Ja maar niet helemaalquote:Op donderdag 11 december 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die andere Kerstfilm nog gekeken
Was ook niet zo leuk als die andere vond ikquote:
Vond ik ook niet.. en zij is een beetje irritant in die filmquote:Op donderdag 11 december 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet zo leuk als die andere vond ik
Ja ik heb hem ook niet zo goed gevolgd. Maar ben nu wel klaar met die kerstfilmsquote:Op donderdag 11 december 2025 19:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vond ik ook niet.. en zij is een beetje irritant in die film
Welke was dat ook alweerquote:Op donderdag 11 december 2025 20:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik vond je andere UI ook wel leuk
Ze wil met wandelen dan zelf nog mijn hand vasthouden. Denk niet dat ze me cool vindt, maar schaamt zich nog niet voor me. Maar zal wel veranderen snelquote:Op donderdag 11 december 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
voor je het weet is pap niet meer cool![]()
duurt maar heel even bij dames
Ga je slapen?quote:
hoe vroeg is vroegerquote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik probeer er vroeger in te liggen maar niet zo vroeg
Oh die..quote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die je van een foto had gemaakt, met anime look dacht ik...
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaapquote:
hoe laat ga je er smorgens uit dan?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaap
Tussen 8 en 10quote:Op donderdag 11 december 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe laat ga je er smorgens uit dan?
lig meestal rond 11 in bed
en dan 7/8 uur eruit
Dat is wel een paar uur vroeger. Hopelijk slaap je ook lekker doorquote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaap
ga je wat leuks doenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
Moet zaterdag er ook vroeg uit, vroeger dan de meeste werkdagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |