Ze wil met wandelen dan zelf nog mijn hand vasthouden. Denk niet dat ze me cool vindt, maar schaamt zich nog niet voor me. Maar zal wel veranderen snelquote:Op donderdag 11 december 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
voor je het weet is pap niet meer cool![]()
duurt maar heel even bij dames
Ga je slapen?quote:
hoe vroeg is vroegerquote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik probeer er vroeger in te liggen maar niet zo vroeg
Oh die..quote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die je van een foto had gemaakt, met anime look dacht ik...
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaapquote:
hoe laat ga je er smorgens uit dan?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaap
Tussen 8 en 10quote:Op donderdag 11 december 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe laat ga je er smorgens uit dan?
lig meestal rond 11 in bed
en dan 7/8 uur eruit
Dat is wel een paar uur vroeger. Hopelijk slaap je ook lekker doorquote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor 22u, normaal lig ik rond 1u maar ben vandaag goed moe met weinig slaap
ga je wat leuks doenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
Moet zaterdag er ook vroeg uit, vroeger dan de meeste werkdagen
Staat ook op mijn lijstquote:Op donderdag 11 december 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op Netlifx Bekijk deze YouTube-video
Jaaaa daar keek ik ook naar uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |