SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja zit vulling in je weet niet wat je proeft, ze zijn nog lekkerder dan leonidasquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar zit er ook vulling in?
Dat ziet er ook wel erg goed uit.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit vulling in je weet niet wat je proeft, ze zijn nog lekkerder dan leonidas
https://www.villachocola.(...)30ya40LBIE8iRkQq6yOP
Klein beetje maarquote:
Jammer dat ze zo duur zijnquote:
Ik was een tijdje terug in Enschede en zag er een winkel van hunquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja goede bonbons zijn helaas prijzig.
Haha aaah niet eens twee ofzo? Hoe duur was dat danquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug in Enschede en zag er een winkel van hun
Ik dacht ik ga er een paar kopen
Ik ben zonder bonbons weer naar buiten gelopen
Weet niet of dit een compliment of een verwijt isquote:
het is net Henny Huismanquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dit een compliment of een verwijt is
Nee, ik ga niet twee bonbons kopen. Weet zo niet meer wat ze kosten, maar ik kan je zeggen dat ik schrokquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha aaah niet eens twee ofzo? Hoe duur was dat dan
Ga je me nou lopen uitschelden?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha aaah niet eens twee ofzo? Hoe duur was dat dan
nee ik zei dat ess net Henny is.quote:
Oh als er niet eens twee vanaf konden dan geloof ik wel dat het heel duur was.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet twee bonbons kopen. Weet zo niet meer wat ze kosten, maar ik kan je zeggen dat ik schrok
Dus je bent essie aan het uitschelden?quote:
jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je bent essie aan het uitschelden?
We zouden het vaker eens zijn als je gewoon eens luistert naar mijn wijsheden.quote:
Valt toch wel mee met hoe duur het isquote:
Ben mijzelf gek aan het maken met deze lekkernijquote:
Ik zou het gewoon bij vanille of slagroomijs doen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:35 schreef dud0r het volgende:
Oh @:ama @:cherrylips ik heb die chocoroom gekocht.
Nog tips waar die het lekkerste bij is
Dat is ook niet aardig, wat heeft ze jou misdaan?quote:
helemaal niets meer of minder dan dat jij mij misdaan hebt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig, wat heeft ze jou misdaan?
voor handgemaakt zeer zekerquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dat is 1 euro nog wattes per bonbon. Dat valt toch best mee?
Ok, raar gesprek dus weerquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
helemaal niets meer of minder dan dat jij mij misdaan hebt.
Kan me niet voorstellen dat ze dan per stuk ook zo goedkoop zijn want dan kun je er prima twee kopen om te proeven.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ja jij stelt rare vragen nav een foto met mistquote:
Ik ga echt de winkel niet in voor 1 of 2 bonbonsquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dit een compliment of een verwijt is
Schandaligquote:
Kon financieel wel, maar ik ga niet voor gek staan door twee bonbons te kopenquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh als er niet eens twee vanaf konden dan geloof ik wel dat het heel duur was.
Ze is gewoon niet zo aardigquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig, wat heeft ze jou misdaan?
zo rol ikquote:
*Rolt @Nizno de andere kant opquote:
Ja ik ook van jou hoorquote:
Dat heb ik niet. Wel chocoladeijs.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij vanille of slagroomijs doen.
Over links of over rechts?quote:
laat ik dit levensjaar maar eens over links rollen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Wel chocoladeijs.
[..]
Over links of over rechts?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |