Ja, ik heb nog andere sokken met dezelfde print. Dus even kijken of ik nog andere heb met gaten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal dezelfde sokken kopen, dan kun je weer nieuwe setjes maken als er kapot zijn
Heb jij schoonfamilie?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga nog liever naar schoonfamilie.
Dat wordt dus naar de Ikea voor je gratis zakkiequote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt dus naar de Ikea voor je gratis zakkie
Zijn wel goede tassen met verhuizen voor kleding.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
straks koop je een kat in de zakquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan best een hoop zooi in en zijn stevigquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn wel goede tassen met verhuizen voor kleding.
Linguini met een saus van pamplona chorizo, courgette, tomaat en rode wijnquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Linguini met een saus van pamplona chorizo, courgette, tomaat en rode wijn
klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Linguini met een saus van pamplona chorizo, courgette, tomaat en rode wijn
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
klinkt goedik ben burrito's aan het maken
Ik kook eigenlijk ook nooit met wijn, maar mijn drank moet opquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kook bijna nooit met wijn. Als ik het doe is het met witte wijn, want ik vind rode wijn niet zo heel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |