Die moeten nu ineens allemaal in de was.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:11 schreef mario390 het volgende:
mutti had geschimpft hoezo ik 4 decken
op bed hadde
nee de decken nietquote:Op donderdag 11 december 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Zeker als ze er al 25 jaar opliggen
Alleen het matras?quote:
Weet je wel hoe koud het daar is daar hoog in de bergenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Ben je een koukleum? 4 dekens ppffff
Dar oben in die bergem dar git es klikklak, dar voelen swei nonnen dem father am zakquote:Op donderdag 11 december 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het daar is daar hoog in de bergen
Welk lied?quote:
Dat nummer ken ik niet, gedraaid op de uitvaart van je vader?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Je krijgt een roesje en voelt er niets vanquote:
dan doe je daarna weer koffie WANT DAT HEURTquote:Op donderdag 11 december 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
A lekker bakkie. Had voor de verandering net een beker chocolademelk gepakt.
Maar natuurlijk, daar gaat zo nog wel een bakkie koffie achteraanquote:Op donderdag 11 december 2025 14:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan doe je daarna weer koffie WANT DAT HEURT
Ik had veel overboden, maar er is iemand geweest die nog meer had geboden dan ik.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe is het met het bod op huurhuis afgelopen?
Bieden bij een huurhuis?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:56 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ik had veel overboden, maar er is iemand geweest die nog meer had geboden dan ik.
Tis wat dat verhuurders dit zo uitbuitenquote:
Klote weerquote:Op donderdag 11 december 2025 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee ook was een verrassing wel iets met kleding de verzender reageert ook nergens meer op voor het laatste online 14 uur geleden.
Jammer, stomme woningmarktquote:Op donderdag 11 december 2025 14:56 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ik had veel overboden, maar er is iemand geweest die nog meer had geboden dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |