Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik heb geen idee wat er beschikbaar is als het om modellen voor het genereren van muziek gaat. Ik hou me voornamelijk bezig met plaatjes/video modellen en draai die hier thuis op een server.quote:![]()
Hhm jammer welquote:Op donderdag 11 december 2025 18:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er beschikbaar is als het om modellen voor het genereren van muziek gaat. Ik hou me voornamelijk bezig met plaatjes/video modellen en draai die hier thuis op een server.
Misschien dan toch een zoeken en dan maar inloggen
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hey wrapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is geen plastic of bubbeltjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dacht een dekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Docquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel kijk plezierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Binnenste buiten kijken zo..daarna een serie op netflixA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Lievquote:Op donderdag 11 december 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhm jammer wel
Misschien dan toch een zoeken en dan maar inloggen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dude where is my car?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
als we het over een dude hebben
@:Justink
He's your dude![]()
Hartjes voor justin sowieso!![]()
MT6quote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Deze man hequote:Op donderdag 11 december 2025 19:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dude where is my car?
Hartjes voor justin sowieso!![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ow leuk!quote:Op donderdag 11 december 2025 19:05 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga even wandelen met mijn dochter en dan lekker kerstbomen en kerstversiering kijken in de buurtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Deze vrouwquote:
Hey dotquote:
Lijkt alsof er vlekken in zitten....quote:Op donderdag 11 december 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel iets voor @:wrapster
[ afbeelding ]Dot weetquote:![]()
![]()
Zellufquote:Op donderdag 11 december 2025 19:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey dot
[..]
Lijkt alsof er vlekken in zitten....
[..]
Dot weet
Wrappie
Wil ik ook nog doen,maar is zo koud buiten brrquote:Op donderdag 11 december 2025 19:05 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga even wandelen met mijn dochter en dan lekker kerstbomen en kerstversiering kijken in de buurtA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Koffer inpakken
Ja vandaag wel wat opvoed gedoe omdat ze kantjes beetje er vanaf loopt. Je kent het wel. Dus gesproken met der etc.quote:
Dus was wel fijn dat ze wel mee wilde gaan wandelen toen ik het voorstelde. Voor je het weet is het allemaal weer anders.![]()
Wie is randomguy dan?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja valt niks meer te kijken
@:Stevenhyde heeft randomguy verwijderdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een lekkere warme nieuwe hoodie aan. Dus ik overleef het welquote:Op donderdag 11 december 2025 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doen,maar is zo koud buiten brr![]()
![]()
Wanneer ga je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja vandaag wel wat opvoed gedoe omdat ze kantjes beetje er vanaf loopt. Je kent het wel. Dus gesproken met der etc.
Dus was wel fijn dat ze wel mee wilde gaan wandelen toen ik het voorstelde. Voor je het weet is het allemaal weer anders.![]()
![]()
voor je het weet is pap niet meer cool![]()
duurt maar heel even bij dames
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is fijn..quote:Op donderdag 11 december 2025 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere warme nieuwe hoodie aan. Dus ik overleef het wel
net even met de honden buiten geweest
was best fripsEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja koelt hard af in de avondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vond het afgelopen 2 dagen wel meevallen maar vandaag echt wel frisserquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja het wordt weer koelerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan lekker zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De zon opzoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zaterdag, maar heb morgen een kerstborrel, dus ik pak vanavond inquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De Canarische Eilanden dacht ik me vaagjes te herinnerenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O lekker. Hoelang ga je?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zaterdag, maar heb morgen een kerstborrel, dus ik pak vanavond inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Neequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Kan je ons niet missen 😆quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
kan wel af en toe hier posten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Omdat je niet zonder ons kan nananananaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
@kree hoe is ge gesprek gegaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grappenmaker ben jijquote:
Beter dan een zure muts 😂😂😂😂 tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Sowiesoquote:Op donderdag 11 december 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan een zure muts 😂😂😂😂 toch
Heb je die andere Kerstfilm nog gekekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar niet helemaalquote:Op donderdag 11 december 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die andere Kerstfilm nog gekeken
Was ook niet zo leuk als die andere vond ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond ik ook niet.. en zij is een beetje irritant in die filmquote:Op donderdag 11 december 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet zo leuk als die andere vond ik
Ja ik heb hem ook niet zo goed gevolgd. Maar ben nu wel klaar met die kerstfilmsquote:Op donderdag 11 december 2025 19:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vond ik ook niet.. en zij is een beetje irritant in die filmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het vandaag met je wrappie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke was dat ook alweerquote:Op donderdag 11 december 2025 20:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik vond je andere UI ook wel leuk
Een van de veleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze wil met wandelen dan zelf nog mijn hand vasthouden. Denk niet dat ze me cool vindt, maar schaamt zich nog niet voor me. Maar zal wel veranderen snelquote:Op donderdag 11 december 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
voor je het weet is pap niet meer cool![]()
duurt maar heel even bij dames![]()
![]()
Ga je slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is niet helemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik probeer er vroeger in te liggen maar niet zo vroegUw ADH vitamine Worst
hoe vroeg is vroegerquote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik probeer er vroeger in te liggen maar niet zo vroeg
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh die..quote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die je van een foto had gemaakt, met anime look dacht ik...
Een half uur eerder is al vroegerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaapquote:Uw ADH vitamine Worst
hoe laat ga je er smorgens uit dan?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaap
lig meestal rond 11 in bed
en dan 7/8 uur eruitEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tussen 8 en 10quote:Op donderdag 11 december 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe laat ga je er smorgens uit dan?
lig meestal rond 11 in bed
en dan 7/8 uur eruitUw ADH vitamine Worst
Dat is wel een paar uur vroeger. Hopelijk slaap je ook lekker doorquote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet zaterdag er ook vroeg uit, vroeger dan de meeste werkdagen
Uw ADH vitamine Worst
ga je wat leuks doenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
Moet zaterdag er ook vroeg uit, vroeger dan de meeste werkdagenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Staat ook op mijn lijstquote:Op donderdag 11 december 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Jaaaa daar keek ik ook naar uitquote:
Alleen ga pas kijken als we met zijn 3en zijn. Niet zo vaak dat er een film is die we alle 3 willen zien![]()
Maat helpen met wat dingen sjouwen want hij gaat verhuizenquote:Uw ADH vitamine Worst
das liefquote:Op donderdag 11 december 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maat helpen met wat dingen sjouwen want hij gaat verhuizen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zaterdag, maar heb morgen een kerstborrel, dus ik pak vanavond in![]()
![]()
Dat is helemaal topquote:Op donderdag 11 december 2025 20:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaaaa daar keek ik ook naar uit
Alleen ga pas kijken als we met zijn 3en zijn. Niet zo vaak dat er een film is die we alle 3 willen zien![]()
![]()
![]()
mailerdemailyyyyyyyquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 20:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder 'mailydepeerlie' werd genoemd op de basisschool![]()
![]()
Mooi man, home alone 1?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:36 schreef mario390 het volgende:
ik kijk kevin home alone
en wat eten![]()
Zo vaak gezien vind er niets meer aan. Met de kerst zijn ze hier altijd op tvquote:Op donderdag 11 december 2025 20:36 schreef mario390 het volgende:
ik kijk kevin home alone
en wat etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MwahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MehaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
🤭
😻A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik lach je toequote:
![]()
Dat mag zeker, ik kan alleen niet zo heel goed dansenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 december 2025 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat mag zeker, ik kan alleen niet zo heel goed dansenvorige week wel, toen stapte ik in een spijker
Op deze kunnen we het allebei welBekijk deze YouTube-video
![]()
Helaas wel. Ben experimenteren met een aantal AI filmpjes aan elkaar plakken zodat ze langer dan 7 seconden worden. Helaas duurt het een kwartier per filmpje van 7 seconden, ik ben dus wel even bezig als ik een minuut zou willen vullen.quote:![]()
Engelen geduld heb je wel. Zal voor mij niks wezenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Helaas wel. Ben experimenteren met een aantal AI filmpjes aan elkaar plakken zodat ze langer dan 7 seconden worden. Helaas duurt het een kwartier per filmpje van 7 seconden, ik ben dus wel even bezig als ik een minuut zou willen vullen.![]()
Huh hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:03 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ik ook nietvorige week wel, toen stapte ik in een spijker
Op deze kunnen we het allebei welBekijk deze YouTube-video
![]()
Had je ook au en bloed?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:04 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Wat zijn griswalds? Zakkenrollers?film
![]()
Was op het werk, dwars door de veiligheidsschoen heenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Had je ook au en bloed?
Eruit trekken voel je even, bloed viel wel mee.
En gewoon weer door![]()
![]()
Aii bikkel wel zeg!quote:Op donderdag 11 december 2025 21:10 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Was op het werk, dwars door de veiligheidsschoen heen
En gewoon weer door
Zelf een keer in de voetbal kleedkamer met blote voet in een punaise gestapt. Echt nare streken zijn dat![]()
![]()
Ja je danst dan gelijk de sambaquote:Op donderdag 11 december 2025 21:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aii bikkel wel zeg!
Zelf een keer in de voetbal kleedkamer met blote voet in een punaise gestapt. Echt nare streken zijn dat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang leven de veiligheidsschoenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:10 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Was op het werk, dwars door de veiligheidsschoen heen
En gewoon weer door
![]()
![]()
Haha ik ging op de grond rollen als een echte voetballerquote:Op donderdag 11 december 2025 21:13 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ja je danst dan gelijk de samba![]()
![]()
![]()
![]()
Rollen bollenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Steven bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is aanzetten en in de tussentijd wat anders doen.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:05 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Engelen geduld heb je wel. Zal voor mij niks wezen![]()
Slechte veiligheidsschoenquote:
Hey GGquote:
Drukke dag gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik was effe onder de pannen. Ik ben net thuis. Hier is het rustig zo te zien. Een mooi moment om even wat punten te scoren.quote:![]()
Het was de hele dag wel gezellig hier lekker druk weer vergeleken met de laatste weken.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik was effe onder de pannen. Ik ben net thuis. Hier is het rustig zo te zien. Een mooi moment om even wat punten te scoren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk je wel aan jezelf?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik was effe onder de pannen. Ik ben net thuis. Hier is het rustig zo te zien. Een mooi moment om even wat punten te scoren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's fijn. Ik weet nog wel, in de begintijd toen ik hier net was. Elke dag meerdere rellen of relletjes....quote:Op donderdag 11 december 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was de hele dag wel gezellig hier lekker druk weer vergeleken met de laatste weken.![]()
Gaat op VI over de oorlog waar Rutte het over had vandaag. Wij gaan meemaken wat onze ouder en grootouders hebben mee gemaakt zegt Rutte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zegt ie dat nou? Bangmakerij, stemmingmakerij?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
Gaat op VI over de oorlog waar Rutte het over had vandaag. Wij gaan meemaken wat onze ouder en grootouders hebben mee gemaakt zegt Rutte.![]()
Ja er zijn inderdaad van die periodes gebeurd.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's fijn. Ik weet nog wel, in de begintijd toen ik hier net was. Elke dag meerdere rellen of relletjes....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens een deskundige daar aan tafel niet. Poetin wil veel land wat volgens hem bij Rusland hoort. De balkische landen. En dat is Europaquote:Op donderdag 11 december 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zegt ie dat nou? Bangmakerij, stemmingmakerij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar kan ook zo weer omslaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Grappig hoe de dynamiek zo verandert in de loop der maanden en jaren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met je bed afgelopen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote jongen hoorquote:Op donderdag 11 december 2025 21:56 schreef mario390 het volgende:
dekbed en kutzen
opgedaan en fertig![]()
![]()
Hij heeft nog genoeg mensen wapens en drones werd net gezegdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:56 schreef mario390 het volgende:
dekbed en kutzen
opgedaan en fertig
BolkopbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jij wel. De meeste mensen wel.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doe ik elke paar dagen.
Is het noemen niet eens waard, dat hoort bij het huishouden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ja jij wel. De meeste mensen wel.![]()
![]()
Sparoodbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb eigenlijk altijd dat merk van de Lidl. Vind die van Spa niet zo lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog goedkoper ook.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd dat merk van de Lidl. Vind die van Spa niet zo lekker![]()
Ikquote:
Had vandaag toen ik met dochter ergen een patatje ging eten spa. Echt niet zo
Lekker als het merk Saskia van de LidlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel gek eigenlijk. Heeft die van de Lidl meer bubbels?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik
Had vandaag toen ik met dochter ergen een patatje ging eten spa. Echt niet zo
Lekker als het merk Saskia van de Lidl![]()
Ja veel meerquote:Op donderdag 11 december 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel gek eigenlijk. Heeft die van de Lidl meer bubbels?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
CassisbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
YeahhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hallo. Ik kom voor punten.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
1742quote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er? Dotteke zal dit vast kunnen regelen
Ik kan van DJMO's Travel Story's beter DJMO's Therapy Soap maken geloof ik![]()
Eergisteren zag ik één van de andere clienten brood en ontbijt koek uit de broodla halen, en beleg pakken terwijl het helemaal geen etenstijd was. Dus ik vroeg aan de begeleiding of dat normaal was. Nee dus, en dus gingen ze weer even wat strenger handhaven door alles op slot te draaien. Overigens moesten ze dinsdag dus bijna vechten om het laatste plakje beleg op brood.
Kom ik vanavond de rookruimte binnen, zit er een ander en die meende mij te moeten bedreigen omdat hij het niet aan kon zien dat ik luxe vleeswaren op brood heb (wat ik gewoon zelf betaal) terwijl hij het met een mager plakje ham en pitjeskaas moet doen, en 's avonds graag nog een extra boterham of glas melk wilde pakken. Het was mijn schuld dat dat nu niet meer kon, en ik had volgens hem geen recht om te snitchen want het was eten van de staat en daar had ik niks mee te maken volgens hem omdat ik dus m'n eigen beleg heb. Ik was bij hem aan het verkeerde adres en hij zou wel een manier vinden om mij tien keer zo hard te naaienToen ik antwoordde dat hij ook gewoon z'n eigen vleeswaren op brood kon kopen was zijn reactie: nee dat kan ik niet, want ik heb het niet zo ruim als jij. Hij rookt wel als een ketter en er komen om de haverklap bestellingen van Temi binnen voor hem.
Hij had het er aan de ontbijttafel overigens ook al over; toen vroeg hij aan de begeleiding of hij dan ook biefstuk mocht laten bakken en dat laten brengen om 's avonds aan de broodtafel op te kunnen eten. Nee, want dat was geen broodbeleg.
Hij bracht me wel op een idee en dus heb ik vanmiddag gebakken ierse biefstuk beleg en gerookte zalm gehaald bij de vomar. Ik wilde nog sociaal zijn door dat pas zaterdag op te eten als hij toch uitslaapt en iedereen op z'n eigen tijd eet; dan had ik de rest meegenomen in de trein onderweg naar Duitsland. Nu denk ik er hard over om het gewoon morgen voor z'n neus op te vreten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel een heel specifiek getal
Uiteindelijk toch maar bij de verpleegkundige gemeld, en die hebben er een rapportage van gemaakt. Morgen pakt de casemanager het op. Tot die tijd mijd ik die idioot maar, of ik draag m'n koptelefoon zodat ik hem kan negeren. En als ik ook maar ga roken gaat m'n kamer op slot.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
Soms vraag ik me af, hebben mensen hier wel door dat @Homijn rijmt op @komijn
#schokkendeontdekkingen![]()
daar deed hij het misschien wel omquote:Op donderdag 11 december 2025 23:50 schreef devzero het volgende:
Soms vraag ik me af, hebben mensen hier wel door dat @:homijn rijmt op @:komijn
#schokkendeontdekkingen![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
daar deed hij het misschien wel om
Het zou me niets verbazen. Nou, we hebben het toch ontdekt![]()
![]()
BedanktJullie zijn lief
Ook nog op Romein. Ik heb een achterneef die Romijn heet en die daar behoorlijke problemen mee heeft. Wordt vaak voor Italiaan aangezienquote:Op donderdag 11 december 2025 23:50 schreef devzero het volgende:
Soms vraag ik me af, hebben mensen hier wel door dat @:homijn rijmt op @:komijn
#schokkendeontdekkingen
heeft hij ook een italiaans uiterlijk?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ook nog op Romein. Ik heb een achterneef die Romijn heet en die daar behoorlijke problemen mee heeft. Wordt vaak voor Italiaan aangezien
[ afbeelding ]![]()
Om nog maar te zwijgen over het zwarte schaap roze beertje van de familiequote:Op donderdag 11 december 2025 23:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ook nog op Romein. Ik heb een achterneef die Romijn heet en die daar behoorlijke problemen mee heeft. Wordt vaak voor Italiaan aangezien
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik wilde vroeger zo’n teddy maar nooit gekregen…quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het zwarte schaap roze beertje van de familie
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had vroeger zo'n soort teddy en mijn ouders hadden hem nog jaren bewaard nadat ik het huis uit wasquote:Op vrijdag 12 december 2025 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger zo’n teddy maar nooit gekregen…Beest had al jaren nog maar 1 oog en het miste een armpje
Mijn ouders zijn hoarders![]()
![]()
Coolquote:Op vrijdag 12 december 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n soort teddy en mijn ouders hadden hem nog jaren bewaard nadat ik het huis uit wasBeest had al jaren nog maar 1 oog en het miste een armpje
Mijn ouders zijn hoarders
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Durf je dat ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga toch maar eens de raspberry pi proberen op te zettenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
100 xanax verkocht voor $81,800,000. 2 dagen heen en weer vliegen voor een winst van $6,549,200quote:Het klinkt veel, maar is maar 1.5 edvd
![]()
![]()
Raspberry Pi 5 met een nvme is best stabielquote:Op vrijdag 12 december 2025 00:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga toch maar eens de raspberry pi proberen op te zetten![]()
![]()
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
100 xanax verkocht voor $81,800,000. 2 dagen heen en weer vliegen voor een winst van $6,549,200Het klinkt veel, maar is maar 1.5 edvd
Ik heb uit frustratie over mijn team maar een happy jump gekocht.
30m minder networth nog![]()
![]()
Koop je er een verzekering bij?quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh lekker
Ik heb uit frustratie over mijn team maar een happy jump gekocht.
30m minder networth nog![]()
Ja ik werk al jaren met pi's maar ik vind het ellendigquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Raspberry Pi 5 met een nvme is best stabiel
Er zijn zoveel punten waarop het mis kan gaan dat je er altijd mee eindigt dat je een monitor en toetsenbord aansluit. Dat betekent dan weer een hele verhuizing door het huis. Ik haat het.![]()
Ik dacht, ik kom eens loerenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De kans op een overdose met ecstasy is iets van 5%, dus behoorlijk klein. Maar als het gebeurt, dan ben je die 5 edvds kwijt en dat is niet goedkoop. Voor 2 xanax krijg je dan 8 xanax + 6 edvd terug.quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neuh, wist niet eens dat dat kon![]()
Oh dat is niet duur, hoe kun je dat bewijzen bij de aansmeerder?quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
De kans op een overdose met ecstasy is iets van 5%, dus behoorlijk klein. Maar als het gebeurt, dan ben je die 5 edvds kwijt en dat is niet goedkoop. Voor 2 xanax krijg je dan 8 xanax + 6 edvd terug.![]()
Je kunt entry in je logs naar iemand sturenquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is niet duur, hoe kun je dat bewijzen bij de aansmeerder?![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is niet duur, hoe kun je dat bewijzen bij de aansmeerder?![]()
![]()
Oja dat kan inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt entry in je logs naar iemand sturen![]()
Dat is snelquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:08 schreef KoningWouter het volgende:
Laat die pi maar zitten, ik neem wel een vps![]()
![]()
sd kaartjes zijn een ramp. Daarom gewoon een nvme gebruikenquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:08 schreef KoningWouter het volgende:
Sd card is weer read only, ongeacht het schuifje![]()
Ja had laatst ook geeikel ermee.quote:
Zit nu te kijken naar een GoogleVM free tier. Ga ik daar wel wat mee kutten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: