is goed voor hem zo op een zaterdagquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
wat een zeikerd hier in de winkel, hij moet een keertje hard werken
Je hebt het laatste resterende stukje geloofwaardigheid wat je had te grabbel gegooid toen je je negatief uitlaatte over koffie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:35 schreef dud0r het volgende:
We zouden het vaker eens zijn als je gewoon eens luistert naar mijn wijsheden
"Uitlaatte" is een spelfout; het correcte woord is uitliet, de verleden tijd van 'uitlaten', wat betekent iets naar buiten laten gaan (zoals een hond uitlaten) of iets uiten/zeggen (zich uitlaten), terwijl uitlaat zowel het werkwoord in de tegenwoordige tijd (hij/zij laat uit) is als het zelfstandig naamwoord voor het uitlaatsysteem van een auto.quote:
ik zou dan bewust tot minstens kwart over 5 in die winkel rond hangenquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:23 schreef mschol het volgende:
hij is echt klanten aan het wegjagen
wat een onvriendelijke lul, je zal misschien maar niet om 17:00 weg kunnen
ik heb nog maar enkele wachtende voor me, maar als ik ergens aan het einde was had ik dat zeker gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou dan bewust tot minstens kwart over 5 in die winkel rond hangen
kun je niet wat mensen voor laten ?quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog maar enkele wachtende voor me, maar als ik ergens aan het einde was had ik dat zeker gedaan
ik heb ook nog tijd nodig deze avond/middag, ik snap vooral niet dat zn collega gewoon verdwijnt die ook aan een balie zatquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je niet wat mensen voor laten ?
owww helemaal leuk... iemand die bewust niet mee helpt er bij.. volgende week maar even een flashmob regelen om kwart voor 5quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook nog tijd nodig deze avond/middag, ik snap vooral niet dat zn collega gewoon verdwijnt die ook aan een balie zat
Dat jij vloeibare stront lekker vindt moet jij weten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt het laatste resterende stukje geloofwaardigheid wat je had te grabbel gegooid toen je je negatief uitlaatte over koffie.
Ik had dit graag willen zien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
het is dat ik een eetdate bij de Italiaan heb anders was ik wel even die vervelende laatste klant komen uithangen daar
dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dit graag willen zien.
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hulde voor mij
2 wasmachines gedraaid
Bed verschoond
Retour pakket op de post
Was opgeruimd
Afwas gedaan
Beetje opgeruimd
Whoop whoop
Ik had popcorn klaargezet om het schouwspel te aanschouwen.quote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
schoenen aan doen... en rustig wandelen naar de Italiaan.
Weet je al wat je gaat etenquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
schoenen aan doen... en rustig wandelen naar de Italiaan.
Wat heb je gekochtquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Na 3 weken getwijfeld te hebben over het kopen van een stukje kunst heb ik het gisteren toch gedaan.
Heb jij eigenlijk biljetten met hontjes er op?quote:
Had je het daar twee weken terug al niet over dat je die gekocht had of was dat een anderequote:Op zaterdag 20 december 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een houtsnede druk van een beuk
[ afbeelding ]
Toen was ik nog aan het nadenken over dat ik het ging kopen. Maar ik bleef er maar aandenkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je het daar twee weken terug al niet over dat je die gekocht had of was dat een andere
Nee toen was ze nog aan het twijfelen of ze die ging kopenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je het daar twee weken terug al niet over dat je die gekocht had of was dat een andere
Vast welquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk biljetten met hontjes er op?
Dan heb je de juiste keuze gemaakt door hem te kopen. Ik vind em mooiquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen was ik nog aan het nadenken over dat ik het ging kopen. Maar ik bleef er maar aandenken
De beuk is ook mijn lievelings boom en de kleuren groen pas zo mooi in dit huis bij de rest van het groen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste keuze gemaakt door hem te kopen. Ik vind em mooi
Ik heb mijn favoriete boom nog in de koelkast liggen, komend voorjaar maar eens proberen te ontkiemenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De beuk is ook mijn lievelings boom en de kleuren groen pas zo mooi in dit huis bij de rest van het groen.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn favoriete boom nog in de koelkast liggen, komend voorjaar maar eens proberen te ontkiemen
Een sequoiaquote:
Ik vind beuken ook mooie bomenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De beuk is ook mijn lievelings boom en de kleuren groen pas zo mooi in dit huis bij de rest van het groen.
Je houdt wel van beuken? Huehuehuequote:Op zaterdag 20 december 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezusquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je houdt wel van beuken? Huehuehue
Alles.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:35 schreef dud0r het volgende:
Oh @:ama @:cherrylips ik heb die chocoroom gekocht.
Nog tips waar die het lekkerste bij is
Sookeehquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
Oké nu de laatste aflevering van seizoen 1. #TrueBlood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |