Neequote:Op zaterdag 20 december 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
Heb je deze nog meegenomen bij de Ikea @:nattekat? https://nl.pepper.com/aanbiedingen/gratis-blauwe-tas-ikea-385532
Die hadden hier vroeger een winkelquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:39 schreef LTVDK het volgende:
Geen grapje overigens https://www.onszaden.nl/sequoiadendron-giganteum
Mijn eerste stukje kunst ever. Volwassen leef ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik vind beuken ook mooie bomenDe houtsnede is door het kleurgebruik erg rustgevend om naar te kijken, vind leuk dat je hem gekocht hebt want had het eerder al keer voorbij zien komen.
Maar mijn andere sok is nog wel goed.quote:
Oke. Doe ik het straks in m'n spruitjes stamppot.quote:
Misschien denkt hij ook wel zo over jouquote:
Dichtmaken!quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mijn andere sok is nog wel goed.
Ik ga denk ik m'n halve verzameling sokken weggooien als er weer nieuwe komenquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen 2e kerstdag weer terug dusquote:
Gewoon allemaal dezelfde sokken kopen, dan kun je weer nieuwe setjes maken als er kapot zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe ik dusquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal dezelfde sokken kopen, dan kun je weer nieuwe setjes maken als er kapot zijn
Wordt niks.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn favoriete boom nog in de koelkast liggen, komend voorjaar maar eens proberen te ontkiemen
Ijsboom.quote:
Ik ookquote:
Dat ook weer niet.quote:
quote:
quote:
Ijsbomen geven geen ijsblokjes voor in mijn drankjes.quote:
Ja, ik heb nog andere sokken met dezelfde print. Dus even kijken of ik nog andere heb met gaten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal dezelfde sokken kopen, dan kun je weer nieuwe setjes maken als er kapot zijn
Heb jij schoonfamilie?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga nog liever naar schoonfamilie.
Dat wordt dus naar de Ikea voor je gratis zakkiequote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt dus naar de Ikea voor je gratis zakkie
Zijn wel goede tassen met verhuizen voor kleding.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
straks koop je een kat in de zakquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan best een hoop zooi in en zijn stevigquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn wel goede tassen met verhuizen voor kleding.
Linguini met een saus van pamplona chorizo, courgette, tomaat en rode wijnquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Linguini met een saus van pamplona chorizo, courgette, tomaat en rode wijn
klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Linguini met een saus van pamplona chorizo, courgette, tomaat en rode wijn
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
klinkt goedik ben burrito's aan het maken
Ik kook eigenlijk ook nooit met wijn, maar mijn drank moet opquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kook bijna nooit met wijn. Als ik het doe is het met witte wijn, want ik vind rode wijn niet zo heel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |