Wijn is toch lang houdbaar???quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kook eigenlijk ook nooit met wijn, maar mijn drank moet op
als de fles niet open is geweest welquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wijn is toch lang houdbaar???
Na nog iets te vroeg.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bijna weer bedtijd.
Ja precies, geen idee hoe lang ik weg ga zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
o wacht natuurlijk vanwege je Down Under avontuurr
Down Under Nieuwegein | Events, horeca & activiteiten https://share.google/XoUWcrfV2vz0HzJXvquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
o wacht natuurlijk vanwege je Down Under avontuurr
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Down Under Nieuwegein | Events, horeca & activiteiten https://share.google/XoUWcrfV2vz0HzJXv
Zover is dat nou ook weer niet
Oh dan heb je ook al wel een leuke verzameling.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even tijdens het journaal mijn voetbalshirts op vouwen. Die heb ik gisteren alle 20 gewassen. Drogen is vaak niet verstandig, dus heb ze opgehangen, zijn nu wel droog
Ja. zitten wel een paar FC bal op het dakjes tussen, maar dat zijn ook vaak de leukste/mooistequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan heb je ook al wel een leuke verzameling.
Lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Hierdoor heb ik zin in Kerst
Ik leg ze gewoon in een la van mijn ladenkastquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
Je zou eigenlijk zo'n kledingrekje moeten kopen waar je dan alleen maar al je voetbalshirts aan ophangt.
Ewwww traumaquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Down Under Nieuwegein | Events, horeca & activiteiten https://share.google/XoUWcrfV2vz0HzJXv
Zover is dat nou ook weer niet
Kan ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik leg ze gewoon in een la van mijn ladenkast
Zulke erge dingen daar meegemaakt?quote:
Ik kan echt niet waterskiënquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zulke erge dingen daar meegemaakt?
Ik heb het nooit geprobeerd. Ik ben daar alleen geweest voor drankjes en lunch enzo. Dat was altijd primaquote:
had ik niet vooraf bepaald neequote:
Sommige mensen doen dat.quote:
pizza carbonara con gorgonzola... lekker goorquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat.
Maar wat heb je gegeten uiteindelijk?
Dat klinkt wel als goedequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
pizza carbonara con gorgonzola... lekker goor![]()
En een tiramisuutje na
was niets mis mee iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |