kortom, wij helpen ze dus weer aan een overwinning in een uitwedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen gaat met de reservekeepert spelen denk ik. En die was dus 3e keeper achter een jongetje van 18 en roker Andries. Verliezen ook al 2 jaar bijna elke uitwedstrijd. (op afgelopen week na)
even wat lichtpuntjes voor je.
Liever Schaken.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef Elan het volgende:
Hopelijk begint Borges aan de rechterkant vanavond.
3-1.
Die is echt uitermate vermoeiend.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:58 schreef Scrummie het volgende:
@:BehoorlijkKritisch is uitermate vervelend. Net zoals elke PSV'er. Behalve Coco dan. Cocogod.
Wel veel meer speeltijd krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zou bij Eagles echt zelden in de basis staan.
Dit geldt ook voor mij, voor iemand die naar vakkie J wil en dus niet tussen de snuifvrienden van @Caland wil zittenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:52 schreef Caland het volgende:
Als er hier nog iemand is die vanavond gratis naar de wedstrijd wil (vak Z) stuur me even een DM
Deze gloryhunter blijft lekker thuis.
Zitten doe je thuisquote:Op woensdag 17 december 2025 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij, voor iemand die naar vakkie J wil en dus niet tussen de snuifvrienden van @:caland wil zitten
Blijkbaar verkies ik toch depressieve Barney boven defensieve vPersie
Dit valt me tegen van het HONDSTROUWE legioenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow, gaat het even slecht en iedereen haakt af.
Bedankt maatquote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen gaat met de reservekeepert spelen denk ik. En die was dus 3e keeper achter een jongetje van 18 en roker Andries. Verliezen ook al 2 jaar bijna elke uitwedstrijd. (op afgelopen week na)
even wat lichtpuntjes voor je.
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow, gaat het even slecht en iedereen haakt af.
Deze kaart is weg overigens.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:52 schreef Caland het volgende:
Als er hier nog iemand is die vanavond gratis naar de wedstrijd wil (vak Z) stuur me even een DM
Deze gloryhunter blijft lekker thuis.
Ueda.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we vanavond winnen weten we in ieder geval waar het probleem lag.
Zit je scartkabel wel goed vast?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan geen ESPN3 ontvangen op mijn televisietoestel.
Hij heeft het toch nooit tegen een club die iets beter is dan Zwolle.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan zomaar.
Als hij het niet heeft blijft er inderdaad maar bar weinig ver van dit Feyenoord.
Brazilië, Atletico Madrid, Bayern München.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij heeft het toch nooit tegen een club die iets beter is dan Zwolle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |