Ik drink niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat giet je bij jezelf in elke dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ja je verkondigd het zelf iedere dag dat je niet vies bent van een snuifje hier en een snuifje daarquote:
Raadplegingquote:Op donderdag 11 december 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan moet je een drankje mee hebben gekregen om je darmen te legen en dat heb je niet.
Je weet dus niet wat ze gaan doen morgen, dus waarom zie je er zo tegen op?
Valt wel mee. Doe dat helemaal niet dagelijks.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je verkondigd het zelf iedere dag dat je niet vies bent van een snuifje hier en een snuifje daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ik snap er niets meer van,quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Valt wel mee. Doe dat helemaal niet dagelijks.Oke je hebt gelijk het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik kan een afbeelding wel kleiner maken, maar soms wel de afbeelding dan onduidelijk niet scherpquote:Op donderdag 11 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet er niet op je voordeligst uit zo met een vervormd gezicht.
Misschien kan @:Lovely of @:Homijn hem goed maken die is er wel handig in
A zo. Denk dat je dan wel de originele foto moet hebbenquote:Op donderdag 11 december 2025 17:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan een afbeelding wel kleiner maken, maar soms wel de afbeelding dan onduidelijk niet scherp
Dat sowieso..quote:Op donderdag 11 december 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo. Denk dat je dan wel de originele foto moet hebben
heb hem met Paint kleiner gemaaktquote:Op donderdag 11 december 2025 17:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso..
Maar misschien kan @:Greysbones hem ook wel kleiner maken met https://ezgif.com/crop
Ah ok. en dat lukte dusquote:Op donderdag 11 december 2025 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hem met Paint kleiner gemaakt
hoe is het met lov?quote:
Wel goed, beetje last van de maandelijkse periodequote:
zelfdequote:Op donderdag 11 december 2025 17:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel goed, beetje last van de maandelijkse periode
Hoe is t met jou?
Oeh beterschapjesquote:
Kan ze altijd proberen.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso..
Maar misschien kan @:Greysbones hem ook wel kleiner maken met https://ezgif.com/crop
Thnxquote:
heb je er altijd veel last van/quote:
Ene maand wel andere maand bijna niet..quote:Op donderdag 11 december 2025 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je er altijd veel last van/
dan maar snel hopen op een maand nietquote:Op donderdag 11 december 2025 17:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene maand wel andere maand bijna niet..
Yepquote:Op donderdag 11 december 2025 17:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan maar snel hopen op een maand niet
elke maandquote:Op donderdag 11 december 2025 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep
En heb jij er veel last van? Of verschilt dat ook per maand?
That sucksquote:
er was een expert mee bezig van de weekquote:Op donderdag 11 december 2025 17:23 schreef Lovely het volgende:
Ik ben bezig met IA muziek, maar overal moet je aanmelden/inloggen
ach ja je went er aanquote:
@Wrapster?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
er was een expert mee bezig van de week![]()
misschien weet @:Wrapped een goede?
[..]
ach ja je went er aan
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-videoquote:
ow ik kijk weinig netflixquote:Op donderdag 11 december 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-video
Het valt soms best tegen qua aanbod idd, af en toe een wel een leuke serie en of filmquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ik kijk weinig netflix
als ik kijk zie ik vaak niks wat ik zou wil gaan kijken
en klik ik weer weg
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze in usericon doen?
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.quote:
wauwquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
Kijk zo goed ben ik dan weer nietquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
Dankuquote:
Ik doe dat graagquote:Op donderdag 11 december 2025 17:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het lief van jou
en van @:Homijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |