Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je nooit monchoutaart gehad @Dotteke?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
door de cheesecake?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik raak daar altijd verstopt door![]()
Allermailsyyyyyyyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op donderdag 11 december 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allermailsyyyyyyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die heb ik zelf heel veel gemaakt zelfsquote:Op donderdag 11 december 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
Heb je nooit monchoutaart gehad @:Dotteke?
Daar is Dot goed inquote:
Dat is ook cheesecakequote:Op donderdag 11 december 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik zelf heel veel gemaakt zelfs
Oquote:
Hoe is het met het bod op huurhuis afgelopen?quote:
HALLOquote:
Cambuur ?quote:
Geen idee ook was een verrassing wel iets met kleding de verzender reageert ook nergens meer op voor het laatste online 14 uur geleden.quote:
O mooi vervelend Mikey. Je kan de bezorger aan spreken wie was dat postNL?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee ook was een verrassing wel iets met kleding de verzender reageert ook nergens meer op voor het laatste online 14 uur geleden.
Ja post nl bij versturen is er 19 neergezet ipv van 19-1quote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mooi vervelend Mikey. Je kan de bezorger aan spreken wie was dat postNL?
O ja dan kan post nl er ook niets aan doen natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2025 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja post nl bij versturen is er 19 neergezet ipv van 19-1
wat vind je zo mooi?quote:
Bolken vindt hij mooiquote:Op donderdag 11 december 2025 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat vind je zo mooi?
bliekje in de water is tegenwoordig niet zo slim met statiegeld
Alles hema!quote:Op donderdag 11 december 2025 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat vind je zo mooi?
bliekje in de water is tegenwoordig niet zo slim met statiegeld
Ja door een postnl medewerker bij het innemen van het pakket ik heb ze weer gebeld ze gaan een onderzoek instellen vanuit posnl.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan kan post nl er ook niets aan doen natuurlijk
Maar als er 19-1 op staat en jij woont op 19?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja door een postnl medewerker bij het innemen van het pakket ik heb ze weer gebeld ze gaan een onderzoek instellen vanuit posnl.
Maar het is verkeerd en Miley heeft geen pakketjequote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beter verkeerd dan geen pakketje
met qr kan je zien of iets bezorgd isquote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als er 19-1 op staat en jij woont op 19?
Woont die man op 19-1? En hoe weet jij dan dat het daar bezorgd is?
O op die manier.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
met qr kan je zien of iets bezorgd is
kijk je of je die hekken op een gemeentewerf ziet staan en alsnog daar neerplantenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
er stond bij mij in de straat: deze weg is afgesloten van 1-12 tot 19-12, maar ze hebben vandaag al alles weer opgegruimd. weg rust
Bed wantsen ?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:02 schreef mario390 het volgende:
deze kutbett moest erst bettwäsche zoekn
heb gevonden maar de is bijna rosa en 25
jaren oud
Pics van je kutbettquote:Op donderdag 11 december 2025 14:02 schreef mario390 het volgende:
jaren oud
bettwäsche hoorquote:
Waarom koop je geen nieuw bed?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:02 schreef mario390 het volgende:
jaren oud
Beddengoedquote:Op donderdag 11 december 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
bettwäsche hoor
ik heb vandaag leintuch opgespannt
om dat ik tot nu niet benotigte
in zomer tot nu
Andersom en onze postcode is hetzelfde en ik had een track en trace code maar medewerker zei ze gaan het bij hem ophalen en alsnog bij mij bezorgen als het daadwerkelijk daar ligt.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als er 19-1 op staat en jij woont op 19?
Woont die man op 19-1? En hoe weet jij dan dat het daar bezorgd is?
Dat zou fijn zijn, maar de postbode weet toch wel waar ze hem bezorgd hebbenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Andersom en onze postcode is hetzelfde en ik had een track en trace code maar medewerker zei ze gaan het bij hem ophalen en alsnog bij mij bezorgen als het daadwerkelijk daar ligt.
Kan je dat niet naar boven halen dan?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat and.bett is in keller ,en in delen
Schattig rosequote:Op donderdag 11 december 2025 14:02 schreef mario390 het volgende:
jaren oud
Ja daar komen ze dan achter mag hij gaan uitleggen waarom het daar niet meer ligt.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, maar de postbode weet toch wel waar ze hem bezorgd hebben
NOu dan heb je bed verschoond en laat je een dikke vochtige furz, kan je weer je bet verschonenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:09 schreef mario390 het volgende:
karfiol gegeten met veel melkbesamesaus
als ik furz is het misschien vochtig
Denk aan je rosettaquote:Op donderdag 11 december 2025 14:09 schreef mario390 het volgende:
karfiol gegeten met veel melkbesamesaus
als ik furz is het misschien vochtig
nee niet in winter teveel werkquote:Op donderdag 11 december 2025 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je dat niet naar boven halen dan?
Ik snap niet zo goed wat het probleem is
Je bent een laken aan het spannen, je hebt het over het doorliggen van je matras
Iets wat al 25 jaar oud is of zo
EEn heel gedoe dus. Dat is het nadeel van pakketjes zomaar afgeven.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar komen ze dan achter mag hij gaan uitleggen waarom het daar niet meer ligt.
quote:Op donderdag 11 december 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu dan heb je bed verschoond en laat je een dikke vochtige furz, kan je weer je bet verschonen
quote:
Het is toch binnen?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet in winter teveel werk
samenschruiven en het kann zijn dat
niet door de tür gaat
Die moeten nu ineens allemaal in de was.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:11 schreef mario390 het volgende:
mutti had geschimpft hoezo ik 4 decken
op bed hadde
nee de decken nietquote:Op donderdag 11 december 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Zeker als ze er al 25 jaar opliggen
Alleen het matras?quote:
Weet je wel hoe koud het daar is daar hoog in de bergenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Ben je een koukleum? 4 dekens ppffff
Dar oben in die bergem dar git es klikklak, dar voelen swei nonnen dem father am zakquote:Op donderdag 11 december 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het daar is daar hoog in de bergen
Welk lied?quote:
Dat nummer ken ik niet, gedraaid op de uitvaart van je vader?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Je krijgt een roesje en voelt er niets vanquote:
dan doe je daarna weer koffie WANT DAT HEURTquote:Op donderdag 11 december 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
A lekker bakkie. Had voor de verandering net een beker chocolademelk gepakt.
Maar natuurlijk, daar gaat zo nog wel een bakkie koffie achteraanquote:Op donderdag 11 december 2025 14:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan doe je daarna weer koffie WANT DAT HEURT
Ik had veel overboden, maar er is iemand geweest die nog meer had geboden dan ik.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe is het met het bod op huurhuis afgelopen?
Bieden bij een huurhuis?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:56 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ik had veel overboden, maar er is iemand geweest die nog meer had geboden dan ik.
Tis wat dat verhuurders dit zo uitbuitenquote:
Klote weerquote:Op donderdag 11 december 2025 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee ook was een verrassing wel iets met kleding de verzender reageert ook nergens meer op voor het laatste online 14 uur geleden.
Jammer, stomme woningmarktquote:Op donderdag 11 december 2025 14:56 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ik had veel overboden, maar er is iemand geweest die nog meer had geboden dan ik.
quote:Op donderdag 11 december 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
De 32 NAVO-landen moeten zich voorbereiden op een conflict met de omvang van een wereldoorlog. Daarvoor heeft NAVO-topman Mark Rutte, die stelt dat te veel lidstaten "stilletjes achteroverleunen", gewaarschuwd. "Te veel landen voelen de urgentie niet", zei Rutte tijdens een bezoek aan Berlijn.
Bijna precies een jaar geleden, vlak na zijn aantreden als secretaris-generaal van het bondgenootschap, probeerde Rutte de inwoners van de NAVO-landen al wakker te schudden. De 32 lidstaten moesten een "oorlogsmentaliteit" aannemen, stelde hij. Nu haalt hij zelfs de beide wereldoorlogen aan als een strijd waarvoor de NAVO zich gereed moet maken.
"Te velen denken dat de tijd aan onze kant staat." Maar "wij zijn Ruslands volgende doelwit", zei Rutte donderdag in een speech voor hoogwaardigheidsbekleders, diplomaten en defensie-experts in de Duitse hoofdstad.
https://www.nu.nl/spannin(...)op-wereldoorlog.html
Gaat lekker in de wereldquote:
Ik snap er geen hol van dat ze die kant kiezen, van Trump ook nietquote:Op donderdag 11 december 2025 15:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar goed, ieder schaapje zal wel weer blind aan de kant van Rusland gaan staan, want lekker tegendraads
Lekker tegendraads zijn. Ik had gisteren nog een discussie met een Amerikaan die woest werd omdat de EU meer gegevens gaat vragen om de EU binnen te kunnen komen. Die werd woest toen ik zei dat de VS dat al jaren doen, dat was allemaal 'fake news' blablabla, maar ik heb toch echt vingerafdrukken moeten laten afnemen en mijn ogen laten scannen daar aan de grens in 2008.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van dat ze die kant kiezen, van Trump ook niet
Niet gegücktquote:
ze blijven europa als 1 land zien en usa is amazzzzinngggquote:Op donderdag 11 december 2025 15:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker tegendraads zijn. Ik had gisteren nog een discussie met een Amerikaan die woest werd omdat de EU meer gegevens gaat vragen om de EU binnen te kunnen komen. Die werd woest toen ik zei dat de VS dat al jaren doen, dat was allemaal 'fake news' blablabla, maar ik heb toch echt vingerafdrukken moeten laten afnemen en mijn ogen laten scannen daar aan de grens in 2008.
Maar Trump zegt dat het fake news is, DUS het is fake news.
Hoe b lind sommige hun "leider' ook volgen en niet zien wat er gebeurdquote:Op donderdag 11 december 2025 15:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker tegendraads zijn. Ik had gisteren nog een discussie met een Amerikaan die woest werd omdat de EU meer gegevens gaat vragen om de EU binnen te kunnen komen. Die werd woest toen ik zei dat de VS dat al jaren doen, dat was allemaal 'fake news' blablabla, maar ik heb toch echt vingerafdrukken moeten laten afnemen en mijn ogen laten scannen daar aan de grens in 2008.
Maar Trump zegt dat het fake news is, DUS het is fake news.
Buhquote:Op donderdag 11 december 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
De 32 NAVO-landen moeten zich voorbereiden op een conflict met de omvang van een wereldoorlog. Daarvoor heeft NAVO-topman Mark Rutte, die stelt dat te veel lidstaten "stilletjes achteroverleunen", gewaarschuwd. "Te veel landen voelen de urgentie niet", zei Rutte tijdens een bezoek aan Berlijn.
Bijna precies een jaar geleden, vlak na zijn aantreden als secretaris-generaal van het bondgenootschap, probeerde Rutte de inwoners van de NAVO-landen al wakker te schudden. De 32 lidstaten moesten een "oorlogsmentaliteit" aannemen, stelde hij. Nu haalt hij zelfs de beide wereldoorlogen aan als een strijd waarvoor de NAVO zich gereed moet maken.
"Te velen denken dat de tijd aan onze kant staat." Maar "wij zijn Ruslands volgende doelwit", zei Rutte donderdag in een speech voor hoogwaardigheidsbekleders, diplomaten en defensie-experts in de Duitse hoofdstad.
https://www.nu.nl/spannin(...)op-wereldoorlog.html
Het geeft wel goed inzicht in hoe dat vroeger ook zo is gebeurd.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe b lind sommige hun "leider' ook volgen en niet zien wat er gebeurd
Ja, helaas wel. Denk dat wij er volgend jaar Kerst wel heel anders bij zullen zitten dan nu.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het geeft wel goed inzicht in hoe dat vroeger ook zo is gebeurd.
Ik denk niet dat het zo ver zal komen, ik denk eerder dat er intern wat in de VS gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Denk dat wij er volgend jaar Kerst wel heel anders bij zullen zitten dan nu.
Dit kan nooit lang goed gaan
Ik ook. Op mijn slaapkamer.quote:
Leuk! Hoeft ze niet naar intratuin Duiven.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
ZO geen Kerstboom, maar toch wat neer gezet. Voor de kleine meid die vroeg al naar oma's kerstmannen en huisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou met het ergste rekening, twee gekken, Trump en Poetin aan de macht. Ik weet niet of ik mij daar veilig bij moet voelenquote:Op donderdag 11 december 2025 15:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo ver zal komen, ik denk eerder dat er intern wat in de VS gaat gebeuren.
nu nog een spoorlijntjequote:Op donderdag 11 december 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
ZO geen Kerstboom, maar toch wat neer gezet. Voor de kleine meid die vroeg al naar oma's kerstmannen en huisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet jij niet rustig aan doen met eten vandaag? En morgen alleen maar drinken?quote:Op donderdag 11 december 2025 15:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook. Op mijn slaapkamer.
Blub
Volgens mij een stationnetje, rijd ook een treintje kan ook muziekje bij aan maar die heb ik uit staanquote:Op donderdag 11 december 2025 15:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk! Hoeft ze niet naar intratuin Duiven.
Wij hebben ook best wat van dit soort huisjes met boompjes etc. Wat is die hele rechtste? Soort kermis attractie?
Die heb ik wel, maar dacht ik te laat aan, moet ik de boel weer anders gaan zetten had ik geen zin inquote:
En een lekker drankje nemen en de hele avond op de pot zittenquote:Op donderdag 11 december 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Moet jij niet rustig aan doen met eten vandaag? En morgen alleen maar drinken?
Gewoon keihard doorbolkenquote:Op donderdag 11 december 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou met het ergste rekening, twee gekken, Trump en Poetin aan de macht. Ik weet niet of ik mij daar veilig bij moet voelen
precies, kerstmuziek kan ik ook alleen maar hebben op 25 en 26 dec.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij een stationnetje, rijd ook een treintje kan ook muziekje bij aan maar die heb ik uit staan![]()
Eigenlijk moet je met verhogingen werken, maar die heb ik niet en zijn ook best prijzig. Pokken werk iedere keer
Dan denk ik doe niets en dan komt mijn hulp weer met die zooi naar beneden. DUs ben de hele morgen tussen het bolken door met die zooi bezig geweest
ZOlang het nog kan bolken we gewoon doorquote:
Ik vind het er gezellig uitzienquote:Op donderdag 11 december 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij een stationnetje, rijd ook een treintje kan ook muziekje bij aan maar die heb ik uit staan![]()
Eigenlijk moet je met verhogingen werken, maar die heb ik niet en zijn ook best prijzig. Pokken werk iedere keer
Dan denk ik doe niets en dan komt mijn hulp weer met die zooi naar beneden. DUs ben de hele morgen tussen het bolken door met die zooi bezig geweest
Ja die staan er ook tussen en ook zo muziekbol.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
precies, kerstmuziek kan ik ook alleen maar hebben op 25 en 26 dec.
glazenbolletjes met die poedersneeuw is ook wel leuk altijd
quote:Op donderdag 11 december 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang het nog kan bolken we gewoon door
Ik heb geen kelderquote:Op donderdag 11 december 2025 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gezellig bij elkaar in de kelder waar nog een wifi-verbinding is.
Het is ook leuk, maar dit is iets vvan ik wil wel maar ik kan nietquote:Op donderdag 11 december 2025 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind het er gezellig uitzienWij hadden vroeger zo'n grote kallax vakjeskast met 25 vakjes in de huiskamer staan en dan deden we 10 van die vakken vol met kerstdorp spul. Of nouja we.. dat deed mijn vrouw. Maar ben wel nerd genoeg dat ik het ook wel leuk vind. Heb maquettes altijd wel tof gevonden
quote:
Ik weet niet of ze nu al in mijn buik gaan poeren. Waarschijnlijk moet ik daarvoor een afspraak maken.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Moet jij niet rustig aan doen met eten vandaag? En morgen alleen maar drinken?
Vijvertje deden "wij" met een spiegeltje en dan witte poeder eromheen. Dat was wel leuk. Kabelbaan is wel next level. Die bekijk ik wel bij de intratuinquote:Op donderdag 11 december 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook leuk, maar dit is iets vvan ik wil wel maar ik kan niet![]()
De eceht leuke huisjes zijn niet te betalen, het is allemaal goedkope meuk van de action![]()
En als je het goed wil doen moet je het hier en daar wat verhogen, een vijvertje of zo erbij een kabelbaantje
Je krijgt toch een darmonderzoek?quote:Op donderdag 11 december 2025 15:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nu al in mijn buik gaan poeren. Waarschijnlijk moet ik daarvoor een afspraak maken.
O ik dacht dat dat morgen ging gebeuren.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nu al in mijn buik gaan poeren. Waarschijnlijk moet ik daarvoor een afspraak maken.
O ja dat kan ook. Maar ik heb niet zoveel ruimte, kan de trein er niet eens meer bij doen denk ik. Maar goed die gaat toch alleen aan als de kleine er is en dat is niet vaakquote:Op donderdag 11 december 2025 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vijvertje deden "wij" met een spiegeltje en dan witte poeder eromheen. Dat was wel leuk. Kabelbaan is wel next level. Die bekijk ik wel bij de intratuin
Hoop niet dat je nu Henk bedoeldquote:Op donderdag 11 december 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat kan ook. Maar ik heb niet zoveel ruimte, kan de trein er niet eens meer bij doen denk ik. Maar goed die gaat toch alleen aan als de kleine er is en dat is niet vaak
Hopelijk wel. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt toch een darmonderzoek?
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 11 december 2025 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vijvertje deden "wij" met een spiegeltje en dan witte poeder eromheen. Dat was wel leuk. Kabelbaan is wel next level. Die bekijk ik wel bij de intratuin
Ik zie nu Killem in mijn woonkamer voor me met zijn hoofd in zo'n vak van zo'n kallax kastquote:Op donderdag 11 december 2025 15:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
@:FreshFruit
Nee, mijn kleindochterquote:Op donderdag 11 december 2025 15:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoop niet dat je nu Henk bedoeld
Maar dan had je een drankje meegekregen Mutske, dan moeten je darmen leeg zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Ik hou jullie op de hoogte.
Weg vijvertje!quote:Op donderdag 11 december 2025 15:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zie nu Killem in mijn woonkamer voor me met zijn hoofd in zo'n vak van zo'n kallax kast
quote:Op donderdag 11 december 2025 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Ik hou jullie op de hoogte.
Je krijgt dus morgen een colonodinges ?quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Stoelgangonderzoek en colonodinges
Het hele vijvertje opgesnovenquote:
In mijn fantasie heb je een mooie volle bol killem. En zo zal dat altijd blijven.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had ik nog maar zoveel haar.
Die lijnen zijn ook weg.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Chatgpt heeft niet door dat killem hier wat ondeugends doet wat tegen zijn eigen richtlijnen is
Dat dus. Heb moeite met uitspraak hihi.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt dus morgen een colonodinges ?
Geen idee wat dat dan is bedoelde je coloscopie?
Colonscopie.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus. Heb moeite met uitspraak hihi.
Maar dan krijg ik krullen. Ik heb helemaal geen krullen op mn hoofd.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon je bil- en balharen transplanteren
weekopdrachtquote:Op donderdag 11 december 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]weer eens wat anders dan rendieren en voor
quote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik krullen. Ik heb helemaal geen krullen op mn hoofd.
Even wat anders tochquote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Colonscopie.
Dan heb je ook spul meekekregen om vóór het onderzoek te drinken.
botox miss een beter alternatief?quote:Op donderdag 11 december 2025 16:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee maar wat ik wel weet is dat het snel moet gebeuren.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]
Krijg je een laparoscopie? Kijkoperatie.
Dan moet je volgens mij ook nuchter zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]
Krijg je een laparoscopie? Kijkoperatie.
Ben ik nooit.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij ook nuchter zijn
Maar dan moet je een drankje mee hebben gekregen om je darmen te legen en dat heb je niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus. Heb moeite met uitspraak hihi.
Dat vermoeden had ik alquote:
Ik drink niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat giet je bij jezelf in elke dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ja je verkondigd het zelf iedere dag dat je niet vies bent van een snuifje hier en een snuifje daarquote:
Raadplegingquote:Op donderdag 11 december 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan moet je een drankje mee hebben gekregen om je darmen te legen en dat heb je niet.
Je weet dus niet wat ze gaan doen morgen, dus waarom zie je er zo tegen op?
Valt wel mee. Doe dat helemaal niet dagelijks.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je verkondigd het zelf iedere dag dat je niet vies bent van een snuifje hier en een snuifje daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ik snap er niets meer van,quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Valt wel mee. Doe dat helemaal niet dagelijks.Oke je hebt gelijk het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik kan een afbeelding wel kleiner maken, maar soms wel de afbeelding dan onduidelijk niet scherpquote:Op donderdag 11 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet er niet op je voordeligst uit zo met een vervormd gezicht.
Misschien kan @:Lovely of @:Homijn hem goed maken die is er wel handig in
A zo. Denk dat je dan wel de originele foto moet hebbenquote:Op donderdag 11 december 2025 17:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan een afbeelding wel kleiner maken, maar soms wel de afbeelding dan onduidelijk niet scherp
Dat sowieso..quote:Op donderdag 11 december 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo. Denk dat je dan wel de originele foto moet hebben
heb hem met Paint kleiner gemaaktquote:Op donderdag 11 december 2025 17:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso..
Maar misschien kan @:Greysbones hem ook wel kleiner maken met https://ezgif.com/crop
Ah ok. en dat lukte dusquote:Op donderdag 11 december 2025 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hem met Paint kleiner gemaakt
hoe is het met lov?quote:
Wel goed, beetje last van de maandelijkse periodequote:
zelfdequote:Op donderdag 11 december 2025 17:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel goed, beetje last van de maandelijkse periode
Hoe is t met jou?
Oeh beterschapjesquote:
Kan ze altijd proberen.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso..
Maar misschien kan @:Greysbones hem ook wel kleiner maken met https://ezgif.com/crop
Thnxquote:
heb je er altijd veel last van/quote:
Ene maand wel andere maand bijna niet..quote:Op donderdag 11 december 2025 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je er altijd veel last van/
dan maar snel hopen op een maand nietquote:Op donderdag 11 december 2025 17:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene maand wel andere maand bijna niet..
Yepquote:Op donderdag 11 december 2025 17:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan maar snel hopen op een maand niet
elke maandquote:Op donderdag 11 december 2025 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep
En heb jij er veel last van? Of verschilt dat ook per maand?
That sucksquote:
er was een expert mee bezig van de weekquote:Op donderdag 11 december 2025 17:23 schreef Lovely het volgende:
Ik ben bezig met IA muziek, maar overal moet je aanmelden/inloggen
ach ja je went er aanquote:
@Wrapster?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
er was een expert mee bezig van de week![]()
misschien weet @:Wrapped een goede?
[..]
ach ja je went er aan
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-videoquote:
ow ik kijk weinig netflixquote:Op donderdag 11 december 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-video
Het valt soms best tegen qua aanbod idd, af en toe een wel een leuke serie en of filmquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ik kijk weinig netflix
als ik kijk zie ik vaak niks wat ik zou wil gaan kijken
en klik ik weer weg
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze in usericon doen?
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.quote:
wauwquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
Kijk zo goed ben ik dan weer nietquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
Dankuquote:
Ik doe dat graagquote:Op donderdag 11 december 2025 17:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het lief van jou
en van @:Homijn
Oja dat weet ik nog welquote:Op donderdag 11 december 2025 17:49 schreef Homijn het volgende:
Toen Lovely nog Loveable was, heeft de UI-politie™ ook al eens een paar UI's gemaakt, voor de hypothetische situatie dat Loveable UI-loos zou zijn.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
De UI-politie™ kan heel veel, maar richt zich vooral op de bestrijding van UI-loosheid. Minder op mensen die al een mooie UI hebben.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja dat weet ik nog wel
Kan je ook een andere maken?
pUIk werk welquote:Op donderdag 11 december 2025 17:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie™ kan heel veel, maar richt zich vooral op de bestrijding van UI-loosheid. Minder op mensen die al een mooie UI hebben.
Is dat een torndinges?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:59 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Toch niet zo'n success @:koningwouter? Ik had geen zin dit jaar, misschien volgend jaar
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:03 schreef greysbones het volgende:
daar valt niet aan te tornen
hu hu
En dan zo'n mierzoete naam hebbenquote:Op donderdag 11 december 2025 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje dit idee, maar dan online
[ afbeelding ]
Uiteindelijk blijft er 1 team over en dat wint
Ik mentaal ook niet. Maar fysiek weleensquote:Op donderdag 11 december 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben nooit klaar met eten #viesdik
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:11 schreef Homijn het volgende:
Als je niet al te veel honger hebt, is trekdrop een prima optie
Ah okquote:Op donderdag 11 december 2025 17:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie™ kan heel veel, maar richt zich vooral op de bestrijding van UI-loosheid. Minder op mensen die al een mooie UI hebben.
als ik ziek ben doe ik dat ook welquote:Op donderdag 11 december 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Moet niet hoor, keertje maaltijd overslaan overleef je wel hoor
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2025 18:09 schreef greysbones het volgende:
ow ik had totaal geen trek vandaag
wel wat gegeten
maar meer omdat het moet
patat maak je me sowieso niet echt blij meequote:Op donderdag 11 december 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook
Niet as met dochter en kleindochter naar de goldenbelt. Had
Patat met frikandel. Beide niet voor de helft op
Hier hebben we alle 3 buikgriep gehad. Mijn dochter heeft nog de meeste naweeën. Dus had niet zoveel gekookt.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:09 schreef greysbones het volgende:
ow ik had totaal geen trek vandaag
wel wat gegeten
maar meer omdat het moet
wattttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op donderdag 11 december 2025 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
patat maak je me sowieso niet echt blij mee
Ik ben er gek op. Maar liever zelf gemaaktquote:Op donderdag 11 december 2025 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
patat maak je me sowieso niet echt blij mee
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
watttttttttttttttttttttttttttttttttt
Welke competitie?quote:
Huh dat is wel heel gekquote:Op donderdag 11 december 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Smileys bewegen niet als ik met mobiel hier zit. Heel raar
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
Maakt dat ook uit welke browser je gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |