had ik niet vooraf bepaald neequote:
Sommige mensen doen dat.quote:
pizza carbonara con gorgonzola... lekker goorquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat.
Maar wat heb je gegeten uiteindelijk?
Dat klinkt wel als goedequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
pizza carbonara con gorgonzola... lekker goor![]()
En een tiramisuutje na
was niets mis mee iddquote:
ja zij en @4EverBlackEyed vinden dat vast ook lekker goorquote:
Iedereen aan de lekkere kaasquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zij en @:4everblackeyed vinden dat vast ook lekker goor
klinkt ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb niet per se lekkere snackkaas, maar ik maakte vandaag wel een tosti met ham, oude kaas en bechamelsaus
Ik vind hem echt heel grappig in hun reality programma.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind Gert een vieze, onprettige man
Iewlie de pewliequote:
ik snap dat sentimentquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind Gert een vieze, onprettige man
Ja, nee, da's waar, misschien is het wel een bijzonder prettige man in het echt. Maar gewoon hoe hij altijd alle veel jongere meisjes van Studio 100 pakt, vind ik vunzig.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap dat sentiment
Ik ken hem verder niet dus heb zelf geen mening.
Hahaha dat zeggen wij thuis ook vaakquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Wtf hoe zegt Viktor koelkast op zijn Vlaams.
Oh Google zegt een frigo. Nou dat heb ik echt nooit eerder gehoord.
das normaal in Vlaanderen iddquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Wtf hoe zegt Viktor koelkast op zijn Vlaams.
Oh Google zegt een frigo. Nou dat heb ik echt nooit eerder gehoord.
VlaamsNijntje.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha dat zeggen wij thuis ook vaak
Nja bij m'n ouders bedoel ik dan
We zijn niet Vlaams
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha dat zeggen wij thuis ook vaak
Nja bij m'n ouders bedoel ik dan
We zijn niet Vlaams
Ik dacht echt wtf zegt die.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
das normaal in Vlaanderen idd
Moest ik destijds ook even aan wennen in het zuiden van Noord-Brabant
Zet youtube maar aan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
is hier nog wat te beleven of kan ik beter youtube aanzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |