In mijn fantasie heb je een mooie volle bol killem. En zo zal dat altijd blijven.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had ik nog maar zoveel haar.
Die lijnen zijn ook weg.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Chatgpt heeft niet door dat killem hier wat ondeugends doet wat tegen zijn eigen richtlijnen is
Dat dus. Heb moeite met uitspraak hihi.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt dus morgen een colonodinges ?
Geen idee wat dat dan is bedoelde je coloscopie?
Colonscopie.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus. Heb moeite met uitspraak hihi.
Maar dan krijg ik krullen. Ik heb helemaal geen krullen op mn hoofd.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon je bil- en balharen transplanteren
weekopdrachtquote:Op donderdag 11 december 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]weer eens wat anders dan rendieren en voor
quote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik krullen. Ik heb helemaal geen krullen op mn hoofd.
Even wat anders tochquote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Colonscopie.
Dan heb je ook spul meekekregen om vóór het onderzoek te drinken.
botox miss een beter alternatief?quote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee maar wat ik wel weet is dat het snel moet gebeuren.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]
Krijg je een laparoscopie? Kijkoperatie.
Dan moet je volgens mij ook nuchter zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]
Krijg je een laparoscopie? Kijkoperatie.
Ben ik nooit.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij ook nuchter zijn
Maar dan moet je een drankje mee hebben gekregen om je darmen te legen en dat heb je niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus. Heb moeite met uitspraak hihi.
Dat vermoeden had ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |