Thnxquote:
heb je er altijd veel last van/quote:
Ene maand wel andere maand bijna niet..quote:Op donderdag 11 december 2025 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je er altijd veel last van/
dan maar snel hopen op een maand nietquote:Op donderdag 11 december 2025 17:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene maand wel andere maand bijna niet..
Yepquote:Op donderdag 11 december 2025 17:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan maar snel hopen op een maand niet
elke maandquote:Op donderdag 11 december 2025 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep
En heb jij er veel last van? Of verschilt dat ook per maand?
That sucksquote:
er was een expert mee bezig van de weekquote:Op donderdag 11 december 2025 17:23 schreef Lovely het volgende:
Ik ben bezig met IA muziek, maar overal moet je aanmelden/inloggen
ach ja je went er aanquote:
@Wrapster?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
er was een expert mee bezig van de week![]()
misschien weet @:Wrapped een goede?
[..]
ach ja je went er aan
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-videoquote:
ow ik kijk weinig netflixquote:Op donderdag 11 december 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-video
Het valt soms best tegen qua aanbod idd, af en toe een wel een leuke serie en of filmquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ik kijk weinig netflix
als ik kijk zie ik vaak niks wat ik zou wil gaan kijken
en klik ik weer weg
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze in usericon doen?
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.quote:
wauwquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
Kijk zo goed ben ik dan weer nietquote:Op donderdag 11 december 2025 17:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb advies ingewonnen bij de UI-politie™ en de grafische afdeling heeft meteen maar drie opties gemaakt. Eentje met blub, eentje zonder en ook nog eentje met een kleurtje erachter.
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
Dankuquote:
Ik doe dat graagquote:Op donderdag 11 december 2025 17:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het lief van jou
en van @:Homijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |