Ohw.
quote:
Zitten wat amfetaminen in de koffie vandaag denk ikquote:
Jou een leuke partner toewensenquote:
Ik probeer het, mijn leesvaardigheid is niet meer wat het ooit wasquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
we kregen de smaak ineens te pakken.
Doe je mee?
In die van mij blijkbaar niet en ook niet in mijn colaquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zitten wat amfetaminen in de koffie vandaag denk ik
ik heb geen koffie gehad vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zitten wat amfetaminen in de koffie vandaag denk ik
Het was de tiramisu.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen koffie gehad vandaag
Wel gebak, croissantjes, pizza en tiramisu
Daar zit toch koffie in??quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was de tiramisu.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
owwww ja ik heb vandaag 2 colaatjes gedronken. dat zal het zijn
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was de tiramisu.
En alcohol!quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zit toch koffie in??
thnx.. i guess?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou een leuke partner toewensen
Weten we toch.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb niks bijzonders gedaan, ik ben gewoon altijd zo
Ben ik een keer aardigquote:
quote:
wel waar maar niet zo veel dat ik er druk van zou worden.quote:
ik doe morgen weer normaal.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb niks bijzonders gedaan, ik ben gewoon altijd zo
Trots op jou.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef Ama het volgende:
Grapje hoor, zou nooit drugs doen. He bah iew.
Mood as fuckquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef Ama het volgende:
Leek even heel snel te gaan hier.quote:
Dit is zo romantischquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest wel aan jou denken toen ik net een stukje amandelstaaf af sneed
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef Ama het volgende:
Ja nu niet meerquote:
Omdat je wou delen met mij?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leek even heel snel te gaan hier.
*Geeft tikje op @dud0r 's neusquote:
Sow.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leek even heel snel te gaan hier.
ze kwoot hem ook, dus zou sowieso wat dubbel zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo werkt mentionen niet he
Ik ben n00b, vertel mij meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo werkt mentionen niet he
Nog meer?quote:
quote:
Dubbel tikje op @dud0r 's neusquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze kwoot hem ook, dus zou sowieso wat dubbel zijn
Allesquote:
*geeft alles*quote:
zo werkt ie welquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dubbel tikje op @:dud0r 's neus
tis ook nog geen kerstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |