Ze wil met wandelen dan zelf nog mijn hand vasthouden. Denk niet dat ze me cool vindt, maar schaamt zich nog niet voor me. Maar zal wel veranderen snelquote:Op donderdag 11 december 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
voor je het weet is pap niet meer cool![]()
duurt maar heel even bij dames
Ga je slapen?quote:
hoe vroeg is vroegerquote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik probeer er vroeger in te liggen maar niet zo vroeg
Oh die..quote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die je van een foto had gemaakt, met anime look dacht ik...
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaapquote:
hoe laat ga je er smorgens uit dan?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaap
Tussen 8 en 10quote:Op donderdag 11 december 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe laat ga je er smorgens uit dan?
lig meestal rond 11 in bed
en dan 7/8 uur eruit
Dat is wel een paar uur vroeger. Hopelijk slaap je ook lekker doorquote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaap
ga je wat leuks doenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
Moet zaterdag er ook vroeg uit, vroeger dan de meeste werkdagen
Staat ook op mijn lijstquote:Op donderdag 11 december 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-video
Jaaaa daar keek ik ook naar uitquote:
Maat helpen met wat dingen sjouwen want hij gaat verhuizenquote:
das liefquote:Op donderdag 11 december 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maat helpen met wat dingen sjouwen want hij gaat verhuizen
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zaterdag, maar heb morgen een kerstborrel, dus ik pak vanavond in
Dat is helemaal topquote:Op donderdag 11 december 2025 20:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaaaa daar keek ik ook naar uit
Alleen ga pas kijken als we met zijn 3en zijn. Niet zo vaak dat er een film is die we alle 3 willen zien
mailerdemailyyyyyyyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2025 20:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder 'mailydepeerlie' werd genoemd op de basisschool
Mooi man, home alone 1?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:36 schreef mario390 het volgende:
ik kijk kevin home alone
en wat eten
Zo vaak gezien vind er niets meer aan. Met de kerst zijn ze hier altijd op tvquote:Op donderdag 11 december 2025 20:36 schreef mario390 het volgende:
ik kijk kevin home alone
en wat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |