SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Steijn dit seizoen nog.quote:Op maandag 15 december 2025 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waardeloos inderdaad.
Een directe vrije trap die gescoord werd kan ik me eigenlijk ook zo 1 2 3 niet herinneren.
NAC.quote:
Mwah, laat meer zien wat een fantastische speler Valente nu al isquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat we ons druk moeten maken om het al dan niet meespelen van een jochie van Groningen die voor de toekomst/breedte was gehaald zegt eigenlijk best wel veel over hoe het nu gaat.
Ook wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, laat meer zien wat een fantastische speler Valente nu al is
Gewoon een muntje opgooien vermoed ik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:07 schreef Caland het volgende:
Zonder Hadj Moussa en Diarra (lol) vooral benieuwd welke buitenspeler er nu weer mag spelen nadat Robin aan het rad van fortuin heeft gedraaid.
Zou mij inderdaad weinig verbazen als nu opeens Slory weer op rechts begint.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon een muntje opgooien vermoed ik.
Robin zou een gokker kunnen zijn, samen met Dirkie 's-nachts naar een tankstationgenot.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou mij inderdaad weinig verbazen als nu opeens Slory weer op rechts begint.
Ik denk Sauer en Sliti, wellicht Tengstedtquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:07 schreef Caland het volgende:
Zonder Hadj Moussa en Diarra (lol) vooral benieuwd welke buitenspeler er nu weer mag spelen nadat Robin aan het rad van fortuin heeft gedraaid.
Een speler die vier keer gaat zitten omdat hij zo'n pijn heeft maar toch doorbikkelt wordt in Rotterdam al snel als 50% beter gezien dan hij werkelijk is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, laat meer zien wat een fantastische speler Valente nu al is
Ja dat is de reden dat we hem goed vindenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een speler die vier keer gaat zitten omdat hij zo'n pijn heeft maar toch doorbikkelt wordt in Rotterdam al snel als 50% beter gezien dan hij werkelijk is.
Ik vind het een veelbelovende speler en hij steekt er bij Feyenoord ver bovenuit. Is ook nog jong, dus ruimte genoeg om te groeien.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die Valente niet goed vinden snappen niets van voetbal.
Ik vind het wat dat aangaat eerder verbazingwekkend dat een Valente die al weken op 80% speelt in elke wedstrijd er nog vijf toverballen uit weet te peuteren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Hij liet zich 10 minuten daarna wisselen. Wat een act.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het een veelbelovende speler en hij steekt er bij Feyenoord ver bovenuit. Is ook nog jong, dus ruimte genoeg om te groeien.
Maar dat je in dit Feyenoord opvalt is niet echt een kunst. Ik ben vooral benieuwd hoe hij het doet met betere spelers om zich heen en om die reden wil ik hem wel vaker bij Oranje zien.
Maar zijn act tegen Ajax vond ik wel wat sneu. Als je vier keer gaat zitten omdat het niet gaat en dan met een paracetamol weer door kunt dan ben je gewoon aan het acteren.
Tegen zichzelf in bescherming genomen. Nog voor de pijnstiller überhaupt kon gaan werken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij liet zich 10 minuten daarna wisselen. Wat een act.
Ja, wat een waardeloze act. Ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tegen zichzelf in bescherming genomen. Nog voor de pijnstiller überhaupt kon gaan werken.
Dit soort kinderachtige benoemingen maken het er niet echt beter op makker.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zieltjes van havenarbeiders winnen. Wat een baas.
Het is jammer, want als zo'n speler een jaar langer blijven of nog een stapje omhoog maken in de Eredivisie kunnen ze echt nog wel groeien.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:45 schreef GGMM het volgende:
Valente ben je volgend seizoen wel kwijt aan een Nottingham Forest of Bologna ja
Jeetje, Caland met commentaar over kinderachtig gedrag. Dit doet iets met me hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort kinderachtige benoemingen maken het er niet echt beter op makker.
Wellicht kan je weer in het daarvoor bestemde topic tegen PSVCL aan gaan lullen die daar als enige is overgebleven, meer je niveau klaarblijkelijk.
Hij is sinds een paar jaar volwassen geworden hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jeetje, Caland met commentaar over kinderachtig gedrag. Dit doet iets met me hoor.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is sinds een paar jaar dagen volwassen geworden hoor.
Ik snap best dat hij niet tussen die kutusers wil.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort kinderachtige benoemingen maken het er niet echt beter op makker.
Wellicht kan je weer in het daarvoor bestemde topic tegen PSVCL aan gaan lullen die daar als enige is overgebleven, meer je niveau klaarblijkelijk.
Het is hier goddomme geen Ter Apel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij niet tussen die kutusers wil.
PSVCL dusquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen die een PSV shirtje aan heeft is heel erg goed of wordt onderschat en de rest wordt allemaal overschat of is heel erg slecht (aldus de PSV'ers).quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een speler die vier keer gaat zitten omdat hij zo'n pijn heeft maar toch doorbikkelt wordt in Rotterdam al snel als 50% beter gezien dan hij werkelijk is.
Maar als je hier gaat pretenderen dat Valente vooral populair is omdat ie zo veel op de grond ligt ben je geen knip meer waard dan de rest van de PSV-topic kneusjesquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij niet tussen die kutusers wil.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Niet @:BehoorlijkKritisch maar BehoorlijkVervelend.
Hahaha.
Hahaha.
Hahaha.
Ik lach me rot als ie nu met Zinhagel komt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:07 schreef Caland het volgende:
Toch leuk als je over een paar jaar een selectie hebt met Jerayno Schaken, Luca Dahl Tomasson, Jaden Slory, Shaqueel van Persie en Aiden Kuijt.quote:
quote:Feyenoord staat op het punt het contract van Jaden Slory open te breken en te verlengen. De huidige verbintenis van de vleugelaanvaller loopt tot medio 2027, maar de club wil daar twee extra jaren aan toevoegen. Daarmee ligt een contract tot medio 2029 in het verschiet. Een akkoord is dichtbij, meldt SN-journalist Mounir Boualin.
De Rotterdammers spreken daarmee opnieuw het vertrouwen uit in een definitieve doorbraak van Slory bij Feyenoord. De clubleiding ziet voldoende perspectief en wil de aanvaller langdurig aan zich binden. Slory staat positief tegenover de verlenging, maar heeft wel een duidelijke voorwaarde gesteld richting de tweede seizoenshelft.
De 20-jarige aanvaller wil komend halfjaar elders speelminuten maken om zich verder te ontwikkelen. Feyenoord is bereid daarin mee te denken en ziet een tijdelijke overstap als een logische volgende stap, met het oog op een frisse en nieuwe start in Rotterdam-Zuid na de zomer. Afgelopen zomer maakte Slory indruk tijdens de voorbereiding, maar het bleek niet voldoende om door te breken in het eerste elftal.
De belangstelling voor een huurperiode is groot. Sparta Rotterdam, Go Ahead Eagles, FC Volendam, sc Heerenveen en Excelsior hebben zich gemeld als mogelijke bestemmingen voor Slory. Feyenoord wil dat de aanvaller op korte termijn weer wekelijks aan spelen toekomt, zodat hij zich optimaal kan ontwikkelen richting het nieuwe seizoen.
Vind Hakeem nog wel wat jong om samen met Ruben ouder van Jerayno te zijnquote:
quote:Been begrijpt het mechanisme wel. „Je kunt moeilijk de boel affikken na een verloren wedstrijd. Bij NEC maakte ik als trainer ook ooit zo’n periode mee.
Been had mazzel dat 'ie Lens had, voor de rest een dramatische trainert.quote:
@Lange_Lansquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:58 schreef Scrummie het volgende:
@:BehoorlijkKritisch is uitermate vervelend. Net zoals elke PSV'er. Behalve Coco dan. Cocogod.
Traunerquote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef fetX het volgende:
Vanavond niet inzetbaar:
Steijn, Beelen, Trauner, Moder, Jeng, Read, Hadj Moussa, Targhalline en Diarra (dat boeit niemand).
Twijfelgevallen: Valente en Smal
En een halffitte Hwang.
Ik schrijf alvast een 2 op.
Nou hij voetbalt al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trauner
Voetbalt hij nog steeds bij Feyenoord ja?
Ach, Dummiequote:Op woensdag 17 december 2025 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:lange_lans
@:de_boswachter
@:Buitendam
wtf.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:lange_lans
@:de_boswachter
@:Buitendam
wtf.
Een halffitte Hwang die eind december in een bekerwedstrijd moet spelen vanwege een blessuregolf. Ik heb een deja vuquote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef fetX het volgende:
Vanavond niet inzetbaar:
Steijn, Beelen, Trauner, Moder, Jeng, Read, Hadj Moussa, Targhalline en Diarra (dat boeit niemand).
En een halffitte Hwang.
0-3. Ik schrijf 'm vast op.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een halffitte Hwang die eind december in een bekerwedstrijd moet spelen vanwege een blessuregolf. Ik heb een deja vu
Gelukkig is het niet op kunstgras.
Zo gaan we zeker verliezen!quote:Op woensdag 17 december 2025 11:55 schreef Slobeend het volgende:
Geen halffitte spelers opstellen graag.
Doe maar 3-5-2: Wellenreuther - Ahmedhodzic - Watanabe - Plug - Lotomba - Kraaijeveld - Timber - Bos - Ueda - Tengstedt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 17 december 2025 12:01 schreef hhh38 het volgende:
Is Nieuwkoop nu alweer hersteld of is @:fetx hem vergeten?
quote:Op woensdag 17 december 2025 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gaan we zeker verliezen!Oja shit. Ik heb ook geen idee wie er dan als 11e bij moet🙈.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2025 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gaan we zeker verliezen!Ach, @SlobeendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een 3-5-2 is het inderdaad lastig, maar als je inderdaad met 3 verdedigers wil spelen kan je natuurlijk voor 3-4-3 gaan. Dan kom je wel met hele gemankeerde vleugels, maar hoef je maar 2 centrale middenvelders op te stellen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja shit. Ik heb ook geen idee wie er dan als 11e bij moet🙈.
quote:Op woensdag 17 december 2025 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..] kan je natuurlijk voor 3-4-3 gaan.
Heerenveen gaat met de reservekeepert spelen denk ik. En die was dus 3e keeper achter een jongetje van 18 en roker Andries. Verliezen ook al 2 jaar bijna elke uitwedstrijd. (op afgelopen week na)quote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef fetX het volgende:
Vanavond niet inzetbaar:
En een halffitte Hwang.
Die zou bij Eagles echt zelden in de basis staan.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:12 schreef ...TomTom het volgende:
Toch zonde dat zo'n Slory niet gelijk aan de Eagles is verhuurd, dan had hij (waarschijnlijk) wekelijks gespeeld en ook europa league in de benen gehad.
kortom, wij helpen ze dus weer aan een overwinning in een uitwedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen gaat met de reservekeepert spelen denk ik. En die was dus 3e keeper achter een jongetje van 18 en roker Andries. Verliezen ook al 2 jaar bijna elke uitwedstrijd. (op afgelopen week na)
even wat lichtpuntjes voor je.
Liever Schaken.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef Elan het volgende:
Hopelijk begint Borges aan de rechterkant vanavond.
3-1.
Die is echt uitermate vermoeiend.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:58 schreef Scrummie het volgende:
@:BehoorlijkKritisch is uitermate vervelend. Net zoals elke PSV'er. Behalve Coco dan. Cocogod.
Wel veel meer speeltijd krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zou bij Eagles echt zelden in de basis staan.
Dit geldt ook voor mij, voor iemand die naar vakkie J wil en dus niet tussen de snuifvrienden van @Caland wil zittenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:52 schreef Caland het volgende:
Als er hier nog iemand is die vanavond gratis naar de wedstrijd wil (vak Z) stuur me even een DM
Deze gloryhunter blijft lekker thuis.
Zitten doe je thuisquote:Op woensdag 17 december 2025 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij, voor iemand die naar vakkie J wil en dus niet tussen de snuifvrienden van @:caland wil zitten
Blijkbaar verkies ik toch depressieve Barney boven defensieve vPersie
Dit valt me tegen van het HONDSTROUWE legioenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow, gaat het even slecht en iedereen haakt af.
Bedankt maatquote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen gaat met de reservekeepert spelen denk ik. En die was dus 3e keeper achter een jongetje van 18 en roker Andries. Verliezen ook al 2 jaar bijna elke uitwedstrijd. (op afgelopen week na)
even wat lichtpuntjes voor je.
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow, gaat het even slecht en iedereen haakt af.
Deze kaart is weg overigens.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:52 schreef Caland het volgende:
Als er hier nog iemand is die vanavond gratis naar de wedstrijd wil (vak Z) stuur me even een DM
Deze gloryhunter blijft lekker thuis.
Ueda.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we vanavond winnen weten we in ieder geval waar het probleem lag.
Zit je scartkabel wel goed vast?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan geen ESPN3 ontvangen op mijn televisietoestel.
Hij heeft het toch nooit tegen een club die iets beter is dan Zwolle.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan zomaar.
Als hij het niet heeft blijft er inderdaad maar bar weinig ver van dit Feyenoord.
Brazilië, Atletico Madrid, Bayern München.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij heeft het toch nooit tegen een club die iets beter is dan Zwolle.
Vergeet Duitsland niet!quote:Op woensdag 17 december 2025 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Brazilië, Atletico Madrid, Bayern München.
Prestatie contract met laag basis salaris is het verlengen wel de moeite waard, maar of Bijlow dat ook zou zien zitten?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:53 schreef fetX het volgende:
Ondanks dat Bijlow na vandaag weer geblesseerd is en we hem absoluut niet moeten verlengen, ben ik blij dat hij speelt ipv Wellenreuther.
En dat Valente speelt is wel een meevaller. Hwang zal na vandaag ook wel weer pijntjes hebben.
Ik zou het gewoon niet meer doen. Timon proberen te verkopen en Bijlow laten gaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:25 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Prestatie contract met laag basis salaris is het verlengen wel de moeite waard, maar of Bijlow dat ook zou zien zitten?
Neefje van Vilhenna.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:38 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Hebben wij een nieuwe speler gekocht?
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:43 schreef Caland het volgende:
Watanebe valt geblesseerd uit tijdens de warming up
Nouja hij werd behandeld begreep ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:44 schreef ashardalan het volgende:
[..]natuurlijk... We boeken vooruitgang, onze spelers raken nu vóór de wedstrijd al geblesseerd
Ah, dan heb je mij op het verkeerde been gezetquote:Op woensdag 17 december 2025 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij werd behandeld begreep ik.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:43 schreef Caland het volgende:
Watanebe valt geblesseerd uit tijdens de warming up
Ach die boer is nog te dom om te schijtenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:38 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Hebben wij een nieuwe speler gekocht?
FF de gifbeker leegdrinken, maat. Je bent toch geen mietje?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld. Wat gaan we nu kijken?
Timber is de ONRUSTSTOKER.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:00 schreef hhh38 het volgende:
Bijlow en Timber zijn samen aanvoerder?
Eerst maar eens kijken wat er gebeurd bij een verdedigende actie...quote:Op woensdag 17 december 2025 21:02 schreef ashardalan het volgende:
Bijlow speelt een bal, is niet stuk, wedstrijd nu al geslaagd
Ajax en FCSB ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:15 schreef Elan het volgende:
Makkie. Dat Heerenveen kan er niet zoveel van.
Hup Feyenoord.
ajax ook niet, gingen we ook kansloos tegen ten onder. We hebben ook vrij kansloos verloren van een aantal stukadoors...quote:Op woensdag 17 december 2025 21:15 schreef Elan het volgende:
Makkie. Dat Heerenveen kan er niet zoveel van.
Hup Feyenoord.
Toen hij begon was ik helemaal in m’n sas. Jammer dat het van korte duur is geweest.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Clubhopper Hwang is nu zo'n typische transfer voor de aankomende window.
Van Persie zal wel flink boos zijn dat ze daar opeens mee stoppenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:20 schreef Caland het volgende:
Jammer, dit leek even een topwedstrijd te worden gezien Heerenveen in het begin wilde aanvallen
Gedaan. hij leeft nog, avond geslaagdquote:Op woensdag 17 december 2025 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat er gebeurd bij een verdedigende actie...
Die man mag toch nooit koppen: staan twee verdedigers omheen. Dit mag niet eens een kans worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef Binge-watch het volgende:
Bijlow als een zak aardappelen naar de grond.
We hebben gewoon geen fatsoenlijke keeper.
Zag er niet top uit nee, maar hij mocht ook wel meer verwachten van die verdedigers.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef Binge-watch het volgende:
Dit is een vreselijke kutbal voor een keeper.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef Binge-watch het volgende:
Dat klopt ook, maar beide dingen kunnen waar zijn. Er mag niet gekopt worden, maar deze bal is houdbaar.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die man mag toch nooit koppen: staan twee verdedigers omheen. Dit mag niet eens een kans worden.
Die zou bij de FC Bal op het dak nog op de bank zitten, wat is die slechtquote:Op woensdag 17 december 2025 21:25 schreef Qarrad het volgende:
Die Sliti, staat die ook op het veld?
Nu ga je te verquote:Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef GGMM het volgende:
Waarom doet Van Persie mee aan die debiele trend om een andere doelman op te stellen tijdens de beker
Zeker als die doelman Bijlow is.
Waar wordt je niet moe van? Ondertussen is het, gevoegelijk, allemaal kut.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
Ik mag toch hopen dat Read er na de winterstop weer meteen bij is, want ik word zo moe van Lotomba.
Die gaat er echt niet uit hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:32 schreef Netsplitter het volgende:
Zou de ontslagbrief al klaar liggen?
En dan? Denk je dat (muv Slot, met z'n fitness staf) dat een andere trainer ook maar iets op lost?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:32 schreef Netsplitter het volgende:
Zou de ontslagbrief al klaar liggen?
De vleugels zijn lam.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef fetX het volgende:
Er gebeurt ook echt niets over de vleugels. Alles door het midden.
1 2 nuquote:Op woensdag 17 december 2025 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Eigenlijk hebben we in 37 minuten nog geen kans bij elkaar gespeeld.
In eigen huis.
Tegen Heerenveen.
Sauer heeft ook oneindig krediet of niet?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Eigenlijk hebben we in 37 minuten nog geen kans bij elkaar gespeeld.
In eigen huis.
Tegen Heerenveen.
Geen idee, maar SC Hardenberg heeft vast nog wel iets, of iemand, van 30+...quote:Op woensdag 17 december 2025 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie spelen er op de vleugel bij FC Dordrecht?
Misschien iets voor ons.
Toen was het nog 18 graden.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
Het is toch wel bijzonder. De eerste pak ‘m beet 14 wedstrijden waren echt zoveel beter dan dit.
Plan?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:45 schreef Qarrad het volgende:
Het tactisch plan lijkt nergens op en omzetten lukt ook niet. Vreselijk wat uitzichtloos dit.
In de eerste wedstrijden was er ook genoeg kritiek hoor omdat het vertoonde spel erg moeizaam ging.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
Het is toch wel bijzonder. De eerste pak ‘m beet 14 wedstrijden waren echt zoveel beter dan dit.
Tegen AZ werd zo goed gevoetbald. Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
Die er ook hélemaal niks van kunnen. Het is echt ernstig.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:49 schreef ashardalan het volgende:
Ook leuk, van 't weekend klop krijgen van Twente
Flink wat blessures, maar ook tactisch klopt het voor geen meter meer.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tegen AZ werd zo goed gevoetbald. Wat is er gebeurd?
Yep, wij staan 2equote:Op woensdag 17 december 2025 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Die er ook hélemaal niks van kunnen. Het is echt ernstig.
Van Persie past zich niet aan aan nieuwe omstandigheden. Zoals andere spelers of een andere tactiek van de tegenstander. Weet ook nooit iets tijdens een wedstrijd om te zetten. Dan gaat het op enig moment mis.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
Die heeft alsnog wel veel genottelijke ballen gegeven de eerste 30min.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen kans gecreëerd, wat is dit teringslecht. Erger me zelfs aan Valente.
Lekker maat. Nooit meer cynisch doen over PSV en lege stoeltjes hé.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:48 schreef Zipportal het volgende:
Kopbal
Klemvast
Leeg stadion. @:de_boswachter
Waarbij aangemerkt mag worden dat hij ook niet geholpen is in de selectiesamenstelling.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van Persie past zich niet aan aan nieuwe omstandigheden. Zoals andere spelers of een andere tactiek van de tegenstander. Weet ook nooit iets tijdens een wedstrijd om te zetten. Dan gaat het op enig moment mis.
Paar aardige ballen ja en die rush was ook goed, maar ook een aantal keer dat ie veel te veel in zichzelf gaat geloven en allerlei tyfusingewikkelde ballen de drukte in speelt terwijl een simpel breedteballetje veel meer gevaar op had geleverd.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die heeft alsnog wel veel genottelijke ballen gegeven de eerste 30min.
Maar volgens de xG valt dat reuze meequote:
Spits mag nooit koppen vanaf die plek. Verder staat hij ook helemaal niet gek gepositioneerd. Gewoon een ongekende kutbal die net verkeerd valt en ook zeer ongelukkig voor de keeper eruit ziet.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:54 schreef H.FR het volgende:
Bijlow staat ook niet echt lekker bij die goal he.
Het is ook de vraag hoe het zit met de blessures en waar die door veroorzaakt zijn. M.i. mis je eigenlijk alleen 1 kwalitatief betere vleugelspeler.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarbij aangemerkt mag worden dat hij ook niet geholpen is in de selectiesamenstelling.
Maar verder heeft hij inderdaad in een wedstrijd nooit iets tactisch omgezet waarmee echt iets veranderde. Het is altijd hetzelfde breiliedje.
Wellenreuther had hem gehadquote:Op woensdag 17 december 2025 21:54 schreef H.FR het volgende:
Bijlow staat ook niet echt lekker bij die goal he.
Blessures is ook gewoon een groot deel samenstelling. Moder, Trauner, Nieuwkoop en weet ik het al. Allemaal spelers die toch wel bekend staan met een blessurerijkverleden. bovendien hadden we dit vorig seizoen ook al, of het nu echt aan de trainer ligt. Wellicht. Zou wonderlijk zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is ook de vraag hoe het zit met de blessures en waar die door veroorzaakt zijn. M.i. mis je eigenlijk alleen 1 kwalitatief betere vleugelspeler.
Met deze selectie kan je een keer verliezen van PSV of Aston Villa maar als je verder kijkt wordt je meestal niet op kwaliteit afgetroefd, maar op tactiek of instelling.
Hebben we momenteel iets anders dan rotzooi? Het lijkt wel alsof werkelijk alles & iedereen uit vorm isquote:
Het dommere deel van het legioen was weer 30 minuten jagen aan het roepenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jaaaaa het WERREKE VOOR JE CHELD argument!
Luister ik liever naar dan die teringherrie die ze daar draaien onder de noemer "muziek"... Mijn hemel wat een kutgeluidquote:Op woensdag 17 december 2025 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het dommere deel van het legioen was weer 30 minuten jagen aan het roepen
Dat vind ik altijd zo’n leuke rubriek
Dat gaan we niet worden op deze manier.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als we dit jaar maar tweede worden is een hoop opgelost.
Op deze manier gaat dat nevernooit lukken.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 17 december 2025 22:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jaaaaa het WERREKE VOOR JE CHELD argument!
Ja als je spelers als Borges koopt voor 10 miljoen dan is meer geld de ideale oplossingquote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Plek 10-genot.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat gaan we niet worden op deze manier.
Goh verrassend met een trainer die bij Heerenveen al niet presteerde.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:14 schreef ashardalan het volgende:
Het lijkt wel alsof elke aanval hetzelfde 'plan' heeft: "Zoek het meest drukke en onmogelijke deel van het strafschopgebied, en ga dáár heen".
De Hulk is groen.quote:
Overschat de concurrentie nietquote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Op deze manier gaat dat nevernooit lukken.
Die pakken wel punten.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overschat de concurrentie niet
Het ziet er naar uit dat we 9 van de laatste 11 potjes gaan verliezen (lol)quote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overschat de concurrentie niet
Of überhaupt 'hoe'.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Je hebt totaal niet het idee dat ze een doelpunt gaan maken.
Nee, dit was gewoon een goede aanval, met een goede rebound. Zal wel de enige zijn in deze wedstrijd, maar ok. Moet gezegdquote:
Jij hebt er kijk opquote:Op woensdag 17 december 2025 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Nee, kloptquote:Op woensdag 17 december 2025 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat dit balletje met veel geluk bij Borges kwam, maar dat viel mee inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon een goede aanval, met een goede rebound. Zal wel de enige zijn in deze wedstrijd, maar ok. Moet gezegd
Diep in de nacht.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:30 schreef fetX het volgende:
Zal je zien dat we nog de verlenging in moeten.
en dan op pingels moeten beslissen... Ik weet alleen niet wat erger is. Doorgaan & nóg meer vernederd worden, of verliezen...quote:Op woensdag 17 december 2025 22:30 schreef fetX het volgende:
Zal je zien dat we nog de verlenging in moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |