MT6quote:
Deze man hequote:Op donderdag 11 december 2025 19:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dude where is my car?
Hartjes voor justin sowieso!
ow leuk!quote:Op donderdag 11 december 2025 19:05 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga even wandelen met mijn dochter en dan lekker kerstbomen en kerstversiering kijken in de buurt
Deze vrouwquote:
Hey dotquote:
Lijkt alsof er vlekken in zitten....quote:Op donderdag 11 december 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel iets voor @:wrapster
[ afbeelding ]
Dot weetquote:
Zellufquote:Op donderdag 11 december 2025 19:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey dot
[..]
Lijkt alsof er vlekken in zitten....
[..]
Dot weet
Wil ik ook nog doen,maar is zo koud buiten brrquote:Op donderdag 11 december 2025 19:05 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga even wandelen met mijn dochter en dan lekker kerstbomen en kerstversiering kijken in de buurt
Ja vandaag wel wat opvoed gedoe omdat ze kantjes beetje er vanaf loopt. Je kent het wel. Dus gesproken met der etc.quote:
Wie is randomguy dan?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja valt niks meer te kijken
@:Stevenhyde heeft randomguy verwijderd
Ik heb een lekkere warme nieuwe hoodie aan. Dus ik overleef het welquote:Op donderdag 11 december 2025 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doen,maar is zo koud buiten brr
Wanneer ga je?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja vandaag wel wat opvoed gedoe omdat ze kantjes beetje er vanaf loopt. Je kent het wel. Dus gesproken met der etc.
Dus was wel fijn dat ze wel mee wilde gaan wandelen toen ik het voorstelde. Voor je het weet is het allemaal weer anders.
Dat is fijn..quote:Op donderdag 11 december 2025 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere warme nieuwe hoodie aan. Dus ik overleef het wel
vond het afgelopen 2 dagen wel meevallen maar vandaag echt wel frisserquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |