@Lange_Lansquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:58 schreef Scrummie het volgende:
@:BehoorlijkKritisch is uitermate vervelend. Net zoals elke PSV'er. Behalve Coco dan. Cocogod.
Traunerquote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef fetX het volgende:
Vanavond niet inzetbaar:
Steijn, Beelen, Trauner, Moder, Jeng, Read, Hadj Moussa, Targhalline en Diarra (dat boeit niemand).
Twijfelgevallen: Valente en Smal
En een halffitte Hwang.
Ik schrijf alvast een 2 op.
Nou hij voetbalt al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trauner
Voetbalt hij nog steeds bij Feyenoord ja?
Ach, Dummiequote:Op woensdag 17 december 2025 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:lange_lans
@:de_boswachter
@:Buitendam
wtf.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:lange_lans
@:de_boswachter
@:Buitendam
wtf.
Een halffitte Hwang die eind december in een bekerwedstrijd moet spelen vanwege een blessuregolf. Ik heb een deja vuquote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef fetX het volgende:
Vanavond niet inzetbaar:
Steijn, Beelen, Trauner, Moder, Jeng, Read, Hadj Moussa, Targhalline en Diarra (dat boeit niemand).
En een halffitte Hwang.
0-3. Ik schrijf 'm vast op.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een halffitte Hwang die eind december in een bekerwedstrijd moet spelen vanwege een blessuregolf. Ik heb een deja vu
Gelukkig is het niet op kunstgras.
Zo gaan we zeker verliezen!quote:Op woensdag 17 december 2025 11:55 schreef Slobeend het volgende:
Geen halffitte spelers opstellen graag.
Doe maar 3-5-2: Wellenreuther - Ahmedhodzic - Watanabe - Plug - Lotomba - Kraaijeveld - Timber - Bos - Ueda - Tengstedt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 17 december 2025 12:01 schreef hhh38 het volgende:
Is Nieuwkoop nu alweer hersteld of is @:fetx hem vergeten?
quote:Op woensdag 17 december 2025 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gaan we zeker verliezen!Oja shit. Ik heb ook geen idee wie er dan als 11e bij moet🙈.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2025 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gaan we zeker verliezen!Ach, @SlobeendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een 3-5-2 is het inderdaad lastig, maar als je inderdaad met 3 verdedigers wil spelen kan je natuurlijk voor 3-4-3 gaan. Dan kom je wel met hele gemankeerde vleugels, maar hoef je maar 2 centrale middenvelders op te stellen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja shit. Ik heb ook geen idee wie er dan als 11e bij moet🙈.
quote:Op woensdag 17 december 2025 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..] kan je natuurlijk voor 3-4-3 gaan.
Heerenveen gaat met de reservekeepert spelen denk ik. En die was dus 3e keeper achter een jongetje van 18 en roker Andries. Verliezen ook al 2 jaar bijna elke uitwedstrijd. (op afgelopen week na)quote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef fetX het volgende:
Vanavond niet inzetbaar:
En een halffitte Hwang.
Die zou bij Eagles echt zelden in de basis staan.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:12 schreef ...TomTom het volgende:
Toch zonde dat zo'n Slory niet gelijk aan de Eagles is verhuurd, dan had hij (waarschijnlijk) wekelijks gespeeld en ook europa league in de benen gehad.
kortom, wij helpen ze dus weer aan een overwinning in een uitwedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen gaat met de reservekeepert spelen denk ik. En die was dus 3e keeper achter een jongetje van 18 en roker Andries. Verliezen ook al 2 jaar bijna elke uitwedstrijd. (op afgelopen week na)
even wat lichtpuntjes voor je.
Liever Schaken.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef Elan het volgende:
Hopelijk begint Borges aan de rechterkant vanavond.
3-1.
Die is echt uitermate vermoeiend.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:58 schreef Scrummie het volgende:
@:BehoorlijkKritisch is uitermate vervelend. Net zoals elke PSV'er. Behalve Coco dan. Cocogod.
Wel veel meer speeltijd krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zou bij Eagles echt zelden in de basis staan.
Dit geldt ook voor mij, voor iemand die naar vakkie J wil en dus niet tussen de snuifvrienden van @Caland wil zittenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:52 schreef Caland het volgende:
Als er hier nog iemand is die vanavond gratis naar de wedstrijd wil (vak Z) stuur me even een DM
Deze gloryhunter blijft lekker thuis.
Zitten doe je thuisquote:Op woensdag 17 december 2025 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij, voor iemand die naar vakkie J wil en dus niet tussen de snuifvrienden van @:caland wil zitten
Blijkbaar verkies ik toch depressieve Barney boven defensieve vPersie
Dit valt me tegen van het HONDSTROUWE legioenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow, gaat het even slecht en iedereen haakt af.
Bedankt maatquote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen gaat met de reservekeepert spelen denk ik. En die was dus 3e keeper achter een jongetje van 18 en roker Andries. Verliezen ook al 2 jaar bijna elke uitwedstrijd. (op afgelopen week na)
even wat lichtpuntjes voor je.
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow, gaat het even slecht en iedereen haakt af.
Deze kaart is weg overigens.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:52 schreef Caland het volgende:
Als er hier nog iemand is die vanavond gratis naar de wedstrijd wil (vak Z) stuur me even een DM
Deze gloryhunter blijft lekker thuis.
Ueda.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we vanavond winnen weten we in ieder geval waar het probleem lag.
Zit je scartkabel wel goed vast?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan geen ESPN3 ontvangen op mijn televisietoestel.
Hij heeft het toch nooit tegen een club die iets beter is dan Zwolle.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan zomaar.
Als hij het niet heeft blijft er inderdaad maar bar weinig ver van dit Feyenoord.
Brazilië, Atletico Madrid, Bayern München.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij heeft het toch nooit tegen een club die iets beter is dan Zwolle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |