Dit soort kinderachtige benoemingen maken het er niet echt beter op makker.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zieltjes van havenarbeiders winnen. Wat een baas.
Het is jammer, want als zo'n speler een jaar langer blijven of nog een stapje omhoog maken in de Eredivisie kunnen ze echt nog wel groeien.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:45 schreef GGMM het volgende:
Valente ben je volgend seizoen wel kwijt aan een Nottingham Forest of Bologna ja
Jeetje, Caland met commentaar over kinderachtig gedrag. Dit doet iets met me hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort kinderachtige benoemingen maken het er niet echt beter op makker.
Wellicht kan je weer in het daarvoor bestemde topic tegen PSVCL aan gaan lullen die daar als enige is overgebleven, meer je niveau klaarblijkelijk.
Hij is sinds een paar jaar volwassen geworden hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jeetje, Caland met commentaar over kinderachtig gedrag. Dit doet iets met me hoor.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is sinds een paar jaar dagen volwassen geworden hoor.
Ik snap best dat hij niet tussen die kutusers wil.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort kinderachtige benoemingen maken het er niet echt beter op makker.
Wellicht kan je weer in het daarvoor bestemde topic tegen PSVCL aan gaan lullen die daar als enige is overgebleven, meer je niveau klaarblijkelijk.
Het is hier goddomme geen Ter Apel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij niet tussen die kutusers wil.
PSVCL dusquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die Valente niet goed vinden snappen niets van voetbal.
Iedereen die een PSV shirtje aan heeft is heel erg goed of wordt onderschat en de rest wordt allemaal overschat of is heel erg slecht (aldus de PSV'ers).quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een speler die vier keer gaat zitten omdat hij zo'n pijn heeft maar toch doorbikkelt wordt in Rotterdam al snel als 50% beter gezien dan hij werkelijk is.
Maar als je hier gaat pretenderen dat Valente vooral populair is omdat ie zo veel op de grond ligt ben je geen knip meer waard dan de rest van de PSV-topic kneusjesquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij niet tussen die kutusers wil.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Niet @:BehoorlijkKritisch maar BehoorlijkVervelend.
Hahaha.
Hahaha.
Hahaha.
Ik lach me rot als ie nu met Zinhagel komt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:07 schreef Caland het volgende:
Zonder Hadj Moussa en Diarra (lol) vooral benieuwd welke buitenspeler er nu weer mag spelen nadat Robin aan het rad van fortuin heeft gedraaid.
Toch leuk als je over een paar jaar een selectie hebt met Jerayno Schaken, Luca Dahl Tomasson, Jaden Slory, Shaqueel van Persie en Aiden Kuijt.quote:
quote:Feyenoord staat op het punt het contract van Jaden Slory open te breken en te verlengen. De huidige verbintenis van de vleugelaanvaller loopt tot medio 2027, maar de club wil daar twee extra jaren aan toevoegen. Daarmee ligt een contract tot medio 2029 in het verschiet. Een akkoord is dichtbij, meldt SN-journalist Mounir Boualin.
De Rotterdammers spreken daarmee opnieuw het vertrouwen uit in een definitieve doorbraak van Slory bij Feyenoord. De clubleiding ziet voldoende perspectief en wil de aanvaller langdurig aan zich binden. Slory staat positief tegenover de verlenging, maar heeft wel een duidelijke voorwaarde gesteld richting de tweede seizoenshelft.
De 20-jarige aanvaller wil komend halfjaar elders speelminuten maken om zich verder te ontwikkelen. Feyenoord is bereid daarin mee te denken en ziet een tijdelijke overstap als een logische volgende stap, met het oog op een frisse en nieuwe start in Rotterdam-Zuid na de zomer. Afgelopen zomer maakte Slory indruk tijdens de voorbereiding, maar het bleek niet voldoende om door te breken in het eerste elftal.
De belangstelling voor een huurperiode is groot. Sparta Rotterdam, Go Ahead Eagles, FC Volendam, sc Heerenveen en Excelsior hebben zich gemeld als mogelijke bestemmingen voor Slory. Feyenoord wil dat de aanvaller op korte termijn weer wekelijks aan spelen toekomt, zodat hij zich optimaal kan ontwikkelen richting het nieuwe seizoen.
Vind Hakeem nog wel wat jong om samen met Ruben ouder van Jerayno te zijnquote:
quote:Been begrijpt het mechanisme wel. „Je kunt moeilijk de boel affikken na een verloren wedstrijd. Bij NEC maakte ik als trainer ook ooit zo’n periode mee.
Been had mazzel dat 'ie Lens had, voor de rest een dramatische trainert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |