De Vlamingen hebben dus echt nog veeeeel meer van dat soort debiele woorden en mijn moeder vindt dat grappig, dus die gooit ze er af en toe tussendoor, ik ben niet anders gewendquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht echt wtf zegt die.Moest echt even Googlen wat hij überhaupt zei.
ik heb de radio aan. zit wat bij te lezen online en denk... ik kan net zo goed op tijd op bed gaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
is hier nog wat te beleven of kan ik beter youtube aanzetten?
Mie Kro Waa Veequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Vlamingen hebben dus echt nog veeeeel meer van dat soort debiele woorden en mijn moeder vindt dat grappig, dus die gooit ze er af en toe tussendoor, ik ben niet anders gewend![]()
Ze noemen magnetron microgolf
Turnpantoffel is ook een mooie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Vlamingen hebben dus echt nog veeeeel meer van dat soort debiele woorden en mijn moeder vindt dat grappig, dus die gooit ze er af en toe tussendoor, ik ben niet anders gewend![]()
Berichten die je kunt horenquote:
*rilquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mie Kro Waa Vee
Maar die komt van nigella lawson
maar de Preparé smaakt ook altijd prima in Vlaanderenquote:
Kom vechten danquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mie Kro Waa Vee
Maar die komt van nigella lawson
Maar ik vind een microgolf wel logischer voor een magnetron dan frigo voor een koelkast.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
What the helly is dat?quote:
Daar doen ze altijd mayo bijquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar de Preparé smaakt ook altijd prima in Vlaanderen
Lekker hokken.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet youtube maar aan.
duidelijk...quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de radio aan. zit wat bij te lezen online en denk... ik kan net zo goed op tijd op bed gaan
Wat houd u tegen?quote:
ja in Nederland zit dat er ook vaak door heen.quote:
wat heb je nu weer uitgehaald??quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
duidelijk...
mijn huis ruikt morgen naar Lush ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |