De Vlamingen hebben dus echt nog veeeeel meer van dat soort debiele woorden en mijn moeder vindt dat grappig, dus die gooit ze er af en toe tussendoor, ik ben niet anders gewendquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht echt wtf zegt die.Moest echt even Googlen wat hij überhaupt zei.
ik heb de radio aan. zit wat bij te lezen online en denk... ik kan net zo goed op tijd op bed gaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
is hier nog wat te beleven of kan ik beter youtube aanzetten?
Mie Kro Waa Veequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Vlamingen hebben dus echt nog veeeeel meer van dat soort debiele woorden en mijn moeder vindt dat grappig, dus die gooit ze er af en toe tussendoor, ik ben niet anders gewend![]()
Ze noemen magnetron microgolf
Turnpantoffel is ook een mooie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Vlamingen hebben dus echt nog veeeeel meer van dat soort debiele woorden en mijn moeder vindt dat grappig, dus die gooit ze er af en toe tussendoor, ik ben niet anders gewend![]()
Berichten die je kunt horenquote:
*rilquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mie Kro Waa Vee
Maar die komt van nigella lawson
maar de Preparé smaakt ook altijd prima in Vlaanderenquote:
Kom vechten danquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mie Kro Waa Vee
Maar die komt van nigella lawson
Maar ik vind een microgolf wel logischer voor een magnetron dan frigo voor een koelkast.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
What the helly is dat?quote:
Daar doen ze altijd mayo bijquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar de Preparé smaakt ook altijd prima in Vlaanderen
Lekker hokken.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet youtube maar aan.
duidelijk...quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de radio aan. zit wat bij te lezen online en denk... ik kan net zo goed op tijd op bed gaan
Wat houd u tegen?quote:
ja in Nederland zit dat er ook vaak door heen.quote:
wat heb je nu weer uitgehaald??quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
duidelijk...
mijn huis ruikt morgen naar Lush ben ik bang
Moeten ze maar bezorgen.quote:
en meteen uitgeprobeerd??quote:
gewoon in een teiltje met heet waterquote:
ik weet niet eens of ik een teiltje heb..quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon in een teiltje met heet water
Is this a tub for ants?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon in een teiltje met heet water
Zijn ze van de Lush? Ik sterf al half als ik alleen voorbij die winkel loopquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat die dingen zo al zo enorm ruiken
ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik een teiltje heb..
Vriendin zoeken met bad.quote:
Ohw.quote:
yep...quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn ze van de Lush? Ik sterf al half als ik alleen voorbij die winkel loop
grote kans van wel aangezien zn huis anders wel naar een ander merk zou ruikenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn ze van de Lush? Ik sterf al half als ik alleen voorbij die winkel loop
Ja in de Lush is alles gewoon een grote blend van... ja ik weet niet waar van, van allesquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
yep...
ik mocht ook aan elke ruiken..
ze ruiken allemaal hetzelfde voor mij
ja in die winkel ruikt er zo veel door elkaar heen dat je niets meer ruiktquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
yep...
Dat vind ik ook altijdquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
yep...
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vriendin zoeken met bad.
[..]
Ohw.
quote:
Zitten wat amfetaminen in de koffie vandaag denk ikquote:
Jou een leuke partner toewensenquote:
Ik probeer het, mijn leesvaardigheid is niet meer wat het ooit wasquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
we kregen de smaak ineens te pakken.
Doe je mee?
In die van mij blijkbaar niet en ook niet in mijn colaquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zitten wat amfetaminen in de koffie vandaag denk ik
ik heb geen koffie gehad vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zitten wat amfetaminen in de koffie vandaag denk ik
Het was de tiramisu.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen koffie gehad vandaag
Wel gebak, croissantjes, pizza en tiramisu
Daar zit toch koffie in??quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was de tiramisu.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
owwww ja ik heb vandaag 2 colaatjes gedronken. dat zal het zijn
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was de tiramisu.
En alcohol!quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zit toch koffie in??
thnx.. i guess?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou een leuke partner toewensen
Weten we toch.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb niks bijzonders gedaan, ik ben gewoon altijd zo
Ben ik een keer aardigquote:
quote:
wel waar maar niet zo veel dat ik er druk van zou worden.quote:
ik doe morgen weer normaal.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb niks bijzonders gedaan, ik ben gewoon altijd zo
Trots op jou.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef Ama het volgende:
Grapje hoor, zou nooit drugs doen. He bah iew.
Mood as fuckquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef Ama het volgende:
Leek even heel snel te gaan hier.quote:
Dit is zo romantischquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest wel aan jou denken toen ik net een stukje amandelstaaf af sneed
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef Ama het volgende:
Ja nu niet meerquote:
Omdat je wou delen met mij?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leek even heel snel te gaan hier.
*Geeft tikje op @dud0r 's neusquote:
Sow.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leek even heel snel te gaan hier.
ze kwoot hem ook, dus zou sowieso wat dubbel zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo werkt mentionen niet he
Ik ben n00b, vertel mij meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo werkt mentionen niet he
Nog meer?quote:
quote:
Dubbel tikje op @dud0r 's neusquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze kwoot hem ook, dus zou sowieso wat dubbel zijn
Allesquote:
*geeft alles*quote:
zo werkt ie welquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dubbel tikje op @:dud0r 's neus
tis ook nog geen kerstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |