Ik lach je toequote:
Dat mag zeker, ik kan alleen niet zo heel goed dansenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 december 2025 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat mag zeker, ik kan alleen niet zo heel goed dansen
Helaas wel. Ben experimenteren met een aantal AI filmpjes aan elkaar plakken zodat ze langer dan 7 seconden worden. Helaas duurt het een kwartier per filmpje van 7 seconden, ik ben dus wel even bezig als ik een minuut zou willen vullen.quote:
Engelen geduld heb je wel. Zal voor mij niks wezenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Helaas wel. Ben experimenteren met een aantal AI filmpjes aan elkaar plakken zodat ze langer dan 7 seconden worden. Helaas duurt het een kwartier per filmpje van 7 seconden, ik ben dus wel even bezig als ik een minuut zou willen vullen.
Huh hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:03 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ik ook nietvorige week wel, toen stapte ik in een spijker
Op deze kunnen we het allebei welBekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:04 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Wat zijn griswalds? Zakkenrollers?
Was op het werk, dwars door de veiligheidsschoen heenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Had je ook au en bloed?
Aii bikkel wel zeg!quote:Op donderdag 11 december 2025 21:10 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Was op het werk, dwars door de veiligheidsschoen heen
Eruit trekken voel je even, bloed viel wel mee.
En gewoon weer door
Ja je danst dan gelijk de sambaquote:Op donderdag 11 december 2025 21:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aii bikkel wel zeg!
Zelf een keer in de voetbal kleedkamer met blote voet in een punaise gestapt. Echt nare streken zijn dat
Lang leven de veiligheidsschoenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:10 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Was op het werk, dwars door de veiligheidsschoen heen
Eruit trekken voel je even, bloed viel wel mee.
En gewoon weer door
Haha ik ging op de grond rollen als een echte voetballerquote:Op donderdag 11 december 2025 21:13 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ja je danst dan gelijk de samba![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het is aanzetten en in de tussentijd wat anders doen.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:05 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Engelen geduld heb je wel. Zal voor mij niks wezen
Slechte veiligheidsschoenquote:
Hey GGquote:
Drukke dag gehad?quote:
Ja, ik was effe onder de pannen. Ik ben net thuis. Hier is het rustig zo te zien. Een mooi moment om even wat punten te scoren.quote:
Het was de hele dag wel gezellig hier lekker druk weer vergeleken met de laatste weken.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik was effe onder de pannen. Ik ben net thuis. Hier is het rustig zo te zien. Een mooi moment om even wat punten te scoren.
Denk je wel aan jezelf?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik was effe onder de pannen. Ik ben net thuis. Hier is het rustig zo te zien. Een mooi moment om even wat punten te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |