helemaal niets meer of minder dan dat jij mij misdaan hebt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig, wat heeft ze jou misdaan?
voor handgemaakt zeer zekerquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dat is 1 euro nog wattes per bonbon. Dat valt toch best mee?
Ok, raar gesprek dus weerquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
helemaal niets meer of minder dan dat jij mij misdaan hebt.
Kan me niet voorstellen dat ze dan per stuk ook zo goedkoop zijn want dan kun je er prima twee kopen om te proeven.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ja jij stelt rare vragen nav een foto met mistquote:
Ik ga echt de winkel niet in voor 1 of 2 bonbonsquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dit een compliment of een verwijt is
Schandaligquote:
Kon financieel wel, maar ik ga niet voor gek staan door twee bonbons te kopenquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh als er niet eens twee vanaf konden dan geloof ik wel dat het heel duur was.
Ze is gewoon niet zo aardigquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig, wat heeft ze jou misdaan?
zo rol ikquote:
*Rolt @Nizno de andere kant opquote:
Ja ik ook van jou hoorquote:
Dat heb ik niet. Wel chocoladeijs.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij vanille of slagroomijs doen.
Over links of over rechts?quote:
laat ik dit levensjaar maar eens over links rollen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Wel chocoladeijs.
[..]
Over links of over rechts?
quote:
is goed voor hem zo op een zaterdagquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
wat een zeikerd hier in de winkel, hij moet een keertje hard werken
Je hebt het laatste resterende stukje geloofwaardigheid wat je had te grabbel gegooid toen je je negatief uitlaatte over koffie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:35 schreef dud0r het volgende:
We zouden het vaker eens zijn als je gewoon eens luistert naar mijn wijsheden
"Uitlaatte" is een spelfout; het correcte woord is uitliet, de verleden tijd van 'uitlaten', wat betekent iets naar buiten laten gaan (zoals een hond uitlaten) of iets uiten/zeggen (zich uitlaten), terwijl uitlaat zowel het werkwoord in de tegenwoordige tijd (hij/zij laat uit) is als het zelfstandig naamwoord voor het uitlaatsysteem van een auto.quote:
ik zou dan bewust tot minstens kwart over 5 in die winkel rond hangenquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:23 schreef mschol het volgende:
hij is echt klanten aan het wegjagen
wat een onvriendelijke lul, je zal misschien maar niet om 17:00 weg kunnen
ik heb nog maar enkele wachtende voor me, maar als ik ergens aan het einde was had ik dat zeker gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou dan bewust tot minstens kwart over 5 in die winkel rond hangen
kun je niet wat mensen voor laten ?quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog maar enkele wachtende voor me, maar als ik ergens aan het einde was had ik dat zeker gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |