ow ik kijk weinig netflixquote:Op donderdag 11 december 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-video
Het valt soms best tegen qua aanbod idd, af en toe een wel een leuke serie en of filmquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ik kijk weinig netflix
als ik kijk zie ik vaak niks wat ik zou wil gaan kijken
en klik ik weer weg
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze in usericon doen?
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.quote:
wauwquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
Kijk zo goed ben ik dan weer nietquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
Dankuquote:
Ik doe dat graagquote:Op donderdag 11 december 2025 17:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het lief van jou
en van @:Homijn
Oja dat weet ik nog welquote:Op donderdag 11 december 2025 17:49 schreef Homijn het volgende:
Toen Lovely nog Loveable was, heeft de UI-politie™ ook al eens een paar UI's gemaakt, voor de hypothetische situatie dat Loveable UI-loos zou zijn.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
De UI-politie™ kan heel veel, maar richt zich vooral op de bestrijding van UI-loosheid. Minder op mensen die al een mooie UI hebben.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja dat weet ik nog wel
Kan je ook een andere maken?
pUIk werk welquote:Op donderdag 11 december 2025 17:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie™ kan heel veel, maar richt zich vooral op de bestrijding van UI-loosheid. Minder op mensen die al een mooie UI hebben.
Is dat een torndinges?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:59 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Toch niet zo'n success @:koningwouter? Ik had geen zin dit jaar, misschien volgend jaar
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:03 schreef greysbones het volgende:
daar valt niet aan te tornen
hu hu
En dan zo'n mierzoete naam hebbenquote:Op donderdag 11 december 2025 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje dit idee, maar dan online
[ afbeelding ]
Uiteindelijk blijft er 1 team over en dat wint
Ik mentaal ook niet. Maar fysiek weleensquote:Op donderdag 11 december 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben nooit klaar met eten #viesdik
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:11 schreef Homijn het volgende:
Als je niet al te veel honger hebt, is trekdrop een prima optie
Ah okquote:Op donderdag 11 december 2025 17:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie™ kan heel veel, maar richt zich vooral op de bestrijding van UI-loosheid. Minder op mensen die al een mooie UI hebben.
als ik ziek ben doe ik dat ook welquote:Op donderdag 11 december 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Moet niet hoor, keertje maaltijd overslaan overleef je wel hoor
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2025 18:09 schreef greysbones het volgende:
ow ik had totaal geen trek vandaag
wel wat gegeten
maar meer omdat het moet
patat maak je me sowieso niet echt blij meequote:Op donderdag 11 december 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook
Niet as met dochter en kleindochter naar de goldenbelt. Had
Patat met frikandel. Beide niet voor de helft op
Hier hebben we alle 3 buikgriep gehad. Mijn dochter heeft nog de meeste naweeën. Dus had niet zoveel gekookt.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:09 schreef greysbones het volgende:
ow ik had totaal geen trek vandaag
wel wat gegeten
maar meer omdat het moet
wattttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op donderdag 11 december 2025 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
patat maak je me sowieso niet echt blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |