Hebben we momenteel iets anders dan rotzooi? Het lijkt wel alsof werkelijk alles & iedereen uit vorm isquote:
Het dommere deel van het legioen was weer 30 minuten jagen aan het roepenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jaaaaa het WERREKE VOOR JE CHELD argument!
Luister ik liever naar dan die teringherrie die ze daar draaien onder de noemer "muziek"... Mijn hemel wat een kutgeluidquote:Op woensdag 17 december 2025 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het dommere deel van het legioen was weer 30 minuten jagen aan het roepen
Dat vind ik altijd zo’n leuke rubriek
Dat gaan we niet worden op deze manier.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als we dit jaar maar tweede worden is een hoop opgelost.
Op deze manier gaat dat nevernooit lukken.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 17 december 2025 22:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jaaaaa het WERREKE VOOR JE CHELD argument!
Ja als je spelers als Borges koopt voor 10 miljoen dan is meer geld de ideale oplossingquote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Plek 10-genot.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat gaan we niet worden op deze manier.
Goh verrassend met een trainer die bij Heerenveen al niet presteerde.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:14 schreef ashardalan het volgende:
Het lijkt wel alsof elke aanval hetzelfde 'plan' heeft: "Zoek het meest drukke en onmogelijke deel van het strafschopgebied, en ga dáár heen".
De Hulk is groen.quote:
Overschat de concurrentie nietquote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Op deze manier gaat dat nevernooit lukken.
Die pakken wel punten.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overschat de concurrentie niet
Het ziet er naar uit dat we 9 van de laatste 11 potjes gaan verliezen (lol)quote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overschat de concurrentie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |