Ja die staan er ook tussen en ook zo muziekbol.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
precies, kerstmuziek kan ik ook alleen maar hebben op 25 en 26 dec.
glazenbolletjes met die poedersneeuw is ook wel leuk altijd
quote:Op donderdag 11 december 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang het nog kan bolken we gewoon door
Ik heb geen kelderquote:Op donderdag 11 december 2025 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gezellig bij elkaar in de kelder waar nog een wifi-verbinding is.
Het is ook leuk, maar dit is iets vvan ik wil wel maar ik kan nietquote:Op donderdag 11 december 2025 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind het er gezellig uitzienWij hadden vroeger zo'n grote kallax vakjeskast met 25 vakjes in de huiskamer staan en dan deden we 10 van die vakken vol met kerstdorp spul. Of nouja we.. dat deed mijn vrouw. Maar ben wel nerd genoeg dat ik het ook wel leuk vind. Heb maquettes altijd wel tof gevonden
quote:
Ik weet niet of ze nu al in mijn buik gaan poeren. Waarschijnlijk moet ik daarvoor een afspraak maken.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Moet jij niet rustig aan doen met eten vandaag? En morgen alleen maar drinken?
Vijvertje deden "wij" met een spiegeltje en dan witte poeder eromheen. Dat was wel leuk. Kabelbaan is wel next level. Die bekijk ik wel bij de intratuinquote:Op donderdag 11 december 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook leuk, maar dit is iets vvan ik wil wel maar ik kan niet![]()
De eceht leuke huisjes zijn niet te betalen, het is allemaal goedkope meuk van de action![]()
En als je het goed wil doen moet je het hier en daar wat verhogen, een vijvertje of zo erbij een kabelbaantje
Je krijgt toch een darmonderzoek?quote:Op donderdag 11 december 2025 15:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nu al in mijn buik gaan poeren. Waarschijnlijk moet ik daarvoor een afspraak maken.
O ik dacht dat dat morgen ging gebeuren.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nu al in mijn buik gaan poeren. Waarschijnlijk moet ik daarvoor een afspraak maken.
O ja dat kan ook. Maar ik heb niet zoveel ruimte, kan de trein er niet eens meer bij doen denk ik. Maar goed die gaat toch alleen aan als de kleine er is en dat is niet vaakquote:Op donderdag 11 december 2025 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vijvertje deden "wij" met een spiegeltje en dan witte poeder eromheen. Dat was wel leuk. Kabelbaan is wel next level. Die bekijk ik wel bij de intratuin
Hoop niet dat je nu Henk bedoeldquote:Op donderdag 11 december 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat kan ook. Maar ik heb niet zoveel ruimte, kan de trein er niet eens meer bij doen denk ik. Maar goed die gaat toch alleen aan als de kleine er is en dat is niet vaak
Hopelijk wel. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt toch een darmonderzoek?
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 11 december 2025 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vijvertje deden "wij" met een spiegeltje en dan witte poeder eromheen. Dat was wel leuk. Kabelbaan is wel next level. Die bekijk ik wel bij de intratuin
Ik zie nu Killem in mijn woonkamer voor me met zijn hoofd in zo'n vak van zo'n kallax kastquote:Op donderdag 11 december 2025 15:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
@:FreshFruit
Nee, mijn kleindochterquote:Op donderdag 11 december 2025 15:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoop niet dat je nu Henk bedoeld
Maar dan had je een drankje meegekregen Mutske, dan moeten je darmen leeg zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Ik hou jullie op de hoogte.
Weg vijvertje!quote:Op donderdag 11 december 2025 15:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zie nu Killem in mijn woonkamer voor me met zijn hoofd in zo'n vak van zo'n kallax kast
quote:Op donderdag 11 december 2025 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Ik hou jullie op de hoogte.
Je krijgt dus morgen een colonodinges ?quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Stoelgangonderzoek en colonodinges
Het hele vijvertje opgesnovenquote:
In mijn fantasie heb je een mooie volle bol killem. En zo zal dat altijd blijven.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had ik nog maar zoveel haar.
Die lijnen zijn ook weg.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Chatgpt heeft niet door dat killem hier wat ondeugends doet wat tegen zijn eigen richtlijnen is
Dat dus. Heb moeite met uitspraak hihi.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt dus morgen een colonodinges ?
Geen idee wat dat dan is bedoelde je coloscopie?
Colonscopie.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus. Heb moeite met uitspraak hihi.
Maar dan krijg ik krullen. Ik heb helemaal geen krullen op mn hoofd.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon je bil- en balharen transplanteren
weekopdrachtquote:Op donderdag 11 december 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]weer eens wat anders dan rendieren en voor
quote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik krullen. Ik heb helemaal geen krullen op mn hoofd.
Even wat anders tochquote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Colonscopie.
Dan heb je ook spul meekekregen om vóór het onderzoek te drinken.
botox miss een beter alternatief?quote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee maar wat ik wel weet is dat het snel moet gebeuren.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]
Krijg je een laparoscopie? Kijkoperatie.
Dan moet je volgens mij ook nuchter zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]
Krijg je een laparoscopie? Kijkoperatie.
Ben ik nooit.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij ook nuchter zijn
Maar dan moet je een drankje mee hebben gekregen om je darmen te legen en dat heb je niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus. Heb moeite met uitspraak hihi.
Dat vermoeden had ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |